Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
422 945,00 UAH
UA-2019-02-13-000473-a 21ca20b3adb5476b88d83faa212af554
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онишко Марта Петрівна

380683943809 kobcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація "Бурштинська центральна міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 25068128
Місцезнаходження: 77112, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, Шухевича 18
Контактна особа: Онишко Марта Петрівна
380683943809
kobcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі зокрема якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 12:56
Оскарження наміру укласти договір: 19 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136433 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77112, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Шухевича 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

13 лютого 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-15-000022 ● 60a16c6243a9406c98be420dd0f20c37
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2019 14:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.02.2019 №11

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.02.2019 №11
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-13-000473-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 11:21:43

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі електроенергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-13-000473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
1. Чому оприлюднення інформації щодо закупівлі електроенергії Замовником здійснено до/без оприлюднення річного плану/змін до річного плану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-23 19:19:07

Пояснення

У зв’язку з тим ,що замовнику було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника залишились без змін, замовником було прийнято рішення проведення переговорної(скорочена) процедури закупівлі. Річний план/зміни до річного плану були затверджені протоколом тендерного комітету №14 від 12.02.2019 року ,документальне підтвердження (сканкопія )додається. Річний план–Електрична енергія, процедура закупівлі переговорна (скорочена) оприлюднено 15.02.2019№ UA-P-2019-02-15-001733-a на веб-порталі Уповноваженого органу , протягом п’яти днів з дня прийняття рішення. З технічних причин ,які не можливо було усунути річний план/зміни до річного плану ,були оприлюднені після оприлюднення інформації щодо закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом розірванням Договору про постачання електричної енергії споживачу постачальником універсальних послуг №21089/ 73 від 19.02.2019р . Додаткову угоду №1 від 26,02,2019 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу

2019-02-27 12:14:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Порушення усунені шляхом розірванням Договору №21089/ 73 від 19.02.2019р . Додаткову угоду №1 від 26,02,2019 оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу

2019-04-15 12:56:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатенерготрейд"
#42129720
Переможець 422 945,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 12:56

Документи

13 лютого 2019 12:56
Електронний підпис
13 лютого 2019 12:55
Протокол 14.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 12:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатенерготрейд"
#42129720
422 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 12:56
Електронний підпис
13 лютого 2019 12:55
Протокол 14.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:47
світло.pdf укладений
27 лютого 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 14:17
світло н.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 12:57
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 09:51
світло.pdf укладений
20 лютого 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з технічними причинами (у сканкопії договору не вказана дата його підписання), внесено зміни та додано нову сканкопію.
Номер договору про закупівлю: 21089/73
Договір:
Номер додаткової угоди: 21089/73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір укладений з порушенням вимог ч.4 Статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (умови договору не відповідають умовам тендерної пропозиції)