Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням)
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-02-13-002036-a d5b1439738394d49b94af6ecc9a8ecf6
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 14:24
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації у закладах культури:
1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
2. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
3. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А);
4. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням:
5. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).

Учасник повинен забезпечити:
- утримання установок ПС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ПС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів пожежної сигналізації. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів.

Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років.
Кількість – 5 послуг.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт, після надання бюджетних асигнувань.
Місце надання послуг:
Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є): Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112); Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А) Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25). Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 17:35
Договір.doc
13 лютого 2019 17:35
документація пожежна сигналізація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по якості та досвіду роботи
Дата подання: 15 лютого 2019 12:00
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:11
шановний замовнику. ви там відповіли що досвід більш 8 років дасть вам якісні роботи. навожу вам розразхунок виконання робіт на ваших обїєктах. в середньому на обїєкт в рік 10200, в місяць (11 залишилось) = 927. приберемо ПДВ = 772 грн. вичтемо податок на зарплату =511 грн . це сумма котру треба відати в якості зарплати тому хто буде вам обслуговувати. я не рахував прибуток організації та інші витрати (робимо в нуль). без транспорту одна людина в день може обійти пару обїектів (на топливо для автівки по ціх цінах грошей не ма!!!). так до вас запитання, яку якісну послугу вам дадуть за ці гроші? так хто винен в цьму бардакі - ну тільки замовник, ЯК ПЛАТИТЕ ТАКА І ПОСЛУГА. це я не рахував ще пониження ціни в торгах. не треба на нас перекладати всіляки негаразди. ДУМАЙТЕ ТА РАХУЙТЕ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відділ культури є бюджетною організацією, фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету відповідно до затвердженого кошторису доходів та видатків на рік. Проте вас ніхто не примушує брати участь в даній закупівлі.
незрозуміла відповідь замовника.
Дата подання: 16 лютого 2019 14:39
Дата відповіді: 18 лютого 2019 10:27
до вашої відповіді: "Проте вас ніхто не примушує брати участь в даній закупівлі." Шановний замовнику ви мабудь не уважно читаєте що вам пишуть. Ми вам не жаліємось що ви нас примушуєте до чогось, ми вам кажемо що яка оплата - такі і послуги. Тому не треба нам ЖАЛКУВАТИСЬ на те що вам хтось погано щось зробив. Якість робіт не залежить від досвіду (якщо він більш приблизно двох років), якість робіт залежить на 98% від суми оплати. І якщо хтось демпингує та готовий наприклад обслуговувати ваші обїєкти менш ніж за 1200 грн з ПДВ в місяць - "БІЖІТЬ" від них як подалі. в вашому випадку тільки форма проведення торгів може вам допомогти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякую за пораду
Уточнення
Дата подання: 18 лютого 2019 16:12
Чи можна замість дозволу на роботи підвищеної небезпеки надати деларацію? Адже зараз відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки видають саме її. Просимо надати відповідь.
Відповідь відсутня
8 років досвіду
Дата подання: 18 лютого 2019 16:13
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 8 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 8 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 8 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-13-002036-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 14 лютого 2019 11:44
Скарга про незаконну вимогу
Замоник вимагає : Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років...А ЧОМУ НЕ 10, АБО 20... Ну ми ж усі розуміємо , чому саме 8, бо організація , яку ви лобіюєте має саме стільки років з дня заснування.... Це ми легко перевіримо після аукціону та вже більш предметно поскаржимося у КМДА і далі.

Поясніть , посилаючись на які нормативні документи , зазначаєте дану вимогу!?

Нагадаю, що допорогові закупівлі підпадають під принципи здійснення публічних закупівель. У законі про здійснення публічних закупівель зазначено , що ДОСВІД ВИКОНАННЯ РОБІТ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ НАДАННЯМ УЧАСНИКАМИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.
Тому законно вимагати лише наявність аналогічних договорів! А не кількість років. Видаліть дану вимогу..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2019 12:23
Доброго дня. Шановний Учаснику, якщо Вас задовольнить, можливо змінити терміни на 10, чи 20. Але на помилках власного досвіду закупівлі у 2016 році була підтверджена організація, яка не виконала умови договору, неякісно та похабно зробила роботи. Тому тендерним комітетом відділу культури було вирішено прописати такі умови закупівлі для отримання більш якісних послуг. Вважаємо, що дані умови не є дискримінаційними і не дозволять Учасникам демпінгувати в ціні.
Розгорнути Згорнути
Щодо терміну діяльності організації в сфері охорони
Номер вимоги: UA-2019-02-13-002036-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 25 лютого 2019 14:29
Оскарження дискваліфікаціїї переможця
Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ»
Код ЄДРПОУ36251341
проспект ГероївСталінграду, 10-А, корп. 6, кв. 61, м. Київ, 04211

Замовник: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер повідомлення про проведення Закупівлі: UA-2019-02-13-002036-a


ВИМОГА
про скасування рішення про відхилення кандидата
Протокол № 13 від 22 лютого 2019 р.

22.02.2019 за результатами участі в електронному аукціоні UA-2019-02-13-002036-a на закупівлю послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням), місце надання послуг: Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10-Є), код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів,ТОВ «АПС-КИЇВ» (надалі Учасник) було відхилено, як кандидата, про що Відділом культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державною адміністрацією було прийнято рішення, протокол № 13 від 22.02.2019 р.
Вказане рішення є протиправним та незаконним з порушенням ЗУ “Про публічні закупівлі” з наступних підстав...

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 09:30
Шановний Учаснику!
Ретельно вивчивши викладене, повідомляємо Вам наступне:
На превеликий жаль, змушені повідомити про неможливість задовольнити Ваші вимоги з наступних підстав:
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та не підпадає під дію п. 1, п. 2 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII, але може бути проведена відповідно до п. 3 р. 1 ст. 2 вищевказаного закону.
В оголошенні закупівлі зазначено: «Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років.». Основний вид діяльності Вашої організації зазначено: 43.21 Електромонтажні роботи. Надані копії договорів свідчать про діяльність організації з 2016 року, а з бюджетною організацією з 2018 року. Термін діяльності ТОВ «АПС-КИЇВ» до 2016 року документально не підтверджено.
Також не надано «довідку, у довільній формі, щодо виконання гарантійних зобов’язань Постачальником за його рахунок: пересилання документів та обладнання та інші витрати». Також не надано документ щодо можливості підключення Замовника протягом 24-х годин.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Контроль та моніторинг закупівель здійснюється відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. При цьому моніторинг закупівель проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях.
Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, до компетенції Мінекономрозвитку не належить розгляд скарг, у тому числі щодо допорогових закупівель, здійснення контролю у сфері публічних закупівель, а також проведення моніторингу закупівель.
Щиро сподіваємось, що на підставі викладеного стають зрозумілими підстави, з яких була відхилена Ваша пропозиція і не можуть бути виконані решта Ваших вимог.
Розгорнути Згорнути
На превеликий жаль, змушені повідомити про неможливість задовольнити Ваші вимоги

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 40 800,00
UAH з ПДВ
39 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста плюс" 42 000,00
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 48 024,00
UAH з ПДВ
44 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 51 000,00
UAH з ПДВ
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 09:58
Пропозиція.pdf
19 лютого 2019 09:58
Посвідчення ПБЕ до 1000В.pdf
19 лютого 2019 09:58
Посвідчення ОП.pdf
19 лютого 2019 09:58
Дозвіл Держпраці.pdf
19 лютого 2019 09:58
Ліцензія ДСНС.pdf
19 лютого 2019 09:58
Лист-відгук ТОВ РУШ.pdf
19 лютого 2019 09:58
Лист відгук ЦПМСД №2.pdf
19 лютого 2019 09:58
Статут.pdf
19 лютого 2019 09:58
Рішення Учасника № 16.pdf
19 лютого 2019 09:58
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 лютого 2019 09:58
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 17:09
Електронний підпис
19 лютого 2019 17:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 12:55
Сертефікат ПЦС.pdf
20 лютого 2019 12:55
Сертифікат СУЯ.pdf
20 лютого 2019 12:54
Довідка про УПО.pdf
20 лютого 2019 12:54
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 12:54
Наказ та положення.pdf
20 лютого 2019 12:54
Положення УПО 2017.pdf
20 лютого 2019 12:54
Витяг.pdf
20 лютого 2019 12:54
ПДВ.pdf
20 лютого 2019 12:54
Довіреність.pdf
20 лютого 2019 12:54
Виписка.pdf
20 лютого 2019 12:54
Посвідчення Заремба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

ТОВ "Веста плюс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 39 450,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 12:50
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
Переможець 39 500,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:51

Документи

22 лютого 2019 12:49
протокол 13.PDF

Документи

22 лютого 2019 14:51
протокол 14.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
39 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 14:51
протокол 14.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1-52-19.PDF укладений
13 березня 2019 15:08