Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 970,00 UAH
UA-2019-02-13-001778-a ● 4ac310273e8f4e1cb8d28b748ab1355c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сновська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061932 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5 |
Контактна особа: |
Шило Тетяна Михайлівна 380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. : Швидкозшивач картонний в кількості 100 од.; офісний зошит А 4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 од.; файли в кількості 4 уп.; штемпельна фарба фіолетова 30 мл. в кількості 2 од.; коректор ручка в кількості 2 од.;коректор з кісточкою в кількості 2 од.; дирокол 20 л. в кількості 2 од.;дирокол 10л. кількості 2 од.; степлер № 10 в кількості 5 од.; скоби для степлера №10 в кількості 10 од.;скоби для степлера №24 в кількості 10 од.; папка справа картонна в кількості 200 од.; папір А 4 в кількості 25 пачок; папка-конверт пластикова на кнопці А4 в кількості 5 од.; кнопки нікельовані по 50 шт. в кількості 5 уп.; губка канцелярська в кількості 1 од.; папка з боковим зажимом в кількості 5 од.; папка регістратор 50 мл. в кількості 5 од.; биндери 25/41 по 12 шт. в уп. в кількості по 1 упаковки кожної.В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 Одиниця
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. : Швидкозшивач картонний в кількості 100 од.; офісний зошит А 4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 од.; файли в кількості 4 уп.; штемпельна фарба фіолетова 30 мл. в кількості 2 од.; коректор ручка в кількості 2 од.;коректор з кісточкою в кількості 2 од.; дирокол 20 л. в кількості 2 од.;дирокол 10л. кількості 2 од.; степлер № 10 в кількості 5 од.; скоби для степлера №10 в кількості 10 од.;скоби для степлера №24 в кількості 10 од.; папка справа картонна в кількості 200 од.; папір А 4 в кількості 25 пачок; папка-конверт пластикова на кнопці А4 в кількості 5 од.; кнопки нікельовані по 50 шт. в кількості 5 уп.; губка канцелярська в кількості 1 од.; папка з боковим зажимом в кількості 5 од.; папка регістратор 50 мл. в кількості 5 од.; биндери 25/41 по 12 шт. в уп. в кількості по 1 упаковки кожної. В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2019
—
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 16:37 |
проект договору оголош.doc |
13 лютого 2019 16:32 |
Оголошення-22.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:25
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги будуть розглядатися, але вони повинні бути якісними. До участі в закупівлі будуть допускатися фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінювання пропозиції ФОП неплатника ПДВ буде оцінюватися як остаточну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА |
3 946,00
UAH з ПДВ
|
3 213,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" |
3 515,23
UAH з ПДВ
|
3 374,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
3 558,60
UAH з ПДВ
|
3 374,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА #3004819182 |
Переможець |
3 213,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 47.pdf | укладений |
05 березня 2019 15:35
|