Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-02-13-000459-b 065ff9e461464d1798c330b7ccfa9412
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данильченко

+380994229559 21168@izyumrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146110
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, площа Джона Ленона, 8
Контактна особа: Ольга Данильченко
+380994229559
21168@izyumrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 13:57
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, м.Ізюм, площа Джона Леннона,8 Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 10:31
Проект договору.doc
13 лютого 2019 10:31
Титульний лист ТД.pdf
13 лютого 2019 10:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 14 лютого 2019 13:16
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:44
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: редакція Замовника: Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний. пропонована редакція: Кузов автобусу вагонної компоновки – несівний або рамний. Конструктивна компановка Шкільного автобуса який пропонується в нашій редакції також відповідає ДСТУ 7013:2009 АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ШКОЛЯРІВ и ДСТУ UN/ЕСЕ R 66-00–2002 Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів стосовно міцності верхньої частини їхньої конструкції (Правила ЄЕК ООН № 66–00:1987, ITD). Тому Дані зміни просимо внести для усунення дискримінаційних положень щодо інших виробників шкільних автобусів та забезпечення максимальної економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Дописувачу! Тендерний комітет відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації вдячний Вам за увагу до наших закупівель.
Ваше звернення, яке розміщене в електронній системі закупівель 14.02.2019 року розглянуте тендерним комітетом у відповідності і в строки передбачені частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ (протокол від 18.02.2019 № 27).
Тендерний комітет відділу освіти звертає Вашу увагу на те, що у відповідності до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Ваше звернення не містить питань на які треба було б надати роз’яснення, в ньому не зазначені порушення, що мають бути усунуті згідно Ваших вимог.
Однак тендерний комітет відділу освіти вважає за доцільне зазначити, що недискримінація учасників визначена як один з принципів здійснення закупівель у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ.
Поняття недискримінації учасників закріплено статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ у відповідності до якої тендерний комітет вважає, що тендерна документація на закупівлю товару код за ДК 012:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус):
- забезпечує рівні умови вітчизняним та іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм щодо участі у процедурі закупівлі;
- Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992 – VІІІ;
- Замовником не встановлені жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Умови тендерної документації жодним чином не обмежують конкуренцію та не можуть поставити в нерівні умови різних постачальників зважаючи на кваліфікаційні вимоги.
Крім того, відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити в т.ч.: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо, або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником у тендерній документації зазначено наступне: У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі.
Таким чином, тендерний комітет відділу освіти не вбачає жодних підстав для внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару код за ДК 012:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-13-000459-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 22 березня 2019 16:01
Скарга
на рішення про визнання переможцем
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 березня 2019 20:42
Рішення від 27.03.2019 № 3569.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 20:42
Рішення від 10.04.2019 № 4342.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2019 19:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" 1 839 800,00
UAH з ПДВ
1 839 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" 1 847 000,00
UAH з ПДВ
1 847 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК - БАС" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 15:09
Електронний підпис
20 березня 2019 15:08
Довідки переможця.pdf
28 лютого 2019 15:31
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:31
Документи Додаток 3.pdf
28 лютого 2019 15:31
Персональні дані.pdf
28 лютого 2019 15:31
Проект договору.pdf
28 лютого 2019 15:31
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2019 15:31
Повноваження.pdf
28 лютого 2019 15:31
Технічна частина 2.pdf
28 лютого 2019 15:31
Технічна частина 1.pdf
28 лютого 2019 15:31
Довідки ст. 17.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:28
Шкільний НЕ 09.09.17.pdf
28 лютого 2019 16:28
Формуляр шкільний.pdf
28 лютого 2019 16:28
технічна частина.pdf
28 лютого 2019 16:28
Статут.pdf
28 лютого 2019 16:28
пропозиція.pdf
28 лютого 2019 16:28
проект договору.pdf
28 лютого 2019 16:28
авторизація виробника.pdf
28 лютого 2019 16:28
16 та 17статті.pdf
28 лютого 2019 16:28
2 лист від заводу.pdf
28 лютого 2019 16:28
1 лист від заводу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

ТОВ "ТРАК - БАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО""
#34248190
Відхилено 1 839 800,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 11:42
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
Переможець 1 847 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 10:39

Документи

12 березня 2019 11:42
Електронний підпис
12 березня 2019 11:41
Протокол 31.pdf
04 березня 2019 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 10:39
Електронний підпис
15 березня 2019 10:38
Протокол 33.pdf
12 березня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
1 847 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 10:39
Електронний підпис
15 березня 2019 10:38
Протокол 33.pdf
12 березня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 13:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 11:58
Договор 62.pdf укладений
22 квітня 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 62
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 847 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 307 833,33 UAH)