Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(ноутбук)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-02-13-001120-b d1c5d1d11233455aa3a62277d55d3561
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 22:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 14:28
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


субвенція, соц.-економ.розвиток
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,70 а (КПНЗ “Дитячо-юнацький центр художньої та технічної творчості “ Дніпровської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:58
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
13 лютого 2019 12:58
Додаток 6 - Проект договору.doc
13 лютого 2019 12:58
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:43
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 29 760,00
UAH з ПДВ
29 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко Андрій Олександрович 29 810,00
UAH з ПДВ
29 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 15:50
Електронний підпис
01 березня 2019 15:50
справка про коруп.pdf
01 березня 2019 15:50
доки победителя.pdf
25 лютого 2019 15:19
Електронний підпис
25 лютого 2019 13:44
Електронний підпис
25 лютого 2019 13:44
фин.результаты 2017г.pdf
25 лютого 2019 13:44
сертификат СКС.jpg
25 лютого 2019 13:44
Свідотство ПДВ.pdf
25 лютого 2019 13:44
паспорт+инн.pdf
25 лютого 2019 13:44
окпо.pdf
25 лютого 2019 13:44
леново.jpg
25 лютого 2019 13:44
Витяг від 23.03.2018.pdf
25 лютого 2019 13:44
баланс 2018 3 квартал.pdf
25 лютого 2019 13:44
антикор уповноважений.jpg
25 лютого 2019 13:44
антикор программа.jpg
25 лютого 2019 13:44
3021 -Проект договору.pdf
25 лютого 2019 13:44
! ALL_NB_Decl Ideapad, Lenovo Y, ThinkPad.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 11:41
шашко Справки в тендер.pdf
27 лютого 2019 11:41
ПАСПОРТ2.jpg
27 лютого 2019 11:41
ПАСПОРТ1.jpg
27 лютого 2019 11:41
инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 29 760,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 15:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 березня 2019 15:39
Електронний підпис
01 березня 2019 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
29 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 15:39
Електронний підпис
01 березня 2019 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 11:43
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 12:36
Договір № СБ19-2 від 12.03.2019р..pdf укладений
12 березня 2019 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 960,00 UAH)