Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
79 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001631-b f06b1cbe1d524b2face566c802c7de32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баннікова Олена Василівна

+380462644257 chgodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПЗ "Чернігівська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02006604
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Пирогова, будинок 16
Контактна особа: Баннікова Олена Василівна
+380462644257
chgodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 79 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Плівки для рентгену і томографа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 од
Плівки для рентгену і томографа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Пирогова будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 14:44
Додаток 4 (для ФОП-переможця).docx
13 лютого 2019 14:44
Додаток 3.doc
13 лютого 2019 14:44
Додаток 2.docx
13 лютого 2019 14:44
Додаток 1.docx
13 лютого 2019 14:44
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-13-001631-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СТЕФАНЦЕВ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3014311312
Дата подання: 15 лютого 2019 10:27
Дискримінаційні вимоги
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 2 предметом закупівлі є плівка лазерна медична ДВБ+ 35х43 см (по 125 аркушів в упаковці). Звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Carestream DRY View (Kodak DRY View). Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Carestream ™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYVIEW для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Carestream DRY View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
За позицією № 3 предметом закупівлі є плівка для принтерів типу Mediphot DL 20×25 по 150 аркушів + 1 аркуш в упаковці. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті http://www.colenta.at, лазерна плівка для сухого друку Mediphot DL торгівельної марки Colenta® спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку серії HIGHCAP торгівельної марки Colenta®. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку типу HighCap Xp торгівельної марки Colenta® в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки Colenta®, зокрема плівку Mediphot DL (Mediphot DLM – для мамографії), що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку , котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Colenta- з технологію фото-термічного (лазерного) друку, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну,
FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позиціями № 2 та 3 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки продукцію зазначених вище виробників. Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Kodak, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами
на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих
виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Kodak, Fuji, Sony тощо, які за
загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну.
Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію
фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Colenta ™, Carestream ™, Kodak ™, Sony™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробники конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки лазерні медичні ДВБ+ 35х43 см (по 125 аркушів в упаковці);
- плівки принтерів типу Mediphot DL 20×25 по 150 аркушів + 1 аркуш в упаковці,
або учасники, які пройшли авторизації від цих виробників (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено. З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позиціями № 2 та позицією № 3 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету
закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції. Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до
загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або
авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадані товарні позиції виділити в окремі лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2019 11:01
Керуючись наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» зі змінами предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 №1749. Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Предмет закупівлі може бути визначено за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Вважаємо недоцільним дану процедуру закупівлі ділити на лоти, оскільки предметом закупівлі є плівка рентгенівська медична та лазерна медична по ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання, відповідає показнику четвертої цифри Єдиного закупівельного словника згідно Порядку визначення предмета закупівлі, має одне призначення (номенклатуру) та буде поставлена за однією адресою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 78 989,54
UAH з ПДВ
78 989,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 11:51
оновлена цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 78 989,54
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
78 989,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Плівки для рентгену та томографа Лізоформ Медікал.pdf укладений
01 березня 2019 09:03