Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
“Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”
“Voluntary health insurance (accident and health insurance).”
“Voluntary health insurance (accident and health insurance).”
Очікувана вартість
90 000 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001923-b ● d6a01e496d6b48bea3cf38a32c86e2df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Nina Lys +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 90 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 13 лютого 2019 15:23 |
Enquiries until: | 16 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 90 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,33 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Amount of services provided: up to 3,500 insurance policies; 4 (four) insurance programs (tentatively: Classic – 2,446 policies, Prestige – 940 policies, Elite – 100 policies, and VIP – 14 policies). Amount of services to be provided: according to Annex 1 to the tender documents “Specifications of voluntary health services”.
Place for provision of services: Ukraine, excluding residential areas where local authorities temporarily do not exercise their powers.
From 1 August 2019 through 31 July 2022 (36 months).
Розгорнути
Згорнути
Place for provision of services: Ukraine, excluding residential areas where local authorities temporarily do not exercise their powers.
From 1 August 2019 through 31 July 2022 (36 months).
Обсяг надання послуг: до 3500 страхових полісів; 4 (чотири) програми страхування (орієнтовно: Класік – 2446 осіб; Престиж – 940 осіб; Еліт – 100 осіб; ВІП – 14 осіб). Обсяг надання послуг наведено в Додатку 1 до тендерної документації “Перелік програм добровільного медичного страхування”.
Місце надання послуг: Україна, крім населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Строк надання послуг: з 01.08.2019 до 31.07.2022 (36 місяців).
Розгорнути
Згорнути
Місце надання послуг: Україна, крім населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Строк надання послуг: з 01.08.2019 до 31.07.2022 (36 місяців).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
“Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
“Voluntary health insurance (accident and health insurance).”
CPV: 66510000-8
Період постачання:
з 01 серпня 2019 по 31 липня 2022
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 17:35 |
Додаток _ до договору Список_Застрахованих_осіб.xls | |
16 квітня 2019 17:35 |
Зміни до тендерної документації 2.doc | |
16 квітня 2019 17:35 |
Тендерна документація (нова редакція 2).docx | |
16 квітня 2019 17:35 |
Додаток 6. Проект_договору_мед.страхування_для_публікації.docx | |
29 березня 2019 14:08 |
Додаток _ до договору Список_Застрахованих_осіб.xls | |
29 березня 2019 14:08 |
Додаток_7._Проект_договору_мед.страхування .docx | |
29 березня 2019 14:08 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
29 березня 2019 14:08 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
13 лютого 2019 15:23 |
Додаток 1. Перелік програм добровільного медичного страхування.docx | |
13 лютого 2019 15:23 |
Додаток _ до договору Список_Застрахованих_осіб.xls | |
13 лютого 2019 15:23 |
Додаток 7. Проект_договору_мед.страхування.docx | |
13 лютого 2019 15:23 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо залучення до супроводження договору страхування страхового брокера
Дата подання: 21 лютого 2019 16:02
Дата відповіді: 21 лютого 2019 16:26
В тендерній документації визначено, що учасник повинен надати лист-згоду учасника у довільній формі щодо залучення до супроводження договору страхування страхового брокера з пропозицією такого(их), завірений підписом уповноваженої особи учасника. Просимо надати роз’яснення, наявність брокера є обов’язковою вимогою участі в закупівлі, чи це умова на розсуд учасника закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наявність страхового брокера є обов’язковою вимогою для участі в закупівлі.
Щодо взаїмодії з брокером
Дата подання: 21 лютого 2019 16:42
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:03
Просимо надати відповідь на питання: 1. Як буде оплачуватися винагорода брокеру? 2. Чи буде укладатися окремий договір між брокером та НБУ?
Відповідь: 1. Відповідно до п. 3.1 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), загальна вартість послуг за договором відповідає загальному страховому платежу і включає в себе всі витрати страховика, пов’язані з наданням послуг за договором, в тому числі винагороду страхового брокера. Страховик зобов’язаний здійснити оплату страхових брокерських послуг у порядку, визначеному окремими угодами між страховиком та страховим брокером (п. п. 2.6.1 п. 2.6 додатку до договору “Основні умови угоди про співпрацю щодо залучення страхового брокера”).
2. Відповідно до п. 1.6 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), співпраця із страховим брокером регулюється Угодою про співпрацю, основні умови якої визначено в додатку до проекту договору. Угода про співпрацю укладається між страхувальником, страховиком та страховим брокером.
2. Відповідно до п. 1.6 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), співпраця із страховим брокером регулюється Угодою про співпрацю, основні умови якої визначено в додатку до проекту договору. Угода про співпрацю укладається між страхувальником, страховиком та страховим брокером.
Наявність документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 21 лютого 2019 18:06
Дата відповіді: 22 лютого 2019 10:10
П.3.3. Кваліфікаційних критеріїв. Чи потрібно включати в кількість медичних закладів аптеки?
Відповідь: Ні, не потрібно, зазначається кількість медичних закладів (клінік).
Оплата винагороди брокеру
Дата подання: 22 лютого 2019 11:30
Дата відповіді: 25 лютого 2019 17:15
Згідно Положення про порядок діяльності страхових посередників договір надання страхових брокерських послуг це письмова угода між страхувальником (замовником тендеру) та страховим брокером, в якій визначаються також умови оплати страхового брокера. Оскільки, договір страхового посередництва це договір комісії, який регулюється Цивільним кодексом України необхідно зазначити, що Комітент (в нашому випадку замовник тендеру) повинен виплатити комісіонерові (в нашому випадку страховий брокер) плату в розмірі та порядку, встановлених у договорі комісії. (ст. 1013 ЦК України). У зв’язку із цим, вважаємо, що існування договору, що встановлює порядок оплати винагороди між переможцем торгів та брокером буде порушувати вимоги чинного законодавства. Тому просимо, внести зміни в тендерну документацію, та визначити, що порядок оплати регулюється між Замовником тенедру та брокером в окремій угоді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Положення про порядок провадження діяльності страховими посередниками, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.1996 №1523 брокерська угода письмова угода між страхувальником та страховим брокером, в якій визначаються права та обов'язки сторін, порядок і умови набуття чинності договору страхування, що укладається при посередництві страхового брокера, порядок внесення страхових платежів та інформування страхувальника про набуття чинності договору страхування, умови здійснення взаєморозрахунків між ними, відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов зазначеної угоди, інші умови за згодою сторін. Згідно з ст. 15 Закону України «Про страхування» страхові брокери - юридичні особи або фізичні особи, які зареєстровані у встановленому порядку як суб'єкти підприємницької діяльності та здійснюють за винагороду посередницьку діяльність у страхуванні від свого імені на підставі брокерської угоди з особою, яка має потребу у страхуванні як страхувальник.
Відповідно до ст. 1011 Цивільного кодексу України за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов'язується за дорученням другої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів від свого імені, але за рахунок комітента. Отже за договором комісії комісіонер зобов’язується вчинити один або кілька правочинів від свого імені та за рахунок клієнта. Водночас за брокерською угодою брокер може здійснювати посередницьку діяльність у страхуванні від власного імені, тобто не лише вчинення правочинів, а й надання консультацій, допомоги страхувальнику при здійсненні розрахунків за договором страхування, підготовці документів для врегулювання питання про збитки у разі настання страхового випадку, тому висновок що брокерська угода є різновидом договору комісії на нашу думку необгрунтований.
Крім того відповідно до ч.3 ст. 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд, якщо актами цивільного законодавства прямо не передбачено заборони такого врегулювання, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Водночас Положення про порядок провадження діяльності страховими посередниками містить вимогу щодо наявності в брокерській угоді умов здійснення взаєморозрахунків між сторонами, а угодою про співпрацю визначено що оплата страхових брокерських послуг здійснюється страховиком на підставі окремих угод (тобто умови взаєморозрахунків визначені). А ст.636 Цивільного кодексу України передбачає можливість укладення договору на користь третьої особи (тобто угоди між страховиком та страховим брокером щодо розрахунків за послуги страхового брокера зазначені в угоді про співробітництво).
Відповідно до ст. 1011 Цивільного кодексу України за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов'язується за дорученням другої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів від свого імені, але за рахунок комітента. Отже за договором комісії комісіонер зобов’язується вчинити один або кілька правочинів від свого імені та за рахунок клієнта. Водночас за брокерською угодою брокер може здійснювати посередницьку діяльність у страхуванні від власного імені, тобто не лише вчинення правочинів, а й надання консультацій, допомоги страхувальнику при здійсненні розрахунків за договором страхування, підготовці документів для врегулювання питання про збитки у разі настання страхового випадку, тому висновок що брокерська угода є різновидом договору комісії на нашу думку необгрунтований.
Крім того відповідно до ч.3 ст. 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд, якщо актами цивільного законодавства прямо не передбачено заборони такого врегулювання, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Водночас Положення про порядок провадження діяльності страховими посередниками містить вимогу щодо наявності в брокерській угоді умов здійснення взаєморозрахунків між сторонами, а угодою про співпрацю визначено що оплата страхових брокерських послуг здійснюється страховиком на підставі окремих угод (тобто умови взаєморозрахунків визначені). А ст.636 Цивільного кодексу України передбачає можливість укладення договору на користь третьої особи (тобто угоди між страховиком та страховим брокером щодо розрахунків за послуги страхового брокера зазначені в угоді про співробітництво).
Визначення порушення ст16. Закону
Дата подання: 26 лютого 2019 09:49
Дата відповіді: 28 лютого 2019 12:03
В тендерній документації Додатком 5 та Додатком 6 зазначені вимоги (критерії) до учасника. Серед, яких «Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн» та інші фінансові показники. Такі вимоги протирічать ст. 16 Закону, де чітко вказані критерії відповідності учасників закупівлі. Ці критерії є вичерпними і Замовник не має права визначати додаткові критерії, а має право лише конкретизувати визначені в статті. Просимо внести зміни в тендерну документацію відповідно до Закону, та виключити вимогу про обсяг страхових премій та інші фінпоказників з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація з предмета закупівлі “Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 66510000-8 - “Страхові послуги”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-02-13-001923-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua), складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Додаткові вимоги до учасника
Дата подання: 26 лютого 2019 09:51
Дата відповіді: 28 лютого 2019 12:04
В тендерній документації в розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовник встановлює додаткові вимоги, які не стосуються інформації предмету закупівлі. В Додатку 5 та Додатку 6 Замовник встановлює вимоги (критерії) до учасника, які характеризують фінансове становище учасника. Такі вимоги порушують п.3. ст.22. Закону, який дозволяє замовнику в тендерній документації зазначити іншу інформацію та відповідно до законодавства. Тобто іншу інформацію щодо закупівлі, а не вимогу до учасника, яка крім того не відповідає ст. 16 Закону. Просимо усунути порушення та виключити вимоги Додатку 6 та 5 до учасника, як такі, що не відповідають законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація з предмета закупівлі “Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 66510000-8 - “Страхові послуги”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-02-13-001923-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua), складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2019 09:53
Дата відповіді: 28 лютого 2019 12:04
Замовник в тендерній документації (Додаток 6 до ТД) встановлює конкретні фінансові показники (обсяг страхових премій, рівень страхових виплат, страхові резерви, частка платежів, переданих на перестрахування). Оскільки чинне законодавство не регламентує мінімальні обов’язкові розміри даних показників, такі вимоги суперечать ст. 16, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» і є такими, що носять дискримінаційний характер, оскільки штучно обмежують коло учасників закупівлі. Просимо виключити дані вимоги з тендерної документації, як такі, що порушують п. 4 ст.22 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація з предмета закупівлі “Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 66510000-8 - “Страхові послуги”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-02-13-001923-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua), складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги тендерної документації, що стосуються фінансових показників, як то “Обсяг страхових премій за напрямком добровільного медичного страхування за 9 місяців 2018 року складає не менше 30 млн. грн.” та інші фінансові показники, визначені у додатку 6 до тендерної документації, саме за 9 місяців 2018 року, взяті із урахуванням того, що на момент подання оголошення ще не настав термін для подання річної звітності.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник, визначені у пункті 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатків 5, 6 до тендерної документації, забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг з добровільного медичного страхування для працівників Національного банку України. Зважаючи на це, вважаємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим, стаття 16 Закону визначає саме кваліфікаційні критерії до учасників та вимогу щодо подання учасниками документально підтвердженої інформації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються замовником та зазначаються в тендерній документації.
Зокрема, Національний банк України намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги добровільного медичного страхування працівників з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання договору про страхування.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2019 16:05
Дата відповіді: 28 лютого 2019 12:07
Згідно з Тендерною документацією: "Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля".
Прохання уточнити, як саме це стосується добровільного медичного страхування і що саме потрібно надати Учаснику, щоб відповідати цій умові?
Відповідь: Відповідно до ч. 2 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити, у тому числі вимогу про те, що “технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля”. Ця вимога зазначена у пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” тендерної документації.
Разом з тим, вичерпний перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції (завантажити в електронну систему закупівель), визначений в тендерній документації, не передбачає надання (завантаження) документу (інформації) з цього питання.
Разом з тим, вичерпний перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції (завантажити в електронну систему закупівель), визначений в тендерній документації, не передбачає надання (завантаження) документу (інформації) з цього питання.
Додаток 7. Проект договору. П.13.5.
Дата подання: 26 лютого 2019 16:12
Дата відповіді: 28 лютого 2019 12:08
Хто визначає поняття якості надання послуг, яким документом, де з ним можна ознайомитись. Хто вирішує чи якісно надана послуга, чи не якісно.
Відповідь: Якість послуги – це відповідність її назві, критеріям, що містяться у договорі, нормативних актах та звичаях ділового обороту. Це та умова, яка присутня будь-якій послузі та передбачає відповідність діяльності її суті, мети для задоволення потреб її споживача.
Відповідно якісним наданням послуг є своєчасне надання послуг, у об’ємі (обсягах) та на умовах, визначених Договором страхування, згідно Правил добровільного медичного страхування, вимог чинного законодавства та вимог, що ставляться до послуг відповідного характеру.
Вимога щодо якості послуг вказана у пункті 2.1. розділу 2 Договору.
2.1. Страховик повинен надати Страхувальнику послуги якісно, своєчасно, у обсязі та на умовах, що визначені в Додатку (-ах) _ до цього договору, згідно Правил добровільного медичного страхування (далі – Правила страхування), вимог чинного законодавства та вимог, що звичайно ставляться до послуг відповідного характеру.
Відповідно до п. п. 6.3.2 Договору, Страховик зобов’язаний : “6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим цим Договором, Законом України “Про страхування” та Правилами страхування;”. П. п. 6.2.6 Договору передбачено, що Страхувальник має право “6.2.6. Контролювати якість надання послуг Страховиком самостійно та/або через залученого страхового брокера;”.
Порушення відповідних вимог розглядається як порушення якості наданих послуг.
Відповідно якісним наданням послуг є своєчасне надання послуг, у об’ємі (обсягах) та на умовах, визначених Договором страхування, згідно Правил добровільного медичного страхування, вимог чинного законодавства та вимог, що ставляться до послуг відповідного характеру.
Вимога щодо якості послуг вказана у пункті 2.1. розділу 2 Договору.
2.1. Страховик повинен надати Страхувальнику послуги якісно, своєчасно, у обсязі та на умовах, що визначені в Додатку (-ах) _ до цього договору, згідно Правил добровільного медичного страхування (далі – Правила страхування), вимог чинного законодавства та вимог, що звичайно ставляться до послуг відповідного характеру.
Відповідно до п. п. 6.3.2 Договору, Страховик зобов’язаний : “6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим цим Договором, Законом України “Про страхування” та Правилами страхування;”. П. п. 6.2.6 Договору передбачено, що Страхувальник має право “6.2.6. Контролювати якість надання послуг Страховиком самостійно та/або через залученого страхового брокера;”.
Порушення відповідних вимог розглядається як порушення якості наданих послуг.
Вартість послуги брокера
Дата подання: 06 березня 2019 11:59
Дата відповіді: 07 березня 2019 15:06
Відповідно до п. 3.1 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), загальна вартість послуг за договором відповідає загальному страховому платежу і включає в себе всі витрати страховика, пов’язані з наданням послуг за договором, в тому числі винагороду страхового брокера. Страховик зобов’язаний здійснити оплату страхових брокерських послуг у порядку, визначеному окремими угодами між страховиком та страховим брокером (п. п. 2.6.1 п. 2.6 додатку до договору “Основні умови угоди про співпрацю щодо залучення страхового брокера”). Але в тендерній документації не зазначено, яку вартість має становить брокерська послуга?Згідно практики, що склалася на страховому ринку, страховий брокер визначає вартість своїх послуг у розмірі від 15% до 35% від суми договору. Якщо взяти до уваги суму, що визначена в Тендерній документації (90 000 000 грн.),то винагорода брокеру може складати від 13,5 млн грн до 31,5 млн грн.
Страховик, змушений буде включати дану суму винагороди в вартість послуги за Договором ДМС. І з кожного страхового платежу за одну застраховану особу, замовник тендеру буде сплачувати мінімум 1000 грн/ рік, оплата винагороди брокеру. Тож, вважаємо, що наявність даної вимоги буде суперечити принципам, що викладені в ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 даного Закону визначає, що закупівлі здійснюються за певними принципами серед яких максимальна економія та ефективність. Враховуючи, наведене вище, просимо видалити вимогу про наявність брокера, як таку, що суперечить принципам публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України «Про страхування» передбачена можливість співпраці зі страховим брокером.
Залучення страхового брокера сприяє спрощенню супроводження договору зі сторони страхувальника, отриманню застрахованими особами більш повної та якісної інформації, вирішення складних питань, що потребує залучення незалежного експерта з медичною освітою, а також отримання різного роду консультацій, тощо.
З метою отримання максимально якісних послуг та спрощення процесу супроводження договору тендерною документацією та проектом договору передбачено залучення до супроводу цього договору страхового брокера.
Відповідно до п. 3.1 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), загальна вартість послуг за договором відповідає загальному страховому платежу і включає в себе всі витрати страховика, пов’язані з наданням послуг за договором, в тому числі винагороду страхового брокера. Страховик зобов’язаний здійснити оплату страхових брокерських послуг у порядку, визначеному окремими угодами між страховиком та страховим брокером (п. п. 2.6.1 п. 2.6 додатку до договору “Основні умови угоди про співпрацю щодо залучення страхового брокера”).
Отже, фінансова сторона відносин між страховим брокером та страховою компанією регулюється без участі у даному процесі Страхувальника. Розмір вартості послуг, які надає страховий брокер, урегульовується між Страховиком та страховим брокером самостійно.
Разом з тим зазначаємо, що Національний банк України при проведенні процедури закупівлі дотримується принципу максимальної економії та ефективності, визначеного ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Залучення страхового брокера сприяє спрощенню супроводження договору зі сторони страхувальника, отриманню застрахованими особами більш повної та якісної інформації, вирішення складних питань, що потребує залучення незалежного експерта з медичною освітою, а також отримання різного роду консультацій, тощо.
З метою отримання максимально якісних послуг та спрощення процесу супроводження договору тендерною документацією та проектом договору передбачено залучення до супроводу цього договору страхового брокера.
Відповідно до п. 3.1 Проекту договору про закупівлю (додаток 7 до тендерної документації), загальна вартість послуг за договором відповідає загальному страховому платежу і включає в себе всі витрати страховика, пов’язані з наданням послуг за договором, в тому числі винагороду страхового брокера. Страховик зобов’язаний здійснити оплату страхових брокерських послуг у порядку, визначеному окремими угодами між страховиком та страховим брокером (п. п. 2.6.1 п. 2.6 додатку до договору “Основні умови угоди про співпрацю щодо залучення страхового брокера”).
Отже, фінансова сторона відносин між страховим брокером та страховою компанією регулюється без участі у даному процесі Страхувальника. Розмір вартості послуг, які надає страховий брокер, урегульовується між Страховиком та страховим брокером самостійно.
Разом з тим зазначаємо, що Національний банк України при проведенні процедури закупівлі дотримується принципу максимальної економії та ефективності, визначеного ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
досвід
Дата подання: 11 березня 2019 00:59
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:40
Просимо надати інформацію про досвід страхування колективу з медичного страхування за останні 3 роки
Відповідь: Відповідно до п. 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі), у тому числі:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), за останні 5 років із надання послуг з добровільного медичного страхування працівників компаніям, чисельність застрахованого персоналу яких не менше 2500 працівників (має бути як мінімум один договір за останні 5 років, за яким на будь-яку дату його дії було застраховано не менше 2500 працівників).
У довідці бажано зазначити: назву послуг, рік надання (період надання послуг); назву(и) та адресу(и) замовника(ів); прізвища, ініціали та телефони контактних осіб замовників; максимальну та мінімальну кількість застрахованих осіб за договором(ми) з уточненням дати (періоду), протягом якого була така кількість застрахованих осіб.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), за останні 5 років із надання послуг з добровільного медичного страхування працівників компаніям, чисельність застрахованого персоналу яких не менше 2500 працівників (має бути як мінімум один договір за останні 5 років, за яким на будь-яку дату його дії було застраховано не менше 2500 працівників).
У довідці бажано зазначити: назву послуг, рік надання (період надання послуг); назву(и) та адресу(и) замовника(ів); прізвища, ініціали та телефони контактних осіб замовників; максимальну та мінімальну кількість застрахованих осіб за договором(ми) з уточненням дати (періоду), протягом якого була така кількість застрахованих осіб.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-13-001923-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТДВ «Страхова компанія "Смарт Іншуранс"», Код ЄДРПОУ:39461548
Дата подання: 22 лютого 2019 00:52
Дискримінаційні вимоги
Пункти 10-15 розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації є порушенням законодавства та принципу недискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 17:59
Обов’язкові вимоги до тендерної документації визначено ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», при цьому відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник прийняв рішення про залучення до договору страхування страхового брокера з метою контролю за якістю надання послуг Страховиком та супроводу договору страхування в цілому. Під час визначення основних умов Угоди про співпрацю, що є додатком до проекту договору, який є додатком до тендерної документації, Замовник керувався нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про страхування», Положенням про порядок провадження діяльності страховими посередниками, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.1996 №1523 тощо. Так, відповідно до Положення про порядок провадження діяльності страховими посередниками брокерська діяльність - професійна діяльність суб'єктів підприємницької діяльності на користь страхувальника або перестрахувальника (цедента) (далі - страхувальник), спрямована на визначення його потреби в отриманні страхових послуг, консультуванні, наданні допомоги у розробленні умов договору страхування, пошуку страховиків, які відповідають вимогам страхувальника, веденні переговорів та укладенні договорів страхування за дорученням страхувальника, здійсненні розрахунків за договорами страхування, підготовці документів для врегулювання питання про збитки у разі настання страхового випадку. Отже страховий брокер може залучатися також і з метою надання страхувальнику консультацій, наданні допомоги страхувальнику при здійсненні розрахунків за договором страхування, підготовці документів для врегулювання питання про збитки у разі настання страхового випадку. Відповідно до ст. 15 Закону України «Про страхування» страхові брокери - юридичні особи або фізичні особи, які зареєстровані у встановленому порядку як суб'єкти підприємницької діяльності та здійснюють за винагороду посередницьку діяльність у страхуванні від свого імені на підставі брокерської угоди з особою, яка має потребу у страхуванні як страхувальник. При цьому законодавство не містить заборони щодо укладення тристоронньої брокерської угоди між страховиком, страхувальником та страховим брокером, що містить взаємні права та обов’язки кожної із сторін.
Згідно умов тендерної документації, страховий брокер залучається до надання послуг за ініціативою та на умовах, визначених Замовником.
Згідно умов тендерної документації, страховий брокер залучається до надання послуг за ініціативою та на умовах, визначених Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-13-001923-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА", Код ЄДРПОУ:30726778
Дата подання: 15 березня 2019 16:23
Дата подання: 15 березня 2019 16:23
Скарга відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням Тендерного комітету Національного банку України (протокол № 65/1532-пк від 07.02.2019) встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ПрАТ «СК «КРОНА» подає цю скаргу на дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 19:57
Рішення від 20.03.2019 № 3159 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 19:56
Інформація про резолютивну частину рішення 04.04.2019 № 4019.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 20:17
Рішення від 04.04.2019 № 4019.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Унесено зміни до тендерної документації з предмета закупівлі
“Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і
страхування здоров’я)”, код ДК 021:2015: 66510000-8 — “Страхові послуги”,
відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-02-13-
001923-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань
закупівель (www.prozorro.gov.ua)
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2019 17:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 травня 2019
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Страхова група "ТАС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНГО УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ "СК "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Публічне акціонерне товариство "Страхова компанія "Країна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 травня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій