Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 970,00 UAH
UA-2019-02-13-001778-a 4ac310273e8f4e1cb8d28b748ab1355c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шило Тетяна Михайлівна

380976436640 msnovsk_shilo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сновська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061932
Місцезнаходження: 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, Банкова 5
Контактна особа: Шило Тетяна Михайлівна
380976436640
msnovsk_shilo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 15:39
Очікувана вартість: 3 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. : Швидкозшивач картонний в кількості 100 од.; офісний зошит А 4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 од.; файли в кількості 4 уп.; штемпельна фарба фіолетова 30 мл. в кількості 2 од.; коректор ручка в кількості 2 од.;коректор з кісточкою в кількості 2 од.; дирокол 20 л. в кількості 2 од.;дирокол 10л. кількості 2 од.; степлер № 10 в кількості 5 од.; скоби для степлера №10 в кількості 10 од.;скоби для степлера №24 в кількості 10 од.; папка справа картонна в кількості 200 од.; папір А 4 в кількості 25 пачок; папка-конверт пластикова на кнопці А4 в кількості 5 од.; кнопки нікельовані по 50 шт. в кількості 5 уп.; губка канцелярська в кількості 1 од.; папка з боковим зажимом в кількості 5 од.; папка регістратор 50 мл. в кількості 5 од.; биндери 25/41 по 12 шт. в уп. в кількості по 1 упаковки кожної.В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 Одиниця
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. : Швидкозшивач картонний в кількості 100 од.; офісний зошит А 4 96 арк. тверда обкладинка в кількості 10 од.; файли в кількості 4 уп.; штемпельна фарба фіолетова 30 мл. в кількості 2 од.; коректор ручка в кількості 2 од.;коректор з кісточкою в кількості 2 од.; дирокол 20 л. в кількості 2 од.;дирокол 10л. кількості 2 од.; степлер № 10 в кількості 5 од.; скоби для степлера №10 в кількості 10 од.;скоби для степлера №24 в кількості 10 од.; папка справа картонна в кількості 200 од.; папір А 4 в кількості 25 пачок; папка-конверт пластикова на кнопці А4 в кількості 5 од.; кнопки нікельовані по 50 шт. в кількості 5 уп.; губка канцелярська в кількості 1 од.; папка з боковим зажимом в кількості 5 од.; папка регістратор 50 мл. в кількості 5 од.; биндери 25/41 по 12 шт. в уп. в кількості по 1 упаковки кожної. В ціну товару включається ПДВ. Всі витрати на доставку здійснюються за рахунок постачальника.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, Сновськ, Банкова 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2019  —  28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 16:37
проект договору оголош.doc
13 лютого 2019 16:32
Оголошення-22.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:25
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги будуть розглядатися, але вони повинні бути якісними. До участі в закупівлі будуть допускатися фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінювання пропозиції ФОП неплатника ПДВ буде оцінюватися як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА 3 946,00
UAH з ПДВ
3 213,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 3 515,23
UAH з ПДВ
3 374,22
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 3 558,60
UAH з ПДВ
3 374,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2019 16:11
Електронний підпис
16 лютого 2019 16:09
Персональні дані.pdf
16 лютого 2019 16:09
Довідка про ліцензію.jpeg
16 лютого 2019 16:09
Паспорт.pdf
16 лютого 2019 16:09
ЦП.pdf
16 лютого 2019 16:09
Витяг з ЄДРЮ завірений.pdf
16 лютого 2019 16:09
Довідка про довкілля.jpeg
16 лютого 2019 16:09
Довідка щодо підпису.pdf
16 лютого 2019 16:09
Код.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 14:59
ЮНИКАНЦ Витяг ЄДР+ ПДВ.pdf
15 лютого 2019 14:59
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 11:36
Виписка ЄДРПОУ нова.pdf
15 лютого 2019 11:36
Виписка НДС.PDF
15 лютого 2019 11:36
Витяг Прайм офіс 07.06.18.pdf
15 лютого 2019 11:36
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
Переможець 3 213,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 10:39

Документи

20 лютого 2019 10:39
рішення канцелярія.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
3 213,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 10:39
рішення канцелярія.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 47.pdf укладений
05 березня 2019 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 213,00
UAH з ПДВ