Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи. «ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
940 800,00 UAH
UA-2019-02-13-001348-a c8615919ede84aa0b20fff8c9d8b1b99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Недовба Тетяна

kmtl_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Код ЄДРПОУ: 01993960
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Контактна особа: Недовба Тетяна
kmtl_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:56
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:56
Очікувана вартість: 940 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Учасник ПЕРЕМОЖЕЦЬ, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», протягом трьох робочих днів публікує оновлену ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону з завіреною підписом та печаткою : ? Надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником і сертифікованим інженером-кошторисником) у складі: • Договірна ціна має бути складена відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН) та стандартів України (ДСТУ); • Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; • Локальні кошториси; • Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. • Розрахунок вартості виготовлення проектної документації. • Вартість матеріально-технічних ресурсів має бути підтверджена при виконанні робіт і підписанні актів приймання-передачі. ? Надати графік виконання робіт ? Надати копії сертифікатів на обладнання та матеріали, які будуть використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно підсумкової відомості ресурсів (обов’язкове завірення виробником або постачальником).

1. Загальні вимоги до виконання робіт:
Виготовлення робочого проекту протипожежної системи та оповіщення про евакуацію людей. Встановлення систем пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»
Проходження у відповідних державних органах експертизи робочого проекту, оформлення проектно-технічної документації, відповідно до технічного завдання.

? Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей повинні проводитись на основі документів:
ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»:
ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів . Основні види. Розміщення та обслуговування»:
НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.;
ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі»,
ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель»;
ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва».
Комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа.
Забезпечувати гарантійне виявлення ранніх спалахів горіння та видавати сигнал сповіщення. Обладнання, яке використовується повинно мати не менше 10% запасу шлейфів, забезпечувати можливість нарощування комплексу. Програмно-апаратний комплекс збору, обробки, відображення інформації та управління повинен забезпечувати: прийом і обробку інформації від сповіщувачів, видачу сигналів управління виконуючим приладам, постановку під охорону, захист паролем входу в систему для адміністрування.
Джерела безперебійного живлення повинні забезпечувати при відключенні основного живлення (220 В) роботу всієї системи в черговому режимі не менше 24 годин та менше З години в режимі «Пожежа». Обладнання систем пожежної сигналізації розташовується в приміщенні головного посту охорони (диспетчерської).
2. Вимоги до організації та порядку надання послуг:
- роботи проводити суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних, протипожежних правил техніки безпеки - згідно ПОЕ, ДНАОП 0.00-1.21-98, СНІП 3.05.06-85, НПАОП 0.00-1.30-01.
3. Вимоги до якості робіт:
- якість виконаної підрядчиком роботи повинна відповідати вимогам, які пред'являються до робіт відповідного роду;
- підрядчик може прийняти на себе згідно договору обов'язок виконання роботи відповідним вимогам якості більш високим ніж встановлені обов'язковим для сторін вимогам;
- технології та методи виробництва робіт - згідно з діючими нормами.

В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - вважати, що міститься вираз «або еквівалент»!

4. Виконання проектних та монтажних робіт:

Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей
Проектом передбачити систему пожежної сигналізації .
Система повинна проектуватися на базі обладнання сертифікованого в Україні.
Вибір типу системи пожежної сигналізації виконати відповідно вимог ДБН В.2.5.56-2014 ДОДАТОК А (обов’язковий).
Прилад приймально-контрольного пожежного (далі ППКП) системи пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу встановити в приміщенні на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19.
Технічні засоби виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях використовуються пожежні сповіщувачі, призначені для збирання інформації про наявність ознак пожежі в приміщеннях, які контролюються. Сповіщувачі обрати з урахуванням умов експлуатації в приміщеннях, що захищаються, та вимог ДСТУ-H CEN/TS 54-14.
Пожежні сповіщувачі повинні забезпечувати надійне виявлення вогнища пожежі в конкретних приміщеннях, що захищаються, і передавати сигнал про пожежу до ППКП на ранній стадії розвитку пожежі. При виборі сповіщувачів враховувати імовірнісний характер загоряння і процес розвитку в часі основних факторів пожежі: підвищення температури, виникнення диму.
Резерв ємності ППКП повинен бути не менше 10%. Передбачити обладнання з можливістю розширення ієрархічної системи.
Необхідно забезпечити формування сигналів "Пожежа" окремо по кожній зоні. Ці сигнали повинні передаватися до устаткування систем протипожежного захисту (програмно або фізично). Також передбачити сигнали для підключення системи радіомоніторингу з видаванням сигналу про пожежу на пульт централізованого спостереження.
Прокладання кабелів крізь стіни та перекриття виконати в металевій або ПВХ трубі.
За ступенем забезпечення надійності електропостачання електроприймачі установок системи пожежної сигналізації передбачити за І-ою категорією згідно ПУЭ.
Система повинна функціонувати в цілодобовому режимі без права відключення.
При прокладанні кабельних мереж на висоті менше, ніж 2,2 м від підлоги, захистити їх від механічних ушкоджень (прокладання в кабельних каналах, лотках, гофротрубі).
Кабелі живлення системи пожежної сигналізації повинні зберігати цілісність під дією стандартного температурного режиму (далі СТР).
Проектування та монтаж виконати згідно вимог В.2.5.56-2014, ДСТУ-H CEN/TS 54-14, технічної документації заводів-виробників та чинних нормативно-правових документів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  01 липня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 12:50
ЗМІНИ ІІІ.docx
22 лютого 2019 12:50
Дод 5_Довідки Зміни ІІІ.doc
20 лютого 2019 10:10
ЗМІНИ ІІ.docx
20 лютого 2019 10:10
Дод 2_ Тех характеристикиЗМІНИ.doc
18 лютого 2019 15:44
ЗМІНИ.docx
18 лютого 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 15:00
План корп. Б.pdf
13 лютого 2019 15:00
План корп. В.pdf
13 лютого 2019 15:00
План корп.А.pdf
13 лютого 2019 15:00
ТД .doc
13 лютого 2019 15:00
Дод 7_ Згода.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 6_Відсутність підстав ст_17.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 4_ Договір.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 3_ Тенд. пропозиція.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 1_ Ст_16 Кваліфік_ вимоги .doc
13 лютого 2019 15:00
ТД ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ.pdf
22 лютого 2019 12:50
ЗМІНИ ІІІ.docx
22 лютого 2019 12:50
Дод 5_Довідки Зміни ІІІ.doc
18 лютого 2019 15:44
Дод 5_Довідки Зміни.doc
13 лютого 2019 15:00
Дод 5_Довідки.doc
20 лютого 2019 10:10
ЗМІНИ ІІ.docx
20 лютого 2019 10:10
Дод 2_ Тех характеристикиЗМІНИ.doc
13 лютого 2019 15:00
Дод 2_ Тех характеристики.doc
18 лютого 2019 15:44
ЗМІНИ.docx
18 лютого 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 15:00
План корп. Б.pdf
13 лютого 2019 15:00
План корп. В.pdf
13 лютого 2019 15:00
План корп.А.pdf
13 лютого 2019 15:00
ТД .doc
13 лютого 2019 15:00
Дод 7_ Згода.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 6_Відсутність підстав ст_17.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 4_ Договір.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 3_ Тенд. пропозиція.docx
13 лютого 2019 15:00
Дод 1_ Ст_16 Кваліфік_ вимоги .doc
13 лютого 2019 15:00
ТД ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дозвіл
Дата подання: 16 лютого 2019 15:17
Дата відповіді: 18 лютого 2019 10:40
ви просите: "діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності)". по перше так як зпочатку буде проводитись проектування а потім експертиза а уж за нею роботи то ми не знаємо чітку дату початку монтажних робіт. По друге є такий документ як ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії. Тобто замість "початку робіт" пишеться "виконання робіт". ПИТАННЯ. ВАМ підходить "ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації Додаток 5 вимагається :
- діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності).

Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі.
Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
дозволів на виконання робіт
Дата подання: 16 лютого 2019 22:50
Дата відповіді: 18 лютого 2019 10:40
згідно-ПОСТАНОВА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.... в наявності буває дозвіл на виконання робіт а не дозвіл на початок робіт. Скорегуйте будь ласка вимогу
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації Додаток 5 вимагається :
- діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності).

Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі.
Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
ЛІцензія ДАБІ
Дата подання: 18 лютого 2019 14:36
Дата відповіді: 18 лютого 2019 15:52
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – встановлення пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «монтаж інженерних систем (вентиляція, охоронна системи) це також будівництво, але інженерної інфраструктури». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 1 (табл.2, п.2), Додаток 5 (таблиця 7), де потрібно надати одну ліцензію ДСНС, ЯКА НАДАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ МОНТАЖ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ.
Будівельна ліцензія
Дата подання: 18 лютого 2019 14:37
Дата відповіді: 18 лютого 2019 15:54
по-перше, Замовником визначено предмет закупівлі - «ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Звертаємо Вашу увагу, що даний пункт саме і охоплює предмет закупівлі, оголошеної Замовником – встановлення системи пожежної сигналізації. Тому просимо виключити вимогу про ліцензію ДАБІ та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 1 (табл.2, п.2), Додаток 5 (таблиця 7), де потрібно надати одну ліцензію ДСНС, ЯКА НАДАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ МОНТАЖ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ.
Уточнення
Дата подання: 18 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:19
Чи можна замість дозволу на роботи підвищеної небезпеки надати декларацію? Адже відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки, зараз видають саме її. Просимо надати відповідь.
Відповідь: До розгляду будуть прийматись пропозиції учасників з дозволом та зареєстрованою декларацією на на роботи підвищеної небезпеки
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-13-001348-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 14 лютого 2019 18:03
Некоректна вимога замовника
У склады пропозиції Замовник вимагає наявність ліцензії на право провадження діяльності у сфері створення об'єктів архітектури. Справа в тому,що для виконання даного виду робіт , а саме "Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи" необхідна ЛІЦЕНЗІЯ ДСНС ,ЯКА НАДАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ МОНТАЖ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ.
І все. Іншої ліцензії не потрібно.
Просимо внести зміни у тендерну документацію, замінивши вид ліцензії , відповідно привести її у відповідність Законодавству України.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 10:17
Доброго дня. ми врахували Вашу вимогу та внесли зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 1 (табл.2, п.2), Додаток 5 (таблиця 7)
Врахували Вашу вимогу та внесли зміни
Номер вимоги: UA-2019-02-13-001348-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПЄРУН, Код ЄДРПОУ:32706074
Дата подання: 28 березня 2019 11:22
Скарга
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу: https://www.dzo.com.ua/tenders/3509430, номер ID
c8615919ede84aa0b20fff8c9d8b1b99, Ідентифікатор закупівлі
UA-2019-02-13-001348-a, оголошену 13.02.2019 року Київською міською туберкульозною лікарнею №1 з диспансерним відділенням за адресою: м. Київ, Харківське шосе 121/3, надалі – Замовник, щодо закупівлі : «Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи. ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи».
1. Відповідно до Протоколу №16 від 22.03.2019 року Київською міською туберкульозною лікарнею №1 з диспансерним відділенням Замовником було виявлено недотримання вимоги ТОВ «ПЄРУН» щодо завантаження електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження фалів у форматі PDF(Portable Document Format). ТОВ «ПЄРУН» завантажило документи у форматі PDF, jpg та 7z. Ми вважаємо це безпідставно. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922 Стаття 12 Публічні закупівлі та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 31 травня 2005 року №2599-IV Розділом ІІ Електронний документ Стаття 5 Електронний документ зазначено: «Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною». Всі документи, які подавалися ТОВ «ПЄРУН» не були запаролені та були без всіляких накладень та легко читаючі. Тому ми вважаємо це дискримінацією. Яка вимога була не дотримана??????
2. Згідно Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В/понад 1000В. Товариством ПЄРУН надано копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В. Що не так? Чітко прописано або до 1000В або понад 1000В.
3. Також Замовником безпідставне зауваження щодо надання копій кваліфікаційних сертифікатів проектувальників, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату відповідно до Додатку 5. ТОВ «ПЄРУН» було надано Копії сертифікатів інженерів-проектувальників завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату. Яку вимогу не дотримано???
4. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Таблиці 5 де йшла мова про налагоджувальника КВПіА??? Жодного слова не було прописано про налагоджувальника КВПіА у тендерній документації.
5. Кошторисна документація в тендерній документації була попередньо розрахована без виконання проектних робіт. Тому ваше зауваження вважаємо за недоцільне, бо при розробці проекту кількість обладнання може змінюватись. Про яку недостатню кількість сповіщувачів та оповіщувачів у відповідності з державниминормами ДБН В.2.5.56-2014 Ви говорите!!!????
Тому нам не зрозуміла Ваша підстава відхилення нашої пропозиції! Ми сподіваємося, що така підстава була зазначена помилково.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, можливо містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників.
Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
У іншому випадку ТОВ «ПЄРУН» подасть скаргу в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 15:44
тендерним комітетом ніколи не порушувались принципи здійснення закупівель зазначених в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість нам би також хотілось щоб і учасники додержувались цих принципів. Замовником було чітко визначені вимоги щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції учасників Тендерною документацією. Учасником ТОВ «Пєрун» в період уточнення не було надано ніяких питань та вимог, отже, учасник погодився з усіма вимогами Тендерної документації. Застосовуючи принципи закупівлі відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель нами було надано всі відповіді на запитання та вимоги.
Якщо учаснику не достатньо було наданої інформації у вигляді поверхових планів, учасник мав змогу оглянути об’єкт та визначити відповідний об’єм надання послуг.
Було запропоновано визнати скаргу ТОВ «Перун» не задовільною
Розгорнути Згорнути
В ході вивчення тендерної пропозиції, перш за все враховувались технічні вимоги тендерної пропозиції, а згідно Додатку № 3 табл. до ТД учасник ПЕРЕМОЖЕЦЬ, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», протягом трьох робочих днів публікує оновлену тендерну пропозицію, додавши:
• Кошторисну документацію
• Договірну ціну, складену відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН) та стандартів України (ДСТУ);
• Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
• Локальні кошториси;
• Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
• Розрахунок вартості виготовлення проектної документації.
Номер вимоги: UA-2019-02-13-001348-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПЄРУН, Код ЄДРПОУ:32706074
Дата подання: 28 березня 2019 16:03
Скарга
Все зрозуміло. Це не відповідь на нашу скаргу. А якщо ви вже говорите про подачу документів у триденний термін, то у тендерній документації чітко прописано: " Учасник ПЕРЕМОЖЕЦЬ, з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон", протягом трьох робочих днів публікує оновлену ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку №3) - приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону з завіреною підписом та печаткою кошторисну документацію". В діях Замовника прослідковуються корупційні складові.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 березня 2019 16:35
Кожен учасник має відповідати ТД, якщо жоден з учасників закупівлі не буде відповідати критеріям ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» тоді закупівля буде такою що не відбулась та буде оголошено нову закупівлю «Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи. «ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи»
В ТД чітко визначені вимоги щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції учасників. Вами в період уточнення не було надано ніяких запитань чи вимог, отже, Ви погодились з усіма вимогами ТД. Нами на всіх стадіях закупівлі були надані відповіді на всі запитання та вимоги.
Якщо учаснику не достатньо було наданої інформації у вигляді поверхових планів, учасник мав змогу оглянути об’єкт та визначити відповідний об’єм надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Ніяких домовленостей і корупційних складових немає!!!

Документи

28 березня 2019 15:44
18.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-13-001348-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 06 травня 2019 22:47
Скарга
Оскарження дискваліфікації та переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Неможливість підписання договору у разі задоволення скарги
Дата: 09 травня 2019 16:24
рішення від 10.05.2019 № 5709.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 17:54

Документи подані скаржником

06 травня 2019 22:46
скарга.pdf
06 травня 2019 22:46
платіжка до скарги.pdf

Документи подані замовником

08 травня 2019 15:39
Оскарження.pdf

Документи Органу Оскарження

10 травня 2019 17:54
рішення від 10.05.2019 № 5709.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 634 915,92
UAH з ПДВ
508 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЄРУН 718 140,17
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 934 800,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 911 428,52
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 817 560,00
UAH з ПДВ
799 999,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 839 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики 890 000,00
UAH з ПДВ
805 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!" 848 004,00
UAH з ПДВ
848 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 14:13
72_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
06 березня 2019 14:05
sert_os 06.05.21.pdf
06 березня 2019 14:05
sert_ручник артон 15.01.22.pdf
06 березня 2019 14:05
sert_артон тепловіе 15.01.22.pdf
06 березня 2019 14:05
сертификат.pdf
06 березня 2019 13:52
sert_os 06.05.21.pdf
06 березня 2019 13:52
sert_ручник артон 15.01.22.pdf
06 березня 2019 13:52
sert_артон тепловіе 15.01.22.pdf
06 березня 2019 13:52
r_72_ДЦ_ДЦр.pdf
06 березня 2019 13:52
r_72_ДЦ_ДЦр 1.pdf
06 березня 2019 13:52
сертификат.pdf
06 березня 2019 13:52
пояснювальна записка.pdf
06 березня 2019 13:52
немає боргу ДФС 10.03.19.pdf
06 березня 2019 13:52
кошторис.pdf
06 березня 2019 13:51
календарний графік.pdf
06 березня 2019 13:51
зведений кошторис.pdf
06 березня 2019 13:51
договірна ціна.pdf
06 березня 2019 13:51
ДОГОВІРНА ЦІНА к.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ЛС3_2-1-2.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
06 березня 2019 13:51
72_ДЦ_ИВР.pdf
05 березня 2019 15:20
пропозиція нова.pdf
28 лютого 2019 13:39
тех спец до додатку 2.pdf
28 лютого 2019 13:39
пропозиція.pdf
28 лютого 2019 13:39
календарний графік.pdf
28 лютого 2019 13:39
додаток 7 лист згода.pdf
28 лютого 2019 13:39
довідка про санкції.pdf
28 лютого 2019 13:38
Довідка залучення суб.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 11:10
ПДФ3.7z
01 березня 2019 11:10
ПДФ2.7z
01 березня 2019 11:10
ПДФ.7z

Публічні документи

01 березня 2019 14:29
Електронний підпис
01 березня 2019 14:24
Довідка згідго ст.6 та 50.pdf
01 березня 2019 14:24
Проект договору.pdf
01 березня 2019 14:24
Ліцензія.pdf
01 березня 2019 14:24
мат.технічна база.rar
01 березня 2019 14:24
Статут.pdf
01 березня 2019 14:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 14:55
Електронний підпис
01 березня 2019 14:54
сертиф 22222.pdf
01 березня 2019 14:54
технічне.pdf
01 березня 2019 14:54
ст.17.pdf
01 березня 2019 14:54
сертифікати ч. 1.pdf
01 березня 2019 14:54
пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:54
проект договору.pdf
01 березня 2019 14:54
про субпідрядника.pdf
01 березня 2019 14:54
повноваження на підпис.pdf
01 березня 2019 14:54
плани будівель.pdf
01 березня 2019 14:54
обладнання.pdf
01 березня 2019 14:54
наказ і рішення.pdf
01 березня 2019 14:54
ліцензія.pdf
01 березня 2019 14:54
кошториси.pdf
01 березня 2019 14:54
інші документи.pdf
01 березня 2019 14:54
інженери.pdf
01 березня 2019 14:54
згоди на обробку.pdf
01 березня 2019 14:54
доінших документів.pdf
01 березня 2019 14:54
до працівників.pdf
01 березня 2019 14:54
Декларація.pdf
01 березня 2019 14:54
відгуки.pdf
01 березня 2019 14:54
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 12:17
лист-відмова.pdf
12 квітня 2019 13:42
МВД.pdf
12 квітня 2019 13:42
ДПІ.pdf
08 квітня 2019 14:52
Електронний підпис
08 квітня 2019 14:48
Сертификат короб.pdf
08 квітня 2019 12:40
Сертифікат веллез.pdf
08 квітня 2019 12:40
Сертифікат МЦА.pdf
08 квітня 2019 12:39
Сертифікат ОС-1.pdf
08 квітня 2019 12:39
Сертифікат АКБ.pdf
08 квітня 2019 12:39
Сертификат Алай.pdf
08 квітня 2019 12:39
Сертифікат ТПТ-3.PDF
08 квітня 2019 12:39
Сертифікат БЖ1230.pdf
08 квітня 2019 12:39
Гарнтійний лист.pdf
08 квітня 2019 12:39
Декларація ВУОС.pdf
01 березня 2019 14:30
Електронний підпис
01 березня 2019 14:27
Договір оренди.pdf
01 березня 2019 14:27
Ст 17.pdf
01 березня 2019 14:27
Копія Актів Роздільне.pdf
01 березня 2019 14:27
Календарний графік.pdf
01 березня 2019 14:27
КопіяСтатут.pdf
01 березня 2019 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:27
Ліцензія ДСНС копія.pdf
01 березня 2019 14:27
Проект договору.pdf
01 березня 2019 14:27
ЄДРПОУ копия.pdf
01 березня 2019 14:27
Протокол ЖКБС копия.pdf
01 березня 2019 14:27
Довідка про працівників.pdf
01 березня 2019 14:27
Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:27
Лист про субрідряд.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 14:38
ДПІ
02 травня 2019 14:33
МВС
02 травня 2019 14:33
корупційні
26 квітня 2019 14:21
графік
26 квітня 2019 14:20
лист
25 квітня 2019 15:17
оновлена пропозиція
01 березня 2019 14:20
ТЗ.rar
01 березня 2019 14:20
ua.11.006.00021-18 (3).pdf
01 березня 2019 14:13
пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:13
СЕРТИФИКАТЫ.rar
01 березня 2019 12:54
Проект Договору.rar
01 березня 2019 12:54
Повноваження директора.rar
01 березня 2019 12:54
Кваліфікаційні вимоги.rar
01 березня 2019 12:54
17 ст.rar

Публічні документи

01 березня 2019 14:40
Електронний підпис
01 березня 2019 14:36
36 лист-згода перс дані.pdf
01 березня 2019 14:36
35 захист довкілля.pdf
01 березня 2019 14:36
34 календарний графік.pdf
01 березня 2019 14:36
33 тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:36
32 проект дог.pdf
01 березня 2019 14:36
31 інф про субпідрядника.pdf
01 березня 2019 14:36
30 тех специфікація.pdf
01 березня 2019 14:36
29 інф х-ки.pdf
01 березня 2019 14:36
27 Довідка МВС.pdf
01 березня 2019 14:36
25 ст 17 за формою.pdf
01 березня 2019 14:36
22 сертифікат Терентьєв.pdf
01 березня 2019 14:36
21 Копія Дозволу.pdf
01 березня 2019 14:36
20 копія ліцензії.pdf
01 березня 2019 14:36
17 копія паспорту та коду.pdf
01 березня 2019 14:35
16 копія Витягу ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:35
13 модельний статут.pdf
01 березня 2019 14:35
11 Копія Статут СМУ ППА (1).pdf
01 березня 2019 14:35
10 акти до договору.pdf
01 березня 2019 14:35
8 довідка аналог договір.pdf
01 березня 2019 14:35
7 сертифікат Терентьєв.pdf
01 березня 2019 14:35
витяг ЄДР.pdf
01 березня 2019 14:35
scan-20190228173011-0000.pdf
01 березня 2019 14:35
2318_190301114406_001.pdf
01 березня 2019 14:35
2317_190301114231_001.pdf
01 березня 2019 14:34
28 Довідка ДФС.pdf
01 березня 2019 14:34
2 довідка працівники.pdf
01 березня 2019 14:34
14 Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2019 14:34
1 довідка мат база.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 11:34
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 11:34
Статут.pdf
01 березня 2019 11:34
Паспорт Директора.pdf
01 березня 2019 11:34
Проект договору.pdf
01 березня 2019 11:34
Лист-гарантія по ст 17.pdf
01 березня 2019 11:34
Довідка про підписанта.pdf
01 березня 2019 11:34
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2019 11:34
Виписка ЄДР.pdf
01 березня 2019 11:34
Довідка по ст 17.pdf
01 березня 2019 11:34
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 березня 2019 11:33
Ліцензія ДАБІ.pdf
01 березня 2019 11:33
Лист-відгук ТОВ Н-ЛАЙН.pdf
01 березня 2019 11:33
Договір ТОВ Н-ЛАЙН.pdf
01 березня 2019 11:33
Довідка про працівників.pdf
01 березня 2019 11:33
Дозвіл Держпраці.pdf
01 березня 2019 11:33
Акт ТОВ Н-Лайн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ ПЄРУН

ПП "Пожмастер"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"

ТОВ САЛАМАНДР

ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3160814252
Відхилено 508 999,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ПЄРУН
#32706074
Відхилено 509 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 14:51
ПП "Пожмастер"
#36326591
Відхилено 510 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 15:47
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 17:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"
#39095456
Рішення скасоване 799 999,86
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"
#39095456
Відхилено 799 999,86
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:26
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

18 березня 2019 15:35
Електронний підпис
18 березня 2019 15:34
Протокол 14.pdf
11 березня 2019 14:27
Електронний підпис
11 березня 2019 14:25
Протокол 12.pdf
04 березня 2019 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 14:51
Електронний підпис
22 березня 2019 14:50
16.pdf
18 березня 2019 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2019 15:47
Електронний підпис
28 березня 2019 15:47
17.pdf
22 березня 2019 14:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 квітня 2019 17:51
Електронний підпис
28 березня 2019 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 квітня 2019 16:07
23.pdf
09 квітня 2019 15:58
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:39
21.pdf

Документи

23 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
23 квітня 2019 16:10
23.pdf

Документи

26 квітня 2019 15:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:01
25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 15:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:01
25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 15:24
ДУ Саламандер.jpg зміни до договору
06 листопада 2019 15:07
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 11:14
Пожежка Саламандр.pdf укладений
17 травня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 1/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 799 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 326,00 UAH)