Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985989 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 |
Контактна особа: |
Альбіна Гончарова +380686387070 krtub2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 651 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 516,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 14:46 |
ТД маски.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000033 ● 24702d1a66f047268f5d28a48167ed8a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:30 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
26 UA-2019-02-13-001643-b 13.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-10 14:51:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-001643-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ФОП Рощина Олена Миколаївна не була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.2.6. Паспорт (для фізичних осіб). На виконання даної вимоги учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна було надано файл паспорт.pdf, який містить відповідно 1-7, 12-13 сторінки паспорту. Крім того, тим же Додатком 4 тендерної документації вимагалось: п.1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. п.2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Рощина Олена Миколаївна не було надано інформації.».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 16:52:09
Відповідь на звернення
Розглянувши Звернення Громадської організації «Платформа Громадський контроль від 15.04.2019 № 398d4/19 , надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до вимог п. 2.6. Додатку 4 тендерної документації учасники – фізичні особи повинні надати Паспорт. При цьому зауважимо, що інших вимог щодо надання паспорту у тендерній документації не було. На виконання цієї вимоги ФОП Рощина Олена Миколаївна надала копію паспорта, який доступний для перегляду в електронній системі закупівель. Зауважимо, що у тендерній документації не було зазначено яким чином учасники повинні надати Паспорт, тому вважаємо, учасники на власний розсуд могли подати цю інформацію. Зазначимо, що надані ФОП Рощина Олена Миколаївна копії тих сторінок, а саме: 1-7 та 12,13, в яких міститься уся необхідна інформація, яка необхідна для посвідчення особи.
2. Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасники для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону повинні надати:
1.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2.1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаємо вашу увагу на те, що вимагаються довідки, складені у довільній формі, при цьому інших вимог щодо надання зазначеної інформації в тендерній документації не було.
На виконання вимоги 1.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 8 міститься документ під назвою «Лист – довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази», в якій ФОП Рощина О.М. повідомляє, про те, що має в розпорядженні орендовані складські приміщення які відповідають вимогам щодо зберігання виробів медичного призначення та медичної техніки, для з доставки товару замовнику використовується автотранспорт транспортних компаній.
На виконання вимоги 2.1. ФОП Рощина Олена Миколаївна розмістила в електронній системі закупівель документ під назвою «Пропозиція», в якому на сторінці номер 9 міститься документ під назвою «Лист довідка про наявність працівників», в якій міститься інформація про те, що ФОП Рощина О.М. на даний період працює без найманих працівників, при цьому наявна інформація про освіту та досвід роботи Рощиної О.М..
Таким чином, вважаємо, що ФОП Рощина Олена Миколаївна виконала усі вимоги, передбачені у тендерній документації, тому у тендерного комітету КП «Криворізький протитуберкульозний диспансер» ДОР» не було підстав для відхилення пропозиції наданої ФОП Рощина Олена Миколаївна. Вважаємо, що процедура закупівлі проведена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС" |
262 640,00
UAH з ПДВ
|
262 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Рощина Олена Миколаївна |
642 840,00
UAH з ПДВ
|
642 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ляка Наталія Автандилівна |
650 332,00
UAH з ПДВ
|
650 332,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМАГРОРЕСУРС" #30734246 |
Відхилено |
262 640,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Рощина Олена Миколаївна #2570920384 |
Переможець |
642 840,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 13:47
|
Договір Маски.PDF | укладений |
20 березня 2019 13:47
|