Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric power
Electric power
Очікувана вартість
17 600 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000288-a ● 7f2d6a44125942b1be126ad027ad8bb0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Долгова Світлана Вікторівна 0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise «Sea Commercial Port of Izmail» |
National ID: | 01125815 |
Contact point: |
Dolhova Svitlana 0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 17 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 176000 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2019 11:51 |
Enquiries until: | 08 березня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 17 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 176 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
The assortment, quantity of the goods and other terms of purchase are specified in the tender documentation and appendices there to.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8069338 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric power
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 11:48 |
ТД (1).docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Зразок_1_ тех.вимоги.docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Додаток_5 пропозиція.docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Додаток_4 згода з договором.docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Додаток_3_проект договору.docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Додаток 2 - ТВ.docx | |
14 лютого 2019 11:48 |
Додаток_1 ст. 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000288-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 лютого 2019 10:38
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-14-000288-a предмет закупівлі ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиці) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронну банківську гарантію подають … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиці) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронну банківську гарантію подають … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 17:36
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу за № UA-2019-02-14-000288-a.c1 та керуючись п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке. Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 8 частини першої статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. У вимозі UA-2019-02-14-000288-a.c1 міститься посилання на статтю 560 Цивільного кодексу України, згідно з якою за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Разом з цим, чинне законодавство України, у тому числі, Закон, Цивільний кодекс тощо, не містить визначення поняття «вид гарантії». При цьому, вказівка на те, що гарантувати перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку може банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант), визначає лише емітента гарантії, а не її вид.
Згідно з умовами тендерної документації та оголошення UA-2019-02-14-000288-a Замовником чітко визначені всі передбачені статтею 24 Закону умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме – вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною третьою статті 22 Закону, якої встановлені вимоги до тендерної документації, встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 затверджена форма примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги. Зазначеним наказом також передбачено, що зміст кожного розділу примірної тендерної документації визначається замовником. Отже, Замовник самостійно визначає вимоги, які включаються до тендерної документації, і не обмежений у виборі емітента (гаранта) за гарантією забезпечення тендерної пропозиції, що не суперечить нормам чинного законодавства України. Аналіз закупівель через систему Prozorro дозволяє дійти висновку, що саме банківські гарантії є найбільш поширеним видом забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, вони характеризуються найменшим ризиком невиплати, адже під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики ризик-менеджменту. Також вид забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантій є найбільш врегульованим, а саме загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюються постановою правління Національного банку України від 15.12.2004 за № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Сл
Згідно з умовами тендерної документації та оголошення UA-2019-02-14-000288-a Замовником чітко визначені всі передбачені статтею 24 Закону умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме – вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною третьою статті 22 Закону, якої встановлені вимоги до тендерної документації, встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 затверджена форма примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги. Зазначеним наказом також передбачено, що зміст кожного розділу примірної тендерної документації визначається замовником. Отже, Замовник самостійно визначає вимоги, які включаються до тендерної документації, і не обмежений у виборі емітента (гаранта) за гарантією забезпечення тендерної пропозиції, що не суперечить нормам чинного законодавства України. Аналіз закупівель через систему Prozorro дозволяє дійти висновку, що саме банківські гарантії є найбільш поширеним видом забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, вони характеризуються найменшим ризиком невиплати, адже під час оформлення банківської гарантії проводиться детальний аналіз та ідентифікація клієнта, відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики ризик-менеджменту. Також вид забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантій є найбільш врегульованим, а саме загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюються постановою правління Національного банку України від 15.12.2004 за № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Сл
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 березня 2019
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" |
17 591 156,84
UAH з ПДВ
|
17 591 156,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій