Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термопапір
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001529-b d7562a9eca2c459dbd4ce35be69e1b83
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 14:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 14:33
Початок аукціону: 20 лютого 2019 15:54
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Термопапір для ЕКГ: 80мм×22м-250шт., 108мм×20м-200шт., 58 мм×30м-30шт., 112х150х300м-30шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 шт
Термопапір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:48
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація (рівність) учасників означає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або не резидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури. (п.35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Варто зазначити, що згідно податкового законодавства існують певні обмеження щодо здійснення діяльності платників єдиного податку. Вичерпну інформацію з цього приводу Ви можете отримати в органах ДФСУ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію: ціни.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна, визначена учасником в тендерній пропозиції з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в т.ч. ПДВ.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, зважування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством, а також не визначених законодавством, але які несе або може понести учасник у зв’язку з поставкою товару за Договором.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які Учасником доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА" 5 591,00
UAH з ПДВ
4 767,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 5 960,00
UAH з ПДВ
4 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

19 лютого 2019 09:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 лютого 2019 09:59
Тех-мед вимоги.pdf
19 лютого 2019 09:59
Право підпису.pdf
19 лютого 2019 09:59
Посвідчення якості.pdf
19 лютого 2019 09:59
Лист ДП «УМЦС».pdf
19 лютого 2019 09:59
Гарант лист поставки.pdf
19 лютого 2019 09:59
Гаран_лист_Солар.pdf
19 лютого 2019 09:59
В_домост_ про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА"

ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА"
#13755875
Переможець 4 767,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 13:11

Документи

21 лютого 2019 13:10
Протокол 33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАДА"
#13755875
4 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 13:10
Протокол 33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 34 підписано укладений
04 березня 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 767,00
UAH