Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
1 063 490,00 UAH
UA-2019-02-13-001640-b ● fa13e3a62afa4f6fa02b7b4088b3aa4b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 26005868 |
Місцезнаходження: | 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а |
Контактна особа: |
Алла Сукачук +380967851415 nadiya5z35a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 1 063 490,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, мкр. 5-й Зарічний, буд 35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 14:45 |
Проект договіру_2019.doc | |
13 лютого 2019 14:45 |
Комунальний заклад освіти Надія ТД.docx |
18 лютого 2019 12:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2019 14:45 |
Проект договіру_2019.doc
|
|||
13 лютого 2019 14:45 |
Комунальний заклад освіти Надія ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2019 07:55
Дата відповіді: 18 лютого 2019 12:48
Доброго дня! Я маю намір взяти участь в торгах СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування) яку проводить Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР, номер UA-2019-02-13-001640-b. Під час уважного ознайомлення з тендерною документацією по закупівлі мною було виявлено ряд незрозумілих і явно дискримінаційних вимог, які створюють штучні перешкоди для участі в торгах цілому ряду учасників. Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність з вимогами закону та внести до неї зміни в наступних частинах:
1) визначення предмету закупівлі - код ДК 021:2015, за яким визначено предмет даної закупівлі не відповідає конкретній назві і умовам закупівлі, викладеним в документації.
Згідно з викладеним Держаудитслужбою в аналогічній закупівлі №UA-2018-11-26-001251-c "Відповідно до додатку 5 тендерної документації, Замовник зазначив, що послуги з харчування будуть надаватись учням 1-4 та 5-9 класів.
Згідно з Єдиним закупівельним словником код CPV для закупівлі з послуг харчування в школах - 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування.
Частиною 1 розділу 2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто, Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано норм Наказу від 23 грудня 2015 року № 1749, яким затверджено Єдиний закупівельний словник".
Замовником Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР, в закупівлі номер UA-2019-02-13-001640-b зазначено предмет закупівлі СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень», послуги надаються в приміщенні замовника для дітей дошкільної групи, 0-3 класу та 4 класу, тобто ні про які послуги їдалень в даному випадку не йдеться.
Вимагаю внести зміни до визначеного замовником предмету закупівлі та привести його у відповідність із затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі, зазначивши код ДК 021:2015 "55520000-1 Кейтерингові послуги", який відповідає сутності закупівлі, або пояснити причини обрання коду, що відповідає закупівлі послуг їдалень/кафе чи адміністраторів їдалень.
У випадку невнесення відповідних змін учасник буде змушений звертатись за захистом своїх порушених прав до органу контролю або органу оскарження.
2) вимога про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить дискримінаційні умови, не обгрунтовані ані законом ані потребою замовника.
В пункті 3 додатку 2 тендерної документації замовник зазначає про необхідність надання копії аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень) з обов’язковою відповідністю умовам п.6.3.1 проекту договору (приготування іжі в приміщені харчоблоку Замовника), у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 6 місяців. Також вимагається надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше двох років до дати оголошення данної закупівлі із зазначенням контактних даних(ПІБ,посада.телефон,назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори,що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Замовником зазначено, що аналогічний договів зокрема має бути "укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування)".
Звертаємо увагу замовника на те, що з огляду на рішення Постійнодіючої колегії Антимонопольного комітету в закупівлі №UA-2018-11-27-002120-c, що була відмінена замовником з невідомих заявнику причин, включення даних вимог в тендерну документацію явно свідчить про наявність змови між замовником та учасником, рішення про визнання якого переможцем раніше вже скасовувалось.
Законом передбачено можливість встановлення замовниками критерію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одного), відповідно замовник не має законних підстав вимагати від учасників підтвердження досвіду роботи не менше двох років (що є явною дискримінацією для учасників, що успішно працюють на відповідному ринку менше двох років та суперечить вимозі про надання копії договору строком дії не менше 6 місяців). Замовник - бюджетна установа - не має права укладати договори про закупівлю даних послуг строком більше ніж на один рік, що свідчить про те, що для учасників визначено завідомо дискримінаційну умову підтвердження досвіду роботи з приватним сектором господарювання (терміном дії договору не менше двох років) або приховану умову про надання підтвердження досвіду виконання кількох договорів, замість одного (що є порушенням закону).
Встановлення замовником умови про відповідність п. 6.3.1. проекту наданого ним в складі документації договору, відповідно до якого учасник має "Забезпечити надання Послуг та приготування їжі в приміщенні харчоблоку Замовника відповідно до умов цього Договору і в строки, встановлені цим Договором" є також необгрунтованим та дискримінаційним. Виходячи зі змісту зазначених умов та вимог, якщо учасник при виконанні договору готував їжу в приміщенні замовника, яке не має назви "харчоблок" (наприклад це може бути "кафе", "їдальня", "кухня" тощо), то такий договір вже не буде визнаний аналогічним.
Вимагаю внести зміни до документації в цій частині та привести вимоги до відповідності з законом, або пояснити вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору щляхом підтвердження визначеної замовником тривалості роботи учасника на ринку даних послуг із конкретним колом замовників.
У випадку невнесення відповідних змін учасник буде змушений звертатись за захистом своїх порушених прав до органу контролю або органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально –реабілітаційний центр «Надія» на запитання від постачальника від 18.02.2019 року повідомляє
1.Послуги з гарячого харчування дітей в закладах освіти області запроваджено у 2015 році. На той час діяв наказ про Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки України від 26.07.2010 N 921. Предмет закупівлі визначався на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія"), а саме: 56.29.1 – послуги їдалень.
Наказом Мінекономрозвитку України від 28.12.2015 N 1782 "Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі", внесені зміни до Порядку, згідно із якими з 05.01.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме:56.29.1 – послуги їдалень (55500000-5 - послуги їдалень та кейтерінгові послуги).
З 01.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі виключно національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником третьої - п'ятої цифр ДК 021:2015,а з 17.01.2017 і на сьогодні відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі визначається по четвертому знаку національного класифікатора України ДК 021:2015.
Так, у 2019 році КБП НРЦ «Надія» відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454 (зі змінами) у відкритих торгах ID: UA-2019-02-13-001640-b предмет закупівлі визначено по четвертому знаку Єдиного закупівельного словника: 55510000-8 послуги їдалень, а не 55520000-1 кейтерінгові послуги, оскільки в цю групу послуг входять послуги з доставки готової їжі, а не з послуг, які надаються безпосередньо в приміщені закладу.
Так, кейтеринг (англ. catering від cater — «поставляти провізію») — галузь громадського харчування, пов'язана з наданням послуг на віддалених точках, що включає всі підприємства і служби, що надають підрядні послуги з організації харчування співробітників компаній і приватних осіб у приміщенні і на виїзному обслуговуванні, а також здійснюють обслуговування заходів різного призначення і роздрібний продаж готової кулінарної продукції.
Тендерним комітетом закладу торги проводяться відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Включаючі в тендерну документацію пункт про обов’язкову відповідність аналогічного договору пунктам 6.3.1 проекту договору та підтвердження досвіду роботи не менше двох років тендерний комітет Комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально –реабілітаційний центр «Надія» ДОР керувався виключно турботою про дітей. Здорове харчування є запорукою здоров’я дитини ,а діти в нашому закладі фізично ослаблені з порушенням інтелектуального розвитку (діти з церебральним паралічем та спектром аутизму) та потребують п’яти разового харчування та дуже вибагливого контролю до приготування іжи. Стан харчоблоку повинен відповідати санітарним вимогам, які адміністрація та медперсонал закладу тримають під постійним контролем. Тому надання договорів в яких не прослідковується процес приготування їжі в закладі Замовника, неважливо яку назву має приміщення «харчоблок», « Їдальня»,» «кухня», не може розглядатись тендерним комітетом як аналогічний. Дана вимога була включена з метою запобігання постачання до закладу готових страв , приготування та транспортування яких неможливо прослідкувати та проконтролювати на якість.
Тендерний комітет не вважає вимогу про досвід роботи не менше 2 років дискримінаційним, тому що в питаннях харчування дітей від 3 до 13 років дуже важливо бути впевненим в якості надання послуг. А підтвердження в довільній формі з листами відгуками від контрагентів надасть нам впевненість і довіру до Учасника.
Також неможливо вважати аналогічним договір з терміном один або декілька місяців роботи , тому тендерним комітетом було прийнято рішення включити вимогу про термін договору не менше 6 місяців.
В запитанні від постачальника від 18.02.2019 року міститься необґрунтоване звинувачення про наявність змови між замовником та невідомо яким учасником ,а також про відміну закупівлі № UA-2018-11-27-002120-c з невідомих заявнику причин. Обгрунтування скасування торгів було надано в Протоколі № 12 від 11.02.2019 року , який був своєчасно опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу. Причиною скасування торгів стала технічна помилка в послідовності завантаження відповіді до Антімонопольного комітету України після якої було вже неможливо повернути Учасників на попередню кваліфікацію.
1.Послуги з гарячого харчування дітей в закладах освіти області запроваджено у 2015 році. На той час діяв наказ про Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки України від 26.07.2010 N 921. Предмет закупівлі визначався на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія"), а саме: 56.29.1 – послуги їдалень.
Наказом Мінекономрозвитку України від 28.12.2015 N 1782 "Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі", внесені зміни до Порядку, згідно із якими з 05.01.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме:56.29.1 – послуги їдалень (55500000-5 - послуги їдалень та кейтерінгові послуги).
З 01.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі виключно національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником третьої - п'ятої цифр ДК 021:2015,а з 17.01.2017 і на сьогодні відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі визначається по четвертому знаку національного класифікатора України ДК 021:2015.
Так, у 2019 році КБП НРЦ «Надія» відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454 (зі змінами) у відкритих торгах ID: UA-2019-02-13-001640-b предмет закупівлі визначено по четвертому знаку Єдиного закупівельного словника: 55510000-8 послуги їдалень, а не 55520000-1 кейтерінгові послуги, оскільки в цю групу послуг входять послуги з доставки готової їжі, а не з послуг, які надаються безпосередньо в приміщені закладу.
Так, кейтеринг (англ. catering від cater — «поставляти провізію») — галузь громадського харчування, пов'язана з наданням послуг на віддалених точках, що включає всі підприємства і служби, що надають підрядні послуги з організації харчування співробітників компаній і приватних осіб у приміщенні і на виїзному обслуговуванні, а також здійснюють обслуговування заходів різного призначення і роздрібний продаж готової кулінарної продукції.
Тендерним комітетом закладу торги проводяться відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Включаючі в тендерну документацію пункт про обов’язкову відповідність аналогічного договору пунктам 6.3.1 проекту договору та підтвердження досвіду роботи не менше двох років тендерний комітет Комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально –реабілітаційний центр «Надія» ДОР керувався виключно турботою про дітей. Здорове харчування є запорукою здоров’я дитини ,а діти в нашому закладі фізично ослаблені з порушенням інтелектуального розвитку (діти з церебральним паралічем та спектром аутизму) та потребують п’яти разового харчування та дуже вибагливого контролю до приготування іжи. Стан харчоблоку повинен відповідати санітарним вимогам, які адміністрація та медперсонал закладу тримають під постійним контролем. Тому надання договорів в яких не прослідковується процес приготування їжі в закладі Замовника, неважливо яку назву має приміщення «харчоблок», « Їдальня»,» «кухня», не може розглядатись тендерним комітетом як аналогічний. Дана вимога була включена з метою запобігання постачання до закладу готових страв , приготування та транспортування яких неможливо прослідкувати та проконтролювати на якість.
Тендерний комітет не вважає вимогу про досвід роботи не менше 2 років дискримінаційним, тому що в питаннях харчування дітей від 3 до 13 років дуже важливо бути впевненим в якості надання послуг. А підтвердження в довільній формі з листами відгуками від контрагентів надасть нам впевненість і довіру до Учасника.
Також неможливо вважати аналогічним договір з терміном один або декілька місяців роботи , тому тендерним комітетом було прийнято рішення включити вимогу про термін договору не менше 6 місяців.
В запитанні від постачальника від 18.02.2019 року міститься необґрунтоване звинувачення про наявність змови між замовником та невідомо яким учасником ,а також про відміну закупівлі № UA-2018-11-27-002120-c з невідомих заявнику причин. Обгрунтування скасування торгів було надано в Протоколі № 12 від 11.02.2019 року , який був своєчасно опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу. Причиною скасування торгів стала технічна помилка в послідовності завантаження відповіді до Антімонопольного комітету України після якої було вже неможливо повернути Учасників на попередню кваліфікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 038 564,22
UAH
|
769 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" |
1 063 490,00
UAH
|
770 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Реут Андрій Олександрович |
1 007 567,23
UAH
|
1 007 567,23
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
1 043 530,64
UAH
|
1 037 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2878405396 |
Відхилено |
769 999,00
UAH
|
05 березня 2019 09:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" #21904823 |
Відхилено |
770 000,00
UAH
|
12 березня 2019 12:57
|
ФОП Реут Андрій Олександрович #3068216459 |
Відхилено |
1 007 567,23
UAH
|
13 березня 2019 11:11
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
1 037 800,00
UAH
|
14 березня 2019 12:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 березня 2019 12:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі