Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслування ім. Ю.Рябчинської" |
Код ЄДРПОУ: | 24898247 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Князів Коріатовичів, 123 |
Контактна особа: |
Долінський Олег Григорович +380938271831 shkola.grebly@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 16:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx | |
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx |
19 лютого 2019 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2019 16:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ АУКЦІОН ЗАГАЛЬНІ_фургон.docx
|
||||||
13 лютого 2019 14:10 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_фургон.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000016 ● 1394e797a5504429b8b3c3f128ebbe53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.02.2019 №8
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.02.2019 №8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-13-000496-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-19 18:01:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля (пасажирського фургону) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-000496-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати рішення комітету (дата та номер протоколу), яким затверджено річний план, додаток до річного плану та зміни до них щодо здійснення закупівлі легкового автомобіля (пасажирського фургону) та надати його скановану копію.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-21 13:48:17
Пояснення на запит
КЗ СДЮСШОР повідомляє, що річний план закупівель на 2019 рік затверджений протоколом №1 засідання тендерного комітету від 17 січня 2019 року, в якому запланована закупівля легкового автомобіля в лютому 2019 р.
З повагою, голова тендерного комітету.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КЗ СДЮСШОР повідомляє, що річний план закупівель на 2019 рік було внесено в електронну систему закупівель в строки, але виявилось, що він не оприлюднився в електронній системі закупівель в зв’язку з технічними неполадками в мережі «Інтернет». З повагою, голова тендерного комітету.
2019-02-25 12:04:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОВІНН" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дилерська Компанія "Полтава-Автосвіт" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОВІНН" #38675581 |
Переможець |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 11:37
|
Дод.уг..pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 15:34
|
Спец.1.pdf | укладений |
21 березня 2019 15:32
|
Дог.3.pdf | укладений |
21 березня 2019 15:31
|
Дог2.pdf | укладений |
21 березня 2019 15:31
|
ДОГ.1.pdf | укладений |
21 березня 2019 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення зміни назви |
Номер договору про закупівлю: | 14-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |