Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація "Бурштинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 25068128 |
Місцезнаходження: | 77112, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, Шухевича 18 |
Контактна особа: |
Онишко Марта Петрівна 380683943809 kobcml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 12:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
13 лютого 2019 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-15-000022 ● 60a16c6243a9406c98be420dd0f20c37
- Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2019 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.02.2019 №11
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.02.2019 №11
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-13-000473-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 11:21:43
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електроенергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-000473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1. Чому оприлюднення інформації щодо закупівлі електроенергії Замовником здійснено до/без оприлюднення річного плану/змін до річного плану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-23 19:19:07
Пояснення
У зв’язку з тим ,що замовнику було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишились без змін, замовником було прийнято рішення проведення переговорної(скорочена) процедури закупівлі. Річний план/зміни до річного плану були затверджені протоколом тендерного комітету №14 від 12.02.2019 року ,документальне підтвердження (сканкопія )додається. Річний план–Електрична енергія, процедура закупівлі переговорна (скорочена) оприлюднено 15.02.2019№ UA-P-2019-02-15-001733-a на веб-порталі Уповноваженого органу , протягом п’яти днів з дня прийняття рішення. З технічних причин ,які не можливо було усунути річний план/зміни до річного плану ,були оприлюднені після оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені шляхом розірванням Договору про постачання електричної енергії споживачу постачальником універсальних послуг №21089/ 73 від 19.02.2019р . Додаткову угоду №1 від 26,02,2019 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу
2019-02-27 12:14:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунені шляхом розірванням Договору №21089/ 73 від 19.02.2019р . Додаткову угоду №1 від 26,02,2019 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу
2019-04-15 12:56:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатенерготрейд" #42129720 |
Переможець |
422 945,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 11:47
|
світло.pdf | укладений |
27 лютого 2019 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2019 14:17
|
світло н.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 09:51
|
світло.pdf | укладений |
20 лютого 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з технічними причинами (у сканкопії договору не вказана дата його підписання), внесено зміни та додано нову сканкопію. |
Номер договору про закупівлю: | 21089/73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21089/73 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Договір укладений з порушенням вимог ч.4 Статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (умови договору не відповідають умовам тендерної пропозиції) |