Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ |
Код ЄДРПОУ: | 01993960 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3 |
Контактна особа: |
Недовба Тетяна kmtl_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 11:56 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 940 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Учасник ПЕРЕМОЖЕЦЬ, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», протягом трьох робочих днів публікує оновлену ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону з завіреною підписом та печаткою : ? Надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником і сертифікованим інженером-кошторисником) у складі: • Договірна ціна має бути складена відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН) та стандартів України (ДСТУ); • Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; • Локальні кошториси; • Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. • Розрахунок вартості виготовлення проектної документації. • Вартість матеріально-технічних ресурсів має бути підтверджена при виконанні робіт і підписанні актів приймання-передачі. ? Надати графік виконання робіт ? Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).
Виготовлення робочого проекту протипожежної системи та оповіщення про евакуацію людей. Встановлення систем пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»
Проходження у відповідних державних органах експертизи робочого проекту, оформлення проектно-технічної документації, відповідно до технічного завдання.
? Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей повинні проводитись на основі документів:
ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»:
ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів . Основні види. Розміщення та обслуговування»:
НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.;
ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі»,
ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель»;
ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
Комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа.
Забезпечувати гарантійне виявлення ранніх спалахів горіння та видавати сигнал сповіщення. Обладнання, яке використовується повинно мати не менше 10% запасу шлейфів, забезпечувати можливість нарощування комплексу. Програмно-апаратний комплекс збору, обробки, відображення інформації та управління повинен забезпечувати: прийом і обробку інформації від сповіщувачів, видачу сигналів управління виконуючим приладам, постановку під охорону, захист паролем входу в систему для адміністрування.
Джерела безперебійного живлення повинні забезпечувати при відключенні основного живлення (220 В) роботу всієї системи в черговому режимі не менше 24 годин та менше З години в режимі «Пожежа». Обладнання систем пожежної сигналізації розташовується в приміщенні головного посту охорони (диспетчерської).
2. Вимоги до організації та порядку надання послуг:
- роботи проводити суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних, протипожежних правил техніки безпеки - згідно ПОЕ, ДНАОП 0.00-1.21-98, СНІП 3.05.06-85, НПАОП 0.00-1.30-01.
3. Вимоги до якості робіт:
- якість виконаної підрядчиком роботи повинна відповідати вимогам, які пред'являються до робіт відповідного роду;
- підрядчик може прийняти на себе згідно договору обов'язок виконання роботи відповідним вимогам якості більш високим ніж встановлені обов'язковим для сторін вимогам;
- технології та методи виробництва робіт - згідно з діючими нормами.
В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - вважати, що міститься вираз «або еквівалент»!
4. Виконання проектних та монтажних робіт:
Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей
Проектом передбачити систему пожежної сигналізації .
Система повинна проектуватися на базі обладнання сертифікованого в Україні.
Вибір типу системи пожежної сигналізації виконати відповідно вимог ДБН В.2.5.56-2014 ДОДАТОК А (обов’язковий).
Прилад приймально-контрольного пожежного (далі ППКП) системи пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу встановити в приміщенні на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19.
Технічні засоби виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях використовуються пожежні сповіщувачі, призначені для збирання інформації про наявність ознак пожежі в приміщеннях, які контролюються. Сповіщувачі обрати з урахуванням умов експлуатації в приміщеннях, що захищаються, та вимог ДСТУ-H CEN/TS 54-14.
Пожежні сповіщувачі повинні забезпечувати надійне виявлення вогнища пожежі в конкретних приміщеннях, що захищаються, і передавати сигнал про пожежу до ППКП на ранній стадії розвитку пожежі. При виборі сповіщувачів враховувати імовірнісний характер загоряння і процес розвитку в часі основних факторів пожежі: підвищення температури, виникнення диму.
Резерв ємності ППКП повинен бути не менше 10%. Передбачити обладнання з можливістю розширення ієрархічної системи.
Необхідно забезпечити формування сигналів "Пожежа" окремо по кожній зоні. Ці сигнали повинні передаватися до устаткування систем протипожежного захисту (програмно або фізично). Також передбачити сигнали для підключення системи радіомоніторингу з видаванням сигналу про пожежу на пульт централізованого спостереження.
Прокладання кабелів крізь стіни та перекриття виконати в металевій або ПВХ трубі.
За ступенем забезпечення надійності електропостачання електроприймачі установок системи пожежної сигналізації передбачити за І-ою категорією згідно ПУЭ.
Система повинна функціонувати в цілодобовому режимі без права відключення.
При прокладанні кабельних мереж на висоті менше, ніж 2,2 м від підлоги, захистити їх від механічних ушкоджень (прокладання в кабельних каналах, лотках, гофротрубі).
Кабелі живлення системи пожежної сигналізації повинні зберігати цілісність під дією стандартного температурного режиму (далі СТР).
Проектування та монтаж виконати згідно вимог В.2.5.56-2014, ДСТУ-H CEN/TS 54-14, технічної документації заводів-виробників та чинних нормативно-правових документів.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 12:50 |
ЗМІНИ ІІІ.docx | |
22 лютого 2019 12:50 |
Дод 5_Довідки Зміни ІІІ.doc | |
20 лютого 2019 10:10 |
ЗМІНИ ІІ.docx | |
20 лютого 2019 10:10 |
Дод 2_ Тех характеристикиЗМІНИ.doc | |
18 лютого 2019 15:44 |
ЗМІНИ.docx | |
18 лютого 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 15:00 |
План корп. Б.pdf | |
13 лютого 2019 15:00 |
План корп. В.pdf | |
13 лютого 2019 15:00 |
План корп.А.pdf | |
13 лютого 2019 15:00 |
ТД .doc | |
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 7_ Згода.docx | |
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 6_Відсутність підстав ст_17.docx | |
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 4_ Договір.docx | |
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 3_ Тенд. пропозиція.docx | |
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 1_ Ст_16 Кваліфік_ вимоги .doc | |
13 лютого 2019 15:00 |
ТД ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ.pdf |
22 лютого 2019 12:50 |
ЗМІНИ ІІІ.docx
|
|||||||||
22 лютого 2019 12:50 |
Дод 5_Довідки Зміни ІІІ.doc
|
|||||||||
20 лютого 2019 10:10 |
ЗМІНИ ІІ.docx
|
|||||||||
20 лютого 2019 10:10 |
Дод 2_ Тех характеристикиЗМІНИ.doc
|
|||||||||
18 лютого 2019 15:44 |
ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
18 лютого 2019 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
План корп. Б.pdf
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
План корп. В.pdf
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
План корп.А.pdf
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
ТД .doc
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 7_ Згода.docx
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 6_Відсутність підстав ст_17.docx
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 4_ Договір.docx
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 3_ Тенд. пропозиція.docx
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
Дод 1_ Ст_16 Кваліфік_ вимоги .doc
|
|||||||||
13 лютого 2019 15:00 |
ТД ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності).
Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі.
Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
- діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності).
Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі.
Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
Вимоги про усунення порушення
І все. Іншої ліцензії не потрібно.
Просимо внести зміни у тендерну документацію, замінивши вид ліцензії , відповідно привести її у відповідність Законодавству України.
Дякуємо.
c8615919ede84aa0b20fff8c9d8b1b99, Ідентифікатор закупівлі
UA-2019-02-13-001348-a, оголошену 13.02.2019 року Київською міською туберкульозною лікарнею №1 з диспансерним відділенням за адресою: м. Київ, Харківське шосе 121/3, надалі – Замовник, щодо закупівлі : «Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи. ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи».
1. Відповідно до Протоколу №16 від 22.03.2019 року Київською міською туберкульозною лікарнею №1 з диспансерним відділенням Замовником було виявлено недотримання вимоги ТОВ «ПЄРУН» щодо завантаження електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження фалів у форматі PDF(Portable Document Format). ТОВ «ПЄРУН» завантажило документи у форматі PDF, jpg та 7z. Ми вважаємо це безпідставно. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922 Стаття 12 Публічні закупівлі та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 31 травня 2005 року №2599-IV Розділом ІІ Електронний документ Стаття 5 Електронний документ зазначено: «Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною». Всі документи, які подавалися ТОВ «ПЄРУН» не були запаролені та були без всіляких накладень та легко читаючі. Тому ми вважаємо це дискримінацією. Яка вимога була не дотримана??????
2. Згідно Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В/понад 1000В. Товариством ПЄРУН надано копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В. Що не так? Чітко прописано або до 1000В або понад 1000В.
3. Також Замовником безпідставне зауваження щодо надання копій кваліфікаційних сертифікатів проектувальників, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату відповідно до Додатку 5. ТОВ «ПЄРУН» було надано Копії сертифікатів інженерів-проектувальників завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату. Яку вимогу не дотримано???
4. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Таблиці 5 де йшла мова про налагоджувальника КВПіА??? Жодного слова не було прописано про налагоджувальника КВПіА у тендерній документації.
5. Кошторисна документація в тендерній документації була попередньо розрахована без виконання проектних робіт. Тому ваше зауваження вважаємо за недоцільне, бо при розробці проекту кількість обладнання може змінюватись. Про яку недостатню кількість сповіщувачів та оповіщувачів у відповідності з державниминормами ДБН В.2.5.56-2014 Ви говорите!!!????
Тому нам не зрозуміла Ваша підстава відхилення нашої пропозиції! Ми сподіваємося, що така підстава була зазначена помилково.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, можливо містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників.
Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
У іншому випадку ТОВ «ПЄРУН» подасть скаргу в АМКУ.
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість нам би також хотілось щоб і учасники додержувались цих принципів. Замовником було чітко визначені вимоги щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції учасників Тендерною документацією. Учасником ТОВ «Пєрун» в період уточнення не було надано ніяких питань та вимог, отже, учасник погодився з усіма вимогами Тендерної документації. Застосовуючи принципи закупівлі відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель нами було надано всі відповіді на запитання та вимоги.
Якщо учаснику не достатньо було наданої інформації у вигляді поверхових планів, учасник мав змогу оглянути об’єкт та визначити відповідний об’єм надання послуг.
Було запропоновано визнати скаргу ТОВ «Перун» не задовільною
• Кошторисну документацію
• Договірну ціну, складену відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН) та стандартів України (ДСТУ);
• Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
• Локальні кошториси;
• Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
• Розрахунок вартості виготовлення проектної документації.
В ТД чітко визначені вимоги щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції учасників. Вами в період уточнення не було надано ніяких запитань чи вимог, отже, Ви погодились з усіма вимогами ТД. Нами на всіх стадіях закупівлі були надані відповіді на всі запитання та вимоги.
Якщо учаснику не достатньо було наданої інформації у вигляді поверхових планів, учасник мав змогу оглянути об’єкт та визначити відповідний об’єм надання послуг.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 травня 2019 22:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
634 915,92
UAH з ПДВ
|
508 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПЄРУН |
718 140,17
UAH з ПДВ
|
509 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Пожмастер" |
934 800,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
911 428,52
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" |
817 560,00
UAH з ПДВ
|
799 999,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САЛАМАНДР |
839 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
805 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" |
848 004,00
UAH з ПДВ
|
848 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252 |
Відхилено |
508 999,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 15:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПЄРУН #32706074 |
Відхилено |
509 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 14:51
|
|
ПП "Пожмастер" #36326591 |
Відхилено |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 15:47
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 17:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" #39095456 |
Рішення скасоване |
799 999,86
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" #39095456 |
Відхилено |
799 999,86
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 16:26
|
|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 15:24
|
ДУ Саламандер.jpg | зміни до договору |
06 листопада 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 11:14
|
Пожежка Саламандр.pdf | укладений |
17 травня 2019 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | 1/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |