Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої, картриджі, драм картриджі (2 лоти)
Очікувана вартість
275 750,00 UAH
UA-2019-02-14-000319-a 8b91d20554d247f0956ecec7884ccf72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichyk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 12:17
Очікувана вартість: 275 750,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

14 лютого 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 12:12
ТД комп(2 лот).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000319-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 15 лютого 2019 12:47
Дискримінаційні вимоги
Вимоги Замовника по лоту 2 є дискримінаційними, а саме вимога:

3. У разі, якщо учасник запропонує еквівалентний товар згідно Технічних вимог, учасником надається у складі тендерної пропозиції лист від виробника обладнання (БФП HP LaserJet Pro M227 fdw та БФП OKI MB472) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквівалентного товару без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійної підтримки від виробника обладнання.

Шановний тендерний комітет Виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні, та інших листів від виробника. Необхідність надання листів авторизації (інших листів виробника) від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
ч.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.

Просимо внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 17:19
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Тендерним комітетом виконавчого комітету Хмельницької міської ради буде розглянуте питання щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000319-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 14 березня 2019 13:20
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, необхідності здійснення повторного розгляду тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, а відтак, скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Частиною 3 статті 30 Закону встановлено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.

Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: «ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Лот 2: картриджі, драм картриджі)» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000319-a за адресою www.prozorro.gov.ua.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі по лоту 2 за предметом: код за ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Лот 2: картриджі, драм картриджі) згідно ідентифікатора UA-2019-02-14-000319-a.
За наслідками розгляду тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція визнана системою електронних закупівель як найбільш економічно вигідна. При цьому, тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з формальних обставин та в порушення вимог тендерної документації, а також загальних положень цивільного та господарського законодавства.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.

За результатами електронних торгів (аукціону) перемогла пропозиція ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, як найбільш економічно вигідна для замовника.
12.03.2019 року тендерним комітетом Виконавчим комітетом Хмельницької міської ради Хмельницької області прийнято рішення, яким найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ відхилено з підстав ніби-то того, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаю рішення тендерного комітету від 12.03.2019 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим, в тендерній документації була зазначена відповідна вимога для учасників:
– «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен також надати наступний документ: - авторизаційний лист від виробника»,
також в тендерній документації було зазначено що:
- 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
- «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» 3.5.10. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності.

Я ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, пропоную інший товар (аналог/еквівалент) ніж передбачений тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.

Вважаємо формулювання такої підстави є не об’єктивною, неправомірною та такою що не відповідає дійсності. Оскільки, на підтвердження надані наступні документи:
- «№30 від 03.03.2019 року. Сторінка 36, надаю гарантійного листа на підтвердження: - поставки предмету закупівлі буде здійснюватися належної якості, відповідно до вимог замовника, згідно з вимогами із зазначенням виробника товару та повної назви товару, що пропонується учасником.»
- №30 від 03.03.2019 року . Сторінка 38, надаю гарантійного листа на підтвердження: - У разі, якщо учасник запропонує еквівалентний товар згідно Технічних вимог, учасником надається у складі тендерної пропозиції лист від виробника обладнання (БФП HP LaserJet Pro M227 fdw та БФП OKI MB472) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквівалентного товару без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійної підтримки від виробника обладнання. ФОП Вінат Артем Валентинович, не надає у складі своєї пропозиції лист від виробника обладнання (БФП HP LaserJet Pro M227 fdw та БФП OKI MB472) або його офіційного представництва в Україні, оскільки, ми приймаємо участь у лоті 2 на закупівлю картриджів, і даний лист не передбачений для нас Законодавством України.

Відповідно поставленому завданню, мною як учасником закупівлі було підготовлено гарантійні листи про відповідність вимогам тендерної документації та для виконання умов договору.
За даних обставин, підстави, зазначені в протоколі тендерного комітету від 12.03.2019 році є необґрунтованим і не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки не відповідають вимогам здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».

Вважаю, що неправомірні дії з боку замовника, які полягають в безпідставному відхиленні тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення і як наслідок перевитрачання бюджетних коштів.

Скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Повідомляємо Замовника, що пропозиція ТОВ "АМ Інтегратор Груп", має невідповідності в своїй пропозиції з таких обставин:
1. В тендерній документації зазначені відповідні вимоги:




- Інформаційна довідка в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного потягом 2016-2018 років, із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару (у кількісному виразі), замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору стосовно якості та строків.» - Учасник ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не забезпечив надання відповідного документу по формі який вимагався за тендерною документацією.
- «4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» 6.4.6. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. - Учасник ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не забезпечив надання відповідного документу який вимагався за тендерною документацією.
- Додаток 2 до тендерної документації Лот 2. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається: - Довідка (форма довільна) щодо можливості поставки товару згідно з вимогами із зазначенням виробника товару та повної назви товару, що пропонується учасником. - Учасник ТОВ "АМ Інтегратор Груп" не забезпечив надання відповідного документу який вимагався за тендерною документацією.
Також звертаю Вашу увагу на невідповідність учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп", він не надав «авторизаційного листа від виробника» - на «OKI» який вимагався за тендерною документацією.
З метою запобігання корупція ми діями і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання бюджетних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».

ВИМАГАЄМО:
1. Скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп".
2. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, з урахуванням заперечень, що передбачені згідно Вимоги;
3. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ та визначити нас переможцем закупівлі.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 16:12
Добрий день. Шановний Учасник, необхідно зазначити, відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки виконавчим комітетом Хмельницької міської ради згідно Договору № 138 від 23.07.2018р. та Договору № 72/05 від 11.06.2018р., було придбано багатофункціональні пристрої ОКІ МВ472dnw у кількості 4 шт. та багатофункціональні пристрої HP LaserJet Pro M227FDN у кількості 19 шт., що знаходяться на гарантійному обслуговуванні (згідно умов Договору гарантійний термін експлуатації багатофункціональний пристроїв становить 3 роки), то рішенням тендерного комітету від 14.02.2019 року №10 в Додатку 2 до тендерної документації було зазначено вимогу: «у разі, якщо учасник запропонує еквівалентний товар згідно Технічних вимог, учасником надається у складі тендерної пропозиції лист від виробника обладнання (БФП HP LaserJet Pro M227 fdw та БФП OKI MB472) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквівалентного товару без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійної підтримки від виробника обладнання». Дана вимога свою чергу убезпечить закупівлю картриджів та драм картриджів неналежної якості, що може призвести до погіршення якості друку, швидкості апарата або інших несправностей, та як наслідок втрату гарантійної підтримки. Також повідомляємо, що тендерним комітетом буде проведено повторний перегляд тендерної пропозиції ТОВ «АМ Інтегратор Груп».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

14 березня 2019 13:20
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: багатофункціональні пристрої
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 березня 2019 14:20
Закінчення: 05 березня 2019 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 шт
Багатофункціональні пристрої
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 10:03
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін шим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 51 975,00
UAH з ПДВ
51 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 56 727,72
UAH з ПДВ
56 727,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 78 960,00
UAH з ПДВ
64 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 69 930,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 79 764,00
UAH з ПДВ
79 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

01 березня 2019 19:01
Електронний підпис
01 березня 2019 18:59
12. Технічні вимоги таб.2.pdf
01 березня 2019 18:59
20 Витяг з ЄДР 2019.pdf
01 березня 2019 18:59
7. Статут з реєстрацією.pdf
01 березня 2019 18:59
3 Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 15:53
Авторизаційний лист.pdf
27 лютого 2019 14:03
Технічні вимоги.pdf
27 лютого 2019 14:03
Статут + довідка.pdf
27 лютого 2019 14:03
Сертифікат партнера.pdf
27 лютого 2019 14:03
Додаток 4.pdf
27 лютого 2019 14:03
Реєстр документів.pdf
27 лютого 2019 14:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 15:37
довідка ДФС
29 березня 2019 15:37
довідка МВС
29 березня 2019 15:37
тендерна пропозиція 290319
04 березня 2019 10:31
реєстр.pdf
04 березня 2019 10:31
19.копія висновок.pdf
04 березня 2019 10:31
19.копія ISO та переклад.pdf
04 березня 2019 10:31
18. копія протокол.PDF
04 березня 2019 10:31
18. копія наказ.PDF
04 березня 2019 10:31
18. копія витяг.pdf
04 березня 2019 10:31
16. технічна частина.pdf
04 березня 2019 10:31
15. довідка довкілля.pdf
04 березня 2019 10:31
14. лист поставка.pdf
04 березня 2019 10:31
13. лист авторизації.pdf
04 березня 2019 10:31
11. лист проект договору.pdf
04 березня 2019 10:31
10. довідка агріколь.pdf
04 березня 2019 10:31
9. довідка санкції.pdf
04 березня 2019 10:31
8. копія витяг ПДВ.pdf
04 березня 2019 10:31
7. копія Статуту.PDF
04 березня 2019 10:31
6. лист ст17.pdf
04 березня 2019 10:31
3. довідка працівники.pdf
04 березня 2019 10:31
2. довідка матер-тех база.pdf
04 березня 2019 10:31
1. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ПП "Бест Прінт"

ТОВ ДАТАСТРІМ

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Відхилено 51 975,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 13:44
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Рішення скасоване 56 727,72
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:43
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Відхилено 56 727,72
UAH з ПДВ
20 березня 2019 18:46
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Відхилено 64 900,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 18:26
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 65 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:06

Документи

13 березня 2019 13:44
Електронний підпис
13 березня 2019 13:39
Протокол
05 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 13:58
Електронний підпис
13 березня 2019 13:55
Протокол
13 березня 2019 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 18:45
Електронний підпис
20 березня 2019 18:43
Протокол
18 березня 2019 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2019 18:25
Електронний підпис
27 березня 2019 18:22
Протокол
26 березня 2019 01:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2019 17:06
Електронний підпис
28 березня 2019 17:05
Протокол
27 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 17:06
Електронний підпис
28 березня 2019 17:05
Протокол
27 березня 2019 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 17:08
Договір укладений
12 квітня 2019 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 833,33 UAH)