Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 21:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 21:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 21:43 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 21:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 21:39 |
сир.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000005 ● a1f2fe4c966643e6abd7ff0c82ff04d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2020 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-02-13-000993-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-26 14:10:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сиру к/м та твердого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-02-13-000993-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (підпункт 5.1.4 пункту 1 розділу V)?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 15 березня 2019 року №18?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-01 14:40:35
звіт про виконання договору
у зв'язку з відсутністю технічної можливості внесення даних про виконання договору. Було звернення на майданчик, щодо технічної підтримки, в телефонному режимі, але змін не було.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 14:13:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сиру к/м та твердого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-02-13-000993-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 04 березня 2019 року №26), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ);
- листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI);
- учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-01 15:53:28
пояснення
Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 04 березня 2019 року №26),обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання: - документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ); Учасник надав довідку в якій зазначається про відсутність найманих працівників, а що самостійно виконує умови договору, а відповідно до виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців яка видана в квітні 2012 року, в даного учасника є досвід роботи. - листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI); Учасником прикріплено безпосередньо проект договору, який підписано, отже погоджено. - учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ) довідки надано в паперовому вигляді
Надання інформації про усунення порушення замовником
у звязку з технічною неможливістю опублікувати звіт на майданчику, прикріплюємо до висновку
2020-07-09 14:39:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-08-27-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 Вінниця
№50
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-11-28-000289-а, UA-2019-01-30-004832-b, UA-2019-02-13-000993-c, здійснених комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Тетяну Мізернюк.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
2020-08-27 12:06:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна #2222712322 |
Переможець |
346 900,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 12:29
|
договір | укладений |
15 березня 2019 12:27
|