Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт ТЗ
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001851-a e0afa45608594fbd9fa2274989cc35a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Денисенко Олександр Борисович

+380444973068 progresstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373207
Вебсайт: http://progres24.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Контактна особа: Денисенко Олександр Борисович
+380444973068
progresstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 16:43
Очікувана вартість: 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,24%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Технічне обслуговування та ремонт ТЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, Бульвар В. Гавела 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до СТО
Дата подання: 14 лютого 2019 09:34
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:33
Прошу, при можливості, обґрунтувати дійсну необхідність таких вимог (незважаючи на те, що у нас дані позиції вимог в наявності) Вашої тендерної документації («Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника») для ремонту та обслуговування Ваших автомобілів: - Вимірювач світло пропускання скла; - Вимірювач шуму; - Течешукач; - Чи не менше 10 підйомників, у тому числі підйомники вантажопід'ємністю 5 т. (При наявності у Замовника 8 (вісьми) автомобілів, один з яких KRAZ M43BC0; З повагою, представник СТО (Підрядника)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідність внесення до тендерної документації зазначених в питанні вимог полягає в додержані Замовником положень нормативних документів по експлуатації транспортних засобів, послуги щодо ремонту та технічного обслуговування яких, є предметом закупівлі. Зокрема, дотримання вимог ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання», а також положень чинного законодавства щодо підготовки автомобілів до Державного технічного контролю та його проходження.
Так, вимірювач світлопропускання скла – визначення характеристик затемнення плівкою вікон, згідно вимог Правила ЕЄК ООН № 43 додаток 3 пп. 6.4.1.5 , 9.1 та ГОСТ 5727-88.
Вимірювач шуму – визначення рівня шуму випускної системи відпрацьованих газів згідно вимог ГОСТ 27435-87 п.5
Течешукач – визначення герметичності систем газобалонного обладнання автомобіля згідно вимог Правила ЄЕК ООН №67-01, пп. 4.1; 4.3а-4.3е;6.3.1 .-6.3.1.3; 6.3.2; 6.15.10.1; 6.15.10.2; 6.15.10.4; 6.15.12.1; 17.1.1; 17.1.4-17.1.6; 17.2,17.3.1.4; 17.3.1.6—17.3.1.12; 17.4.1-17.4.5; 17.6.2-17.6.4;17.6.5.4; 17.6.5.6; 17.7.1-17.7.3; 17.7.6-17.7.9.; 17.8.1; 17.8.4; 17.8.6-17.8.8;17.9.1 ;17.9.2;17.9.4;17.10;17.11.1-17.11.3; 17.11.5;17.11.6.
Правила ЄЕК ООН №67-*, пп. 4.1; 4.3а-4.3е;6.3.1 .-6.3.1.3; 6.3.2; 6.15.10.1; 6.15.10.2; 6.15.10.4; 6.15.12.1; 17.1.1; 17.1.4-17.1.6; 17.2,17.3.1.4; 17.3.1.6—17.3.1.12; 17.4.1-17.4.5; 17.6.2-17.6.4;17.6.5.4; 17.6.5.6; 17.7.1-17.7.3; 17.7.6-17.7.9.; 17.8.1; 17.8.4; 17.8.6-17.8.8;17.9.1 ;17.9.2;17.9.4;17.10;17.11.1-17.11.3; 17.11.5;17.11.6.
Правила ЄЕК ООН №110-01, пп. 2.3; 4..1; 4.3а-4.3е;6.3.2;7.1.1;; 17.1.4-17.1.6; 17.2, 17.3.1.1; 17.3.1.2; 17.3.1.5—17.3.1.7; 17.3.1.9— 17.3.1.15; 17.4.1-17.4.3; 17.5.4; 17.5.5.1-17.5.5.4; . 17.5.5.6; 17.5.5.7; 17.6.1; 17.6.4- 17.6.8; 17.7.1-17.7.3; 17.7.5-17.7.7; 17.9; 17.10.1; 17.10.2; п.1 Додатку 3 (крім показників міцності та герметичності газових балонів. Правила ЄЕК ООН №110-*, пп. 2.3; 4..1; 4.3а-4.3е;6.3.2;7.1.1;; 17.1.4-17.1.6; 17.2, 17.3.1.1; 17.3.1.2; 17.3.1.5—17.3.1.7; 17.3.1.9— 17.3.1.15; 17.4.1-17.4.3; 17.5.4; 17.5.5.1-17.5.5.4; . 17.5.5.6; 17.5.5.7; 17.6.1; 17.6.4- 17.6.8; 17.7.1-17.7.3; 17.7.5-17.7.7; 17.9; 17.10.1; 17.10.2; п.1 Додатку 3 (крім показників міцності та герметичності газових балонів.
Вимога щодо наявності в учасника не менше 10 підйомників обґрунтовується потребою Замовника в оперативному, терміновому технічному обслуговуванні та/або ремонті автомобілів, що може бути забезпечено лише при достатній кількості підіймачів. При цьому, кількість підіймачів має забезпечити, при необхідності, обслуговування/ремонт всіх автомобілів Замовника одночасно.
Крім того, передбачаючи ймовірність виходу з технічно-справного стану підіймачів в період дію договору, Замовником визначено в тендерній документації кількість підіймачів більшу ніж кількість самих автомобілів.
Технічне завдання
Дата подання: 14 лютого 2019 11:03
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:35
Просимо надати VIN-коди автомобилів для правильного розцінювання пропозиції
Відповідь: VIN-коди будуть надані переможцю так як підприємство являється режимним об'єктом.
VIN
Дата подання: 15 лютого 2019 12:17
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:50
Тогда поясните, каким образом можно правильно подобрать запчасти на иномарки без наличия VIN? Это запланировано для создания проблем неугодных участников?
Відповідь: Таблицю з VIN-кодами додано до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" 159 927,60
UAH з ПДВ
159 927,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 16:14
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:13
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 16:13
Копія витягу з ЄДР.pdf
20 лютого 2019 16:13
Копія Виписки з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"
#38129614
Переможець 159 927,60
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 13:46

Документи

21 лютого 2019 13:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"
#38129614
159 927,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 13:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп угода Европа.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:36
Додаток 2 ТО ТЗ.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:32
Додаткова угода ТО авто.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 10:54
Договір укладений
13 березня 2019 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML