Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
41 844,00 UAH
UA-2019-02-13-002715-b ● 821531c7604d4ab1a8202fe5b8e2d661
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Рожищенська центральна районна лікарня" Рожищенської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982910 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19 |
Контактна особа: |
Світлана Біляшевич +380958951099 bilyashevych.s@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 17:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 41 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 418,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157 упаковка
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45100, Україна, Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 17:23 |
ОГОЛОШЕННЯ2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-13-002715-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ДЕЗПЛАНЕТ, Код ЄДРПОУ:42100324
Дата подання: 15 лютого 2019 15:33
Порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Мікрасепт Спрей 250 мл (з розпилювачем), Лізоформін-3000 1л, Госпісепт (300 таб.), Стериліум класік пур 5 л, Хлорне вапно (20 кг), Санітаб (350 таб.), Мікробак Форте 5 л, Хлорантин 1 кг, Аніозім ДД1 1л але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу та хімічного складу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) виключити з Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» конкретний склад та найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Мікрасепт Спрей 250 мл (з розпилювачем), Лізоформін-3000 1л, Госпісепт (300 таб.), Стериліум класік пур 5 л, Хлорне вапно (20 кг), Санітаб (350 таб.), Мікробак Форте 5 л, Хлорантин 1 кг, Аніозім ДД1 1л але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу та хімічного складу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) виключити з Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» конкретний склад та найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2019 10:35
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що при проведенні закупівлі було опубліковано Оголошення про проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель а не Тендерна документація.
У п. 6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 зазначено - «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Крім того Замовником при формуванні технічної специфікації до предмету закупівлі не було вказано ні торгової марки ні виробника ,а лише назву, що не порушує Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та принципів здійснення публічних закупівель.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що сума Закупівлі не перевищує порогів зазначених у ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». А оскільки Замовник дотримується принципів добросовісної конкуренції,максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників тощо, тому і було оголошено закупівлю через електронну систему для відбору постачальника, а не укладено прямий договір.
Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
У п. 6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 зазначено - «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Крім того Замовником при формуванні технічної специфікації до предмету закупівлі не було вказано ні торгової марки ні виробника ,а лише назву, що не порушує Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та принципів здійснення публічних закупівель.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що сума Закупівлі не перевищує порогів зазначених у ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». А оскільки Замовник дотримується принципів добросовісної конкуренції,максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників тощо, тому і було оголошено закупівлю через електронну систему для відбору постачальника, а не укладено прямий договір.
Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Номер вимоги: UA-2019-02-13-002715-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 лютого 2019 15:35
Вимога!
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 15:24
Шановний скаржнику! Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» при здійсненні допорогових закупівель Закон поширює свою дію лише в частині принципів, до яких не відноситься положення ст. 23 та ст. 5 вищезазначеного Закону. Допорогові ж закупівлі, в свою чергу, врегульовані Наказом № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р., відповідно до п 6.4 згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Згідно з вищенаведеним положенням наш Замовник має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тієї продукції (товарів), які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику, надано законодавством України! Тобто встановлення еквівалентів у допорогових закупівлях є правом, А НЕ ОБОВ*ЯЗКОМ Замовника.
Щодо трактування Вами на свій лад п. 6.4. вищезазначеного наказу, Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але, якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні), то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти). І взагалі тоді навіщо надано таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено. Список пропозицій було зазначено виходячи виключно з позитивного досвіду користування даними дезінфекційними засобами, з точки зору функціональності, економічності та ефективності.
Підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є невідповідність пропозиції вимогам Замовника, зазначених в оголошенні до закупівлі відповідно до п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Поряду здійснення допорогових закупівель, тому рішення про відхилення пропозиції залишається без змін.
Ви намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, - це неприпустимо! Ми не повинні робити для Вас виключення та оголошувати переможцем, якщо загальні вимоги до предмета закупівлі для всіх однакові. Якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. Складається враження, що ви приймайте участь у торгах лише для демпінгу та роздування скандалів. Після таких звинувачень складається дуже сумнівне враження також щодо якості вашого товару. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Щодо трактування Вами на свій лад п. 6.4. вищезазначеного наказу, Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але, якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні), то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти). І взагалі тоді навіщо надано таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено. Список пропозицій було зазначено виходячи виключно з позитивного досвіду користування даними дезінфекційними засобами, з точки зору функціональності, економічності та ефективності.
Підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є невідповідність пропозиції вимогам Замовника, зазначених в оголошенні до закупівлі відповідно до п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Поряду здійснення допорогових закупівель, тому рішення про відхилення пропозиції залишається без змін.
Ви намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, - це неприпустимо! Ми не повинні робити для Вас виключення та оголошувати переможцем, якщо загальні вимоги до предмета закупівлі для всіх однакові. Якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. Складається враження, що ви приймайте участь у торгах лише для демпінгу та роздування скандалів. Після таких звинувачень складається дуже сумнівне враження також щодо якості вашого товару. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-13-002715-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 25 лютого 2019 17:36
Щодо відповіді Хабарника
Враховуючи протизаконне трактування своїх прав корупціонером, остервеніле намагання роздерібанити бюджетні кошти зі своїм, всім відомим всій Україні своїми "цікавими пропозиціями" учасником, ми направляємо листи до вказаних у першій вимозі контролюючі органи!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 11:07
Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але не маєте ні законного, ні морального права ображати Замовника, тим більше зводити наклеп і висловлювати нічим не підтверджені звинувачення. Ми не бачимо можливості співпраці в рамках договору із учасником, який дозволяє собі необґрунтовані звинувачення та виходить за рамки ділового спілкування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
35 090,00
UAH з ПДВ
|
20 637,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
26 634,00
UAH з ПДВ
|
26 202,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
35 710,00
UAH з ПДВ
|
35 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" |
41 832,20
UAH з ПДВ
|
41 832,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
20 637,50
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 14:32
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
26 202,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 11:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" #31572294 |
Відхилено |
35 710,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 10:48
|
ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" #24171054 |
Переможець |
41 832,20
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 14:43
|
скан переможець0004.tif | укладений |
19 березня 2019 14:35
|
скан переможець0002.tif | укладений |
19 березня 2019 14:35
|
скан переможець0001.tif | укладений |
19 березня 2019 14:35
|
скан переможець0003.tif | укладений |
19 березня 2019 14:35
|