Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40199047 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Пролетарська, буд.9 |
Контактна особа: |
Дробенко Віра Михайлівна 0486621341 balta_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:57 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 20 813 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 130,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
66100, Одеська область, м.Балта, вул.Уварова, 4» . Коригування.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 13:36 |
Зміни до тендерної документації .docx | |
14 лютого 2019 13:36 |
тендерна документація на будівництво спортивного залу (зі змінами)– копія.doc |
14 лютого 2019 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2019 13:36 |
Зміни до тендерної документації .docx
|
|||
14 лютого 2019 13:36 |
тендерна документація на будівництво спортивного залу (зі змінами)– копія.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000034 ● a126b8f88d884d93b7c4b8ff80be6d96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.
5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-18 15:16:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ, за адресою: 66100, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 4. Коригування» за кодом ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, яка проводиться Відділом освіти Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-13-000955-c, дата оприлюднення 13.02.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник може обґрунтувати встановлені частиною 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та п. 1.1.1 Додатку 9 до ТД вимоги щодо надання переможцем Відомостеї про юридичну особу, яка є учасником з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених п. 2 частини 1 ст. 17 Закону, у той час як відповідно до частини 3 статті 17 та п. 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 до ТД у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано у складі тендерної пропозиції копію (замість оригіналу) договору від 28.03.2018 № 62/18, укладеного з Відділом освіти Балтської міської ради Одеської області? Крім того учасником не надані додатки до вищезазначеного договору.
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір про надання автотранспортних послуг від 10.09.2018 № 27-08ЮБ, укладений з КП «Балтакомунсервіс», у якому не визначено перелік технічної бази, яка залучається?
4) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та вимогам п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надано договір з надання послуг вантажопідйомними механізмами (автокран КС 35-75) від 15.05.2018, укладеного з ПрАТ «Балтська ПМК 16» та договір оренди авто-навантажувача від 23.10.2018 № 23-10-1, укладений з ФОП Завадський Ю.А., строк дії яких закінчився 31.12.2018?
5) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та умовам п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 до ТД у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надано у складі тендерної пропозиції оригінал договору, укладеного з ПП «Баутех» та засвідчених учасником копій відповідних Актів виконаних робіт?
6) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Юніверсібуд» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону та умовам частини 3 Додатку 1 до ТД у той час, коли зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано у складі тендерної пропозиції відгук ПП «Баутех», якій не містить номера та дати видачі відгуку, інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-20 15:19:44
відповідь на запит про надання пояснення
Уважно вивчивши всі пункти зауважень моніторингу даної закупівлі, членами тендерного комітету було прийнято рішення № 41 від 20.03.2019 року щодо відміни торгів за предметом закупівлі: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ, за адресою: 66100, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 4. Коригування» за кодом ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів відповідно до абзацу 2 ч.1 ст.31, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та розпочати нову процедуру.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши всі пункти зауважень моніторингу даної закупівлі, членами тендерного комітету було прийнято рішення № 41 від 20.03.2019 року щодо відміни торгів за предметом закупівлі: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ, за адресою: 66100, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 4. Коригування» за кодом ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів відповідно до абзацу 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та розпочати нову процедуру.
2019-03-21 09:16:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-03-21 10:55:45
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" #31502122 |
Переможець |
20 554 877,92
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 16:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 20 березня 2019 15:26 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; |