Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Маски респіраторні антимікробні з класом захисту FFP3 багаторазового використання, Маски одноразового використання з гумовими петлями)
Очікувана вартість
651 600,00 UAH
UA-2019-02-13-001643-b eb21a2a6bc2345f9ac358c90d4c1fe32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 15:47
Очікувана вартість: 651 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 516,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42780 штука
Маски респіраторні антимікробні з класом захисту FFP3 багаторазового використання, Маски одноразового використання з гумовими петлями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий ріг, вул.Кемерівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 14:46
ТД маски.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000033 ● 24702d1a66f047268f5d28a48167ed8a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26 UA-2019-02-13-001643-b 13.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-10 14:51:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-001643-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ФОП Рощина Олена Миколаївна не була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.2.6. Паспорт (для фізичних осіб). На виконання даної вимоги учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна було надано файл паспорт.pdf, який містить відповідно 1-7, 12-13 сторінки паспорту. Крім того, тим же Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. п.2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна не було надано інформації.».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 16:52:09

Відповідь на звернення


Розглянувши Звернення Громадської організації «Платформа Громадський контроль від 15.04.2019 № 398d4/19 , надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до вимог п. 2.6. Додатку 4 тендерної документації учасники – фізичні особи повинні надати Паспорт. При цьому зауважимо, що інших вимог щодо надання паспорту у тендерній документації не було. На виконання цієї вимоги ФОП Рощина Олена Миколаївна надала копію паспорта, який доступний для перегляду в електронній системі закупівель. Зауважимо, що у тендерній документації не було зазначено яким чином учасники повинні надати Паспорт, тому вважаємо, учасники на власний розсуд могли подати цю інформацію. Зазначимо, що надані ФОП Рощина Олена Миколаївна копії тих сторінок, а саме: 1-7 та 12,13, в яких міститься уся необхідна інформація, яка необхідна для посвідчення особи.
2. Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасники для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону повинні надати:
1.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимагаються довідки, складені у довільній формі, при цьому інших вимог щодо надання зазначеної інформації в тендерній документації не було.
На виконання вимоги 1.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 8 міститься документ під назвою «Лист – довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», в якій ФОП Рощина О.М. повідомляє, про те, що має в розпорядженні орендовані складські приміщення які відповідають вимогам щодо зберігання виробів медичного призначення та медичної техніки, для з доставки товару замовнику використовується автотранспорт транспортних компаній.
На виконання вимоги 2.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 9 міститься документ під назвою «Лист довідка про наявність працівників», в якій міститься інформація про те, що ФОП Рощина О.М. на даний період працює без найманих працівників, при цьому наявна інформація про освіту та досвід роботи Рощиної О.М..
Таким чином, вважаємо, що ФОП Рощина Олена Миколаївна виконала усі вимоги, передбачені у тендерній документації, тому у тендерного комітету КП «Криворізький протитуберкульозний диспансер» ДОР» не було підстав для відхилення пропозиції наданої ФОП Рощина Олена Миколаївна. Вважаємо, що процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС" 262 640,00
UAH з ПДВ
262 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рощина Олена Миколаївна 642 840,00
UAH з ПДВ
642 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ляка Наталія Автандилівна 650 332,00
UAH з ПДВ
650 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 14:19
Електронний підпис
28 лютого 2019 14:14
Єлектронний витяг.PDF
28 лютого 2019 14:14
Витяг.PDF
28 лютого 2019 14:14
Статут (1).PDF
28 лютого 2019 14:14
техничні_характ.PDF
28 лютого 2019 14:14
спецификация.PDF
28 лютого 2019 14:14
СЕС.PDF
28 лютого 2019 14:14
сертификат .PDF
28 лютого 2019 14:14
Згода з договором.PDF
28 лютого 2019 14:14
дог_бар.PDF
28 лютого 2019 14:14
ДовідкаМТБ.PDF
28 лютого 2019 14:14
довідка_судимость.PDF
28 лютого 2019 14:14
Довідка_реєстр.PDF
28 лютого 2019 14:14
Довідка_працівники.PDF
28 лютого 2019 14:14
Довідка_корупція.PDF
28 лютого 2019 14:14
довідка_коруп.PDF
28 лютого 2019 14:14
довідка_договора.PDF
28 лютого 2019 14:14
Довідка_дії_коруп.PDF
28 лютого 2019 14:14
довідка_антикор.PDF
28 лютого 2019 14:14
декларация.PDF
28 лютого 2019 14:14
гарант_лист.PDF
28 лютого 2019 14:14
ВДСЕЕ 2 стр..PDF
28 лютого 2019 14:14
ВДСЕЕ 1 стр..PDF
28 лютого 2019 14:14
банкротство.PDF
28 лютого 2019 14:14
тендерна_пропозиція.PDF

Публічні документи

11 березня 2019 16:50
Електронний підпис
11 березня 2019 16:46
Довідки переможця.pdf
28 лютого 2019 15:10
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:09
Доручення Україна.pdf
27 лютого 2019 15:50
Пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:50
паспорт_код.pdf
27 лютого 2019 15:50
Єдиний податок.pdf
27 лютого 2019 15:50
Доручення.pdf
27 лютого 2019 15:50
Гарантійний -лист_2.pdf
27 лютого 2019 15:50
Гарантiйний_лист.pdf
27 лютого 2019 15:50
Витяг.pdf
27 лютого 2019 15:50
Виписка.pdf
27 лютого 2019 15:50
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 16:53
ТП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС"

ФОП Рощина Олена Миколаївна

ФОП Ляка Наталія Автандилівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС"
#30734246
Відхилено 262 640,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Рощина Олена Миколаївна
#2570920384
Переможець 642 840,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС" #30734246

№ рішення у справі

63/77-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

06 березня 2019 16:39
Електронний підпис
01 березня 2019 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2019 16:40
Електронний підпис
06 березня 2019 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рощина Олена Миколаївна
#2570920384
642 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 16:40
Електронний підпис
06 березня 2019 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 13:47
Договір Маски.PDF укладений
20 березня 2019 13:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 642 840,00
UAH з ПДВ