Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3152 Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001534-a 5fb4daf0705347c4b0ab1c7bce398a68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грабовський Олег Анатолійович

+380442814417 postach.kpjs@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з експлуатації і ремонту житлового фонду "Житло-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Вебсайт: http://zhitlo-service.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., Київ, Дніпровська набережна, буд.25 Б
Контактна особа: Грабовський Олег Анатолійович
+380442814417
postach.kpjs@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1530 шт
Світильни антивандальні, світильники ліфтові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, згідно з Оголошенням
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:31
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник.
1. Згідно п.6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.». Отже де є посилання на конкретну марку, ми бажаємо придбати товар саме цього виробника.
2 .Згідно п.6.2 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність.
З метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту приводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету збільшується) будемо домовлятися змінити за згодою сторін загальну суму договору в бік зменшення на 20% відносно остаточної тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 14:05
combinepdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ
#40673955
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 10:07

Документи

22 лютого 2019 10:07
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГО РІШЕННЯ
#40673955
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 10:07
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
28 лютого 2019 10:13