Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво
Очікувана вартість
8 862 918,00 UAH
UA-2019-02-13-000843-c 50f230bde56847729f47a90ef00883d0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 16:38
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 16:38
Початок аукціону: 04 березня 2019 12:35
Очікувана вартість: 8 862 918,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 157,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт Любимівка Каховський район, вул.Мелітопольська, 91д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 16:34
Додаток 7 проект договору.doc
13 лютого 2019 16:34
Додаток 6 техзавдання.docx
13 лютого 2019 16:34
ТД амбулаторія Любимівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-13-000843-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НІКАМЕГАБУД, Код ЄДРПОУ:42152613
Дата подання: 19 березня 2019 09:27
Звернення за роз’ясненням
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКАМЕГАБУД», Учасник закупівлі «Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво», звертаємось до тендерного комітету Замовника закупівлі для надання роз’яснень.
Відповідно до протоколу №106 від 11 березня 2019 року, згідно якого членами тендерного комітету було вирішено визначити учасника торгів ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво». Вважаємо дане рішення неправомірним та таким, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи державних закупівель, оскільки:
1. Відповідно розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації закупівлі визначено, що документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника до документації конкурсних торгів повинно мати договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки до Договірної ціни (у т.ч. відомість ресурсів окремо на кожний локальний кошторис), кошторисні розрахунки на окремі види витрат, календарний графік робіт. Всупереч даній вимозі Учасником-переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» замість локальних кошторисів було надано розрахунок № 1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни №.
2. Відповідно таблиці 1.1 «Наявність обладнання» (згідно додатку № 6 тендерної документації) «* У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці.» Проте у складі пропозиції Учасника-переможця ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано скановані оригінали договору № 1 від 02.07.2018 р., укладеного з ФОП Улитич О.І., та договору оренди № 20/10-18 від 20.10.2018 р. , укладеного з ПАТ «Фірма Херсоноблагробуд», що суперечить вищезазначеній вимозі тендерної документації закупівлі.
3. Відповідно таблиці 1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначено, що «Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, з наданням копії не менш ніж одного договору з позитивним листом-відгуком з зазначенням інформації про належне виконання договору.» Учасником-переможцем було надано два сканованих з оригіналу аналогічних договорів, що порушує умови закупівлі, викладених у тендерній документації.
4. Згідно додатку № 4 до тендерної документації «Інші вимоги» в пунктах 1.9.-1.11. зазначено: «1.9. Копія чинного дозволу учасника/субпідрядника (з усіма наявними додатками) на проведення робіт підвищеної небезпеки.
1.10. Копія ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, на роботи, які передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством;
1.11. Копія ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством». Технічним завданням закупівлі, яке викладено у додатку № 6 до тендерної документації, передбачено наступні види робіт:
- Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного
матеріалу на горизонтальні і вертикальні
поверхні дерев'яних конструкцій (п.36) ;
- монтажні роботи пожежної сигналізації (п.464-478).
Вищезазначені роботи підлягають ліцензуванню, тобто підприємство-виконавець даних робіт повинен мати ліцензію державного департаменту пожежної безпеки МНС України.
У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» відсутня ліцензія на вище вказаний перелік робіт, також слід зазначити, що Учасник-переможець не буде залучати субпідрядників на роботи, пов’язані з пожежною безпекою.


Виходячи з вище викладеного, пропозиція ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена відповідно до статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 18:20
Відповідь на звернення від 19.03.2019:
1 питання. Учасником ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» в складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки до Договірної ціни (відомість ресурсів, відомість машин та механізмів), кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прямих та загальновиробничих витрат, розрахунок витрат пов’язаних з відрядженнями, розрахунок коштів на покриття інфляційних процесів, розрахунок кошторисного прибутку, розрахунок адміністративних витрат), календарний графік робіт. Крім цього, розрахунки Договірної ціни надані в програмному комплексі «Строительные технологии – смета», які містять вищезазначені розрахунки та іншу необхідну інформацію (локальні кошториси, відомості ресурсів на кожний локальний кошторис та інше).
2, 3 питання. Щодо надання сканованих оригіналів документів.
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у разі виявлення в поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- незавірення окремої сторінки(сторінок) підписом і/чи печаткою учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення і/чи незавірення учасником копії документа згідно вимог цієї тендерної документації;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника;
Перелік формальних помилок не є вичерпним. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Враховуючи умови тендерної документації, у тому числі, визначення формальних (несуттєвих) помилок у Законі та тендерній документації Замовник вважає, що оформлення Учасником ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» своєї пропозиції у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що аналогічної позиції дотримується АМКУ, як орган оскарження в сфері публічних закупівель (приклад рішення від 20.04.2018 № 3749).
4 питання. Згідно з розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (додаток № 4).
Враховуючи те, що види робіт - Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій (п.36) ; - монтажні роботи пожежної сигналізації (п.464-478) не перевищують 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» мав право не надавати інформацію про субпідрядників, які будуть залучені на роботи, пов’язані з пожежною безпекою, і відповідно, не надавати копії ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством.

Документи

20 березня 2019 18:20
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-13-000843-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ НІКАМЕГАБУД, Код ЄДРПОУ:42152613
Дата подання: 19 березня 2019 16:38
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" за закупівлею UA-2019-02-13-000843-c
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №106 від 11 березня 2019 року було визначено переможцем ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" (надалі – учасник) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб – порталі Замовником від 11.03.2019р. Однак, таке рішення Замовника є порушенням основних принципів публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо Замовником було порушені зазначені принципи та відповідно не об’єктивно оцінено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант", враховуючи наступне: 1. Відповідно розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації закупівлі визначено, що документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника до документації конкурсних торгів повинно мати договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки до Договірної ціни (у т.ч. відомість ресурсів окремо на кожний локальний кошторис), кошторисні розрахунки на окремі види витрат, календарний графік робіт. Всупереч даній вимозі Учасником-переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» замість локальних кошторисів було надано розрахунок № 1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни №. 2. Відповідно таблиці 1.1 «Наявність обладнання» (згідно додатку № 6 тендерної документації) «* У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці.» Проте у складі пропозиції Учасника-переможця ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано скановані оригінали договору № 1 від 02.07.2018 р., укладеного з ФОП Улитич О.І., та договору оренди № 20/10-18 від 20.10.2018 р. , укладеного з ПАТ «Фірма Херсоноблагробуд», що суперечить вищезазначеній вимозі тендерної документації закупівлі. 3. Відповідно таблиці 1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначено, що «Довідка у формі табл.1.3, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, з наданням копії не менш ніж одного договору з позитивним листом-відгуком з зазначенням інформації про належне виконання договору.» Учасником-переможцем було надано два сканованих з оригіналу аналогічних договорів, що порушує умови закупівлі, викладених у тендерній документації. 4. Згідно додатку № 4 до тендерної документації «Інші вимоги» в пунктах 1.9.-1.11. зазначено: «1.9. Копія чинного дозволу учасника/субпідрядника (з усіма наявними додатками) на проведення робіт підвищеної небезпеки. 1.10. Копія ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, на роботи, які передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством; 1.11. Копія ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством». Технічним завданням закупівлі, яке викладено у додатку № 6 до тендерної документації, передбачено наступні види робіт: - Нанесення механізованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій (п.36) ; - монтажні роботи пожежної сигналізації (п.464-478). Вищезазначені роботи підлягають ліцензуванню, тобто підприємство-виконавець даних робіт повинен мати ліцензію державного департаменту пожежної безпеки МНС України. У складі тендерної пропозиції Учасника-переможця ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» відсутня ліцензія на вище вказаний перелік робіт, також слід зазначити, що Учасник-переможець не буде залучати субпідрядників на роботи, пов’язані з пожежною безпекою. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" не відповідає умовам тендерної документації замовника. Прийняття рішення Замовником про визначення переможцем учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" значно порушило законні права та інтереси товариства з обмеженою відповідальністю «НІКАМЕГАБУД», адже з боку тендерного комітету було здійснено упереджену оцінку останнього та проігноровано вагому невідповідність тендерної пропозиції переможця як вимогам тендерної документації Замовника так і діючому законодавству України. Вважаємо, для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- VІІІ рішення замовника про визначення переможцем ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" у відкритих торгах на закупівлю робіт за предметом Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), номер UA-2019-02-13-000843-c повинне бути скасоване, адже це забезпечить ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації скасувати рішення, оформлене протоколом №106 від 11 березня 2019 року про визначення переможцем учасника ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" на закупівлю робіт «Любимівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Мелітопольська, 91д, в смт Любимівка Каховського району – будівництво (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), номер UA-2019-02-13-000843-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2019 19:10
Рішення від 22.03.2019 № 3321.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 19:10
Рішення від 08.04.2019 № 4155.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2019 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом скасовано рішення, щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" переможцем торгів.
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2019 08:47

Документи подані скаржником

19 березня 2019 16:38
Оскарження

Документи подані замовником

02 квітня 2019 11:15
Пояснення АМКУ
10 квітня 2019 16:35
Протокол

Документи Органу Оскарження

22 березня 2019 19:10
Рішення від 22.03.2019 № 3321.pdf
11 квітня 2019 21:50
Рішення від 08.04.2019 № 4155.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 8 509 820,40
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ОРБІТА ТРЕЙД 8 818 428,00
UAH з ПДВ
8 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплогазмережа" 8 500 085,40
UAH з ПДВ
8 377 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІКАМЕГАБУД 8 735 342,00
UAH з ПДВ
8 735 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 13:59
Електронний підпис
15 березня 2019 13:57
Довідка МВС
27 лютого 2019 13:58
Електронний підпис
27 лютого 2019 13:51
статут ТОВ ІБП Гарант.pdf
27 лютого 2019 13:51
Наявність працівників.pdf
27 лютого 2019 13:51
Наявність обладнання.pdf
27 лютого 2019 13:51
ІПН Віноградов.pdf
27 лютого 2019 13:51
Витяг ПДВ.PDF
27 лютого 2019 13:51
аналогдог та відгуки.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 16:04
Електронний підпис
01 березня 2019 15:54
Лист на лабораторію.pdf
01 березня 2019 15:54
Технічне завдання.pdf
01 березня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 15:54
Субпідрядник 3.pdf
01 березня 2019 15:54
Субпідрядник 2.pdf
01 березня 2019 15:54
Субпідрядник 1.pdf
01 березня 2019 15:54
Проект Договору.pdf
01 березня 2019 15:54
Лист згода.pdf
01 березня 2019 15:54
Лист відгук.pdf
01 березня 2019 15:54
Календарний графік.pdf
01 березня 2019 15:54
Договірна ціна.pdf
01 березня 2019 15:54
Договір досвіду.pdf
01 березня 2019 15:54
Довідка про санкції.pdf
01 березня 2019 15:54
Відомості про учасника.pdf
01 березня 2019 15:54
Витяг з ЄДР.pdf
01 березня 2019 15:54
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 14:10
Електронний підпис
01 березня 2019 14:05
ЛЮБИМІВКА.rar
01 березня 2019 14:05
Інші листи та довідки.pdf
01 березня 2019 14:05
ЗВУ.pdf
01 березня 2019 14:05
Документи підприємства.pdf
01 березня 2019 14:05
Довідки ст 17.pdf
01 березня 2019 14:05
Повноваження директора.pdf
01 березня 2019 14:05
Проект договору.pdf
01 березня 2019 14:05
ТП.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 10:38
Електронний підпис
01 березня 2019 10:37
35. Інформаційна довідка.PDF
01 березня 2019 10:37
30. Договірна ціна.PDF
01 березня 2019 10:37
16. Довіреність.PDF
01 березня 2019 10:36
3. Довідка про ЄДР.PDF
01 березня 2019 10:36
1. Тендерна пропозиція.PDF
01 березня 2019 10:36
0. Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ ФІРМА ОРБІТА ТРЕЙД

ТОВ "Теплогазмережа"

ТОВ НІКАМЕГАБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Рішення скасоване 8 000 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 08:47
ТОВ ФІРМА ОРБІТА ТРЕЙД
#33929667
Очікує рішення 8 080 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 13:48
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Відхилено 8 000 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 13:48

Документи

11 березня 2019 14:37
Електронний підпис
11 березня 2019 13:57
Протокол
04 березня 2019 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

12 квітня 2019 13:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:45
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2019 14:39
Коментар щодо відміни: п.3 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
15 квітня 2019 14:39
Протокол відміни