Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні бланки
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-02-13-000897-c c6b5952fab4e49a19e46e97fef237b57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Світлана Іванівна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Троїцька, 48
Контактна особа: Шаповал Світлана Іванівна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:39
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Архівний журнал простерилізованих виробів у твердій обкладинці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР «Сумська обласна клінічна лікарня» про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу (вул. Ковпака, 18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР «Сумська обласна клінічна лікарня» про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу (вул. Троїцька, 48)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1400 шт
Графік роботи _______ на місяць 20___р.____ відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 шт
Довідка про тимчасову непрацездатність студента
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Журнал - пустографка (книга канцелярська) у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
35 шт
Журнал - пустографка (книга канцелярська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Журнал вимог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Журнал з техніки безпеки та охорони праці у твердій обкладинці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 шт
Журнал записів оперативних втручань у стаціонар у твердій обкладинці з протоколом на дві сторінки,200 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 шт
Журнал записів оперативних втручань у стаціонар у твердій обкладинці з протоколом на дві сторінки,100 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної коміссії (вул. Ковпака, 18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної коміссії (вул. Троїцька, 48)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 шт
Журнал звернень громадян
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 шт
Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву), форма 0257/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6 шт
Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву), форма 0257/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву), форма 0257/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
9 шт
Журнал обліку виділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5) у твердій обкладинці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 шт
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до методики ведення отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 шт
Журнал обліку отримання та витрат дезінфікційних засобів, форма № 290/0, 100 сторінок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30 шт
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації, ф-001/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Журнал обліку роботи з гігієнічного виховання населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4 шт
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
12 шт
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами), (Додаток 7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4 шт
Журнал реєстрації (дезінсекції) одягу, постільних приладів, взуття та інших речей в дезінфекційній камері КЗ "Сумська обласна клінічна лікарня", форма № 35310
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 шт
Журнал реєстрації амбулаторних хворих, форма -074/0, 100 сторінок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки у твердій обкладинці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал реєстрації листків непрацездатності (вул. Ковпака, 18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал реєстрації листків непрацездатності (вул. Троїцька, 48)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Зведена відомість обліку руху хворих і ліжкового фонду в стаціонарі, відділенні або профілю ліжок, форма № 016/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
22000 шт
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару, №__, форма -066/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100000 шт
Консультативний висновок спеціаліста, форма 028/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Лист лікарських призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 шт
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду станціонару, форма № 007/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Лікарське свідоцтво про смерть №__, форма № 106/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30000 шт
Медична карта амбулаторного хворого, форма № 025/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
22000 шт
Медична карта стаціонарного хворого № __, форма-003/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
Меню-розкладок, формат А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Накладна (вимога)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 шт
Направлення на госпіталізацію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
Направлення на медико-соціальну експертну комісію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
План реабілітаційних заходів хворого (інваліда)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
Повідомлення про рішення МСЕК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт
Протокол засідання ЛКК (по ЛН для реабілітації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт
Протокол засідання ЛКК про необхідність направлення на відновне лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Рапорт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Реєстр лікарських засобів, які надійшли по КЗ СОР СОКЛ (додаток 1), 100 листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1300 шт
Сигнальне повідомлення головному лікарю КЗ Сумська обласна клінічна лікарня"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1400 шт
Табель обліку використання робочого часу, типова форма № Т-13, формат А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
25000 шт
Талон амбулаторного пацієнта № __
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100000 шт
Талон для запису на прийом до лікаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Температурні листи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Щоденна інформація в медчастину про госпіталізацію і виписку хворих по Сумській обласній клінічній лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Троїцька, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 10:06
Дод 4 Проект договору по бланкам.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 3 Перелік док-1 - копия.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 2 Тех завдання - копия.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 1 Форма тендерної пропозиції - копия.docx
13 лютого 2019 17:02
Щоденна інформація в медчастину про госпіталізацію і виписку хворих по СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Температурний листок.pdf
13 лютого 2019 17:02
Талон для запису на прийом до лікаря.pdf
13 лютого 2019 17:02
Талон амбулаторного пацієнта.pdf
13 лютого 2019 17:02
Табель обліку використання робочого часу форма Т13.pdf
13 лютого 2019 17:02
Сигнальне повіідомлення головного лікарю СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Реєстр лік засобів які надійшли до КЗ СОР СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Рапорт.pdf
13 лютого 2019 17:02
Протокол засідання ЛКК про необхідність направлення на відновлене лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу.pdf
13 лютого 2019 17:02
Протокол засідання ЛКК ( по ЛН для реабілітації).pdf
13 лютого 2019 17:02
Повідомлення про рішення МСЕК.pdf
13 лютого 2019 17:02
План реабілітаційних заходів хворого (інваліда).pdf
13 лютого 2019 17:02
Направлення на МСЕК.pdf
13 лютого 2019 17:02
Направлення на госпіталізацію.pdf
13 лютого 2019 17:02
Накладна-вимога.pdf
13 лютого 2019 17:02
Меню-розкладок форма 003.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Медична карта стаціонарного хворого форма 003.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Медична карта амбулаторного хворого форма 025.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Лікарське свідосцво про смерть форма 106.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару форма 007.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Листок лікарських призначень.pdf
13 лютого 2019 17:02
Консультативний висновок спеціаліста форма 028.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Карта пацієнта який вибув із стаціонару форма 0660.pdf
13 лютого 2019 17:02
Звед відом обліку руху хв і ліжк фонду в стац.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації листків непрацездатності за адресою Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації листків непрацездатності за адресою Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації амбулаторних хворих форма 0740 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації дезодягу пост прил взуття та інших речей в дезкамері КЗ СОКЛ форма 35310.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік зас та мед вир постами ман каб Дод 7 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку факт отр і викор лік зас та мед вир маніп каб Додаток 7 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку роботи з гігієнічного виховання населення.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації ф 001.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку отримання та витрат дезізасобів форма 290.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів Додаток 5 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів Додаток 5.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 400 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал звернень громадян.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії за аждресою Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії за аждресою Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі 100.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі 200.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал вступного інструктажу з питань техніки безпеки та охорони праці.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал вимог.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журанал-пустографка книга канцелярська 100 аркушів.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал пустогр у клітинку 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:01
Довідка про тимчасову непрацездатність студента.pdf
13 лютого 2019 17:01
Графік.pdf
13 лютого 2019 17:01
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР СОКЛ про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу за адресою вул.Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:01
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР СОКЛ про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу за адресою вул.Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:01
Архівний журнал простерилізованих виробів.pdf
13 лютого 2019 17:01
ТД по медбланкам.pdf
14 лютого 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 10:06
Дод 4 Проект договору по бланкам.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 3 Перелік док-1 - копия.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 2 Тех завдання - копия.docx
14 лютого 2019 10:06
Дод 1 Форма тендерної пропозиції - копия.docx
13 лютого 2019 17:02
Щоденна інформація в медчастину про госпіталізацію і виписку хворих по СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Температурний листок.pdf
13 лютого 2019 17:02
Талон для запису на прийом до лікаря.pdf
13 лютого 2019 17:02
Талон амбулаторного пацієнта.pdf
13 лютого 2019 17:02
Табель обліку використання робочого часу форма Т13.pdf
13 лютого 2019 17:02
Сигнальне повіідомлення головного лікарю СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Реєстр лік засобів які надійшли до КЗ СОР СОКЛ.pdf
13 лютого 2019 17:02
Рапорт.pdf
13 лютого 2019 17:02
Протокол засідання ЛКК про необхідність направлення на відновлене лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу.pdf
13 лютого 2019 17:02
Протокол засідання ЛКК ( по ЛН для реабілітації).pdf
13 лютого 2019 17:02
Повідомлення про рішення МСЕК.pdf
13 лютого 2019 17:02
План реабілітаційних заходів хворого (інваліда).pdf
13 лютого 2019 17:02
Направлення на МСЕК.pdf
13 лютого 2019 17:02
Направлення на госпіталізацію.pdf
13 лютого 2019 17:02
Накладна-вимога.pdf
13 лютого 2019 17:02
Меню-розкладок форма 003.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Медична карта стаціонарного хворого форма 003.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Медична карта амбулаторного хворого форма 025.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Лікарське свідосцво про смерть форма 106.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару форма 007.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Листок лікарських призначень.pdf
13 лютого 2019 17:02
Консультативний висновок спеціаліста форма 028.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Карта пацієнта який вибув із стаціонару форма 0660.pdf
13 лютого 2019 17:02
Звед відом обліку руху хв і ліжк фонду в стац.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації листків непрацездатності за адресою Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації листків непрацездатності за адресою Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації амбулаторних хворих форма 0740 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал реєстрації дезодягу пост прил взуття та інших речей в дезкамері КЗ СОКЛ форма 35310.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лік зас та мед вир постами ман каб Дод 7 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку факт отр і викор лік зас та мед вир маніп каб Додаток 7 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку роботи з гігієнічного виховання населення.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації ф 001.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку отримання та витрат дезізасобів форма 290.0.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів Додаток 5 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів Додаток 5.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 400 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал контр роб стер повітр пар 200 арк.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал звернень громадян.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії за аждресою Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії за аждресою Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі 100.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі 200.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал вступного інструктажу з питань техніки безпеки та охорони праці.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал вимог.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журанал-пустографка книга канцелярська 100 аркушів.pdf
13 лютого 2019 17:02
Журнал пустогр у клітинку 100 арк.pdf
13 лютого 2019 17:01
Довідка про тимчасову непрацездатність студента.pdf
13 лютого 2019 17:01
Графік.pdf
13 лютого 2019 17:01
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР СОКЛ про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу за адресою вул.Троїцька.pdf
13 лютого 2019 17:01
Висновок лікарсько-консультативної комісії КЗ СОР СОКЛ про необхідність направлення на лікування в реабілітаційне відділення санаторно-курортного закладу за адресою вул.Ковпака.pdf
13 лютого 2019 17:01
Архівний журнал простерилізованих виробів.pdf
13 лютого 2019 17:01
ТД по медбланкам.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бланки
Дата подання: 14 лютого 2019 09:54
Дата відповіді: 14 лютого 2019 10:14
Чому немає технічної специфікації?
Відповідь: Додаток 2 до тендерної документації - технічне завдання на закупівлю медичних бланків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТИПОГРАФІЯ СТАР" 146 185,74
UAH з ПДВ
74 736,06
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна 120 264,00
UAH з ПДВ
91 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІД Тростянецька районна друкарня і К" 124 616,00
UAH з ПДВ
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 170 697,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 11:48
документи переможця.PDF
01 березня 2019 09:53
накладна на обладнання.PDF
01 березня 2019 09:47
Тендерна пропозиція.PDF
01 березня 2019 09:46
Проект договору.PDF
01 березня 2019 09:46
10. Захист довкілля.PDF
01 березня 2019 09:46
9. Згода учасника.PDF
01 березня 2019 09:46
рішення засновника.PDF
01 березня 2019 09:46
наказ про призначення.PDF
01 березня 2019 09:46
8. Право підпису.PDF
01 березня 2019 09:46
6. Вимоги, визнач. ст. 17.PDF
01 березня 2019 09:46
Аналогічні договори.PDF
01 березня 2019 09:46
Відгук Центр зайн..PDF
01 березня 2019 09:46
Відгук Одеса.pdf
01 березня 2019 09:46
Відгук Міграц. сл..PDF
01 березня 2019 09:46
Технічний паспорт авто.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 11:27
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:26
Наказ.pdf
22 лютого 2019 11:26
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 11:26
Витяг з ЄДР.pdf
22 лютого 2019 11:25
Довідка ліцензія.pdf
22 лютого 2019 11:23
Довідка ПДВ.pdf
22 лютого 2019 11:23
Виписка з ЄДР.pdf
22 лютого 2019 11:23
Паспорт, код.pdf
22 лютого 2019 11:23
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 11:22
Довідка сан.-епідем..pdf
22 лютого 2019 11:22
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 10:35
Виписка Тр К2.jpg
01 березня 2019 10:35
Виписка Тр К1.jpg
01 березня 2019 10:35
протоколТрК2.jpg
01 березня 2019 10:35
протоколТрК1.jpg
01 березня 2019 10:35
витяг ТрК 28 11 2018.rtf

Публічні документи

01 березня 2019 08:45
виписка_ляпощенко.pdf
01 березня 2019 08:45
витяг_ляпощенко.pdf
01 березня 2019 08:45
наявність працівників.pdf
01 березня 2019 08:45
наявність обладнання.pdf
01 березня 2019 08:45
наявність досвіду..pdf
01 березня 2019 08:45
вимоги визначені ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТИПОГРАФІЯ СТАР"

ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна

ТОВ "ІД Тростянецька районна друкарня і К"

ФОП "ЛЯПОЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТИПОГРАФІЯ СТАР"
#38936910
Переможець 74 736,06
UAH з ПДВ
07 березня 2019 09:52

Документи

07 березня 2019 09:52
Електронний підпис
04 березня 2019 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТИПОГРАФІЯ СТАР"
#38936910
74 736,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 09:52
Електронний підпис
04 березня 2019 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 10:18
Підписаний договор зміни до договору
21 березня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 09:42
Підписаний договор укладений
19 березня 2019 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 19/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML