Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 245 650,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 457,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2019 18:01 |
8366968036 4464074969 Перелік змін до ТД (Молоко).docx | |
20 лютого 2019 18:01 |
8366968036 4464074969 ТД (Молоко) із змінами.docx |
20 лютого 2019 18:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2019 18:01 |
8366968036 4464074969 Перелік змін до ТД (Молоко).docx
|
|||
20 лютого 2019 18:01 |
8366968036 4464074969 ТД (Молоко) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000031 ● 51d46c9c032f4beca0f76824867ec861
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-14-000037-c 14.02.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 17:38:08
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-14-000037-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю молока за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-02-14-000037-c місяцем, очікуваною вартістю та кодом ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі молока укладено з переможцем торгів (ТзОВ «Радивилівмолоко») договір № 1990/НЮ від 28.03.2019 (далі – Договір № 1990/НЮ) на суму 1 244 958,37 гривень.
Проте сума тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Радивилівмолоко» за результатами аукціону становила 1 245 073,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому сума договору відрізняється від ціни тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Радивилівмолоко» за результатами аукціону?
Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється З дати підписання договору до 31.07.2019 р.
За умовами пункту 10.1 Договору № 1990/НЮ строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи виконаний на даний час Договір № 1990/НЮ?
5. У разі виконання Договору № 1990/НЮ – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-21 13:42:18
Молоко
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b).
При укладанні договору було виявлено арифметичну помилку. У тендерній пропозиції сума не відповідала вказаному значенню у рядку «Загальна вартість». Варто зазначити, ціна за одиницю товару не змінилася.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Звіт про виконання договору Л/НХ-1990/НЮ оприлюднений.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю молока (UA-Р-2018-12-29-004902-b). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни, відповідно орієнтовний місяць закупівлі змінюється. Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 696 709,30 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 696 709,30 гривень. Звіт про виконання договору №Л/НХ-1990/НЮ оприлюднений.
2020-03-10 17:34:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля здійснена не у відповідності до річного плану, чим недотримано вимог частини 1 статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Дан Сервіс Груп" |
1 197 208,44
UAH з ПДВ
|
1 197 208,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Радивилівмолоко" |
1 245 073,00
UAH з ПДВ
|
1 245 073,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод" |
1 245 410,00
UAH з ПДВ
|
1 245 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Дан Сервіс Груп" #41336306 |
Відхилено |
1 197 208,44
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:03
|
ТзОВ "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
1 245 073,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 09:37
|
Договір.pdf | укладений |
29 березня 2019 09:36
|