Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (принтери)
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2019-02-13-000412-a ● c62396282a3d47fc910c6961d5f29b7b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 05497361 |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14 |
Контактна особа: |
Петрук Зоряна Ігорівна 380352268112 tmkl2buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 148 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання (принтери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Р. Купчинського,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 10:59 |
Проект договору.docx |
13 лютого 2019 10:57 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
13 лютого 2019 10:56 |
Технічний опис.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмету закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2019 14:32
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:26
Доброго дня.
Чи розглядаєте Ви аналоги?
Дякую
Відповідь: Згідно з підпунктом 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
1
Дата подання: 13 лютого 2019 21:08
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:28
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та зазначити, щоб учасники у період кваліфікації надали серійний номер запропоновані моделі обладнання що постачається для перевірки у локального офісу виробника заради уникнення поставки сірого товару та підтвердження того, що обладнання ввозитися на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Та усунення не добросовісної конкуренції від учасників, які можуть запропонувати «сірий» товар, який буде коштувати дешевше ніж офіційний, відповідно не матиме гарантії від виробника по усій території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Контроль щодо легальності перетину кордону покладено на правоохоронні органи та митну службу, які мають відповідні повноваження і можливості та не регламентується ЗУ "Про публічні закупівлі".
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2019 09:49
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Згідно з підпунктом 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
2) Так, ФОП можуть брати участь в закупівлі. Оцінка цінової пропозиції для кандидатів які є платником ПДВ та для кандидатів які не є платниками ПДВ, здійснюється за найнижчою ціною.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Виходячи с цього, пропозиції з аналогом та еквівалентом товару не пропонувати.
2) Так, ФОП можуть брати участь в закупівлі. Оцінка цінової пропозиції для кандидатів які є платником ПДВ та для кандидатів які не є платниками ПДВ, здійснюється за найнижчою ціною.
1
Дата подання: 14 лютого 2019 11:56
Дата відповіді: 15 лютого 2019 12:15
Шановний Замовник, коли у Вас буде ситуація, що принтер зламався, ФОП закрився, Ви куди лист направите до митної служби? Авторизований сервісний центр його не прийме, бо пристрій завезений не офіційно. Тому радимо вивчити це питання, а не переносити відповідальність з себе на інші органи. Товар Ви куплете для себе в першу чергу.
Відповідь: Дякуємо! Згідно додатку Кваліфікаційні вимоги передбачено пункт про те , що Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/ підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника.
Canon i-SENSYS LBP6030 - знімається з виробництва !
Дата подання: 16 лютого 2019 12:03
Дата відповіді: 18 лютого 2019 15:09
Доброго дня. Модель Canon i-SENSYS LBP6030 найближчим часом знімається з виробництва ! Чи правильно ми розуміємо, що ви хочете купляти технічно застарілу модель техніки і саме тому відмовляєтесь від сучасних аналогів від інших виробників з більш низькою ціною при закупівлі ?
Відповідь: Інформація про те, що модель Canon i-SENSYS LBP6030 найближчим часом знімається з виробництва нічим не обгрунтована, та не зазначається на сайті виробника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000412-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 22 лютого 2019 15:49
Не відповідність кваліфікаційним вимогам Переможця закупівлі
Добрий день! Звертаюсь до тендерного комітету з вимогою відмінити рішення про визнання ТОВ "Білий Парус+" переможцем закупівлі, оскільки його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. А саме, не наданий гарантійний лист про термін експлуатації не менше 12 місяців. Рішення про визнання переможцем учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам порушує права інших учасників і ЗУ "Про державні закупівлі", Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 "Про порядок здійснення допорогових закупівель". І надати цей лист ТОВ "Білий Парус+" уже не може, оскільки період кваліфікації уже завершений. Тому, вимагаю Ваше рішення скасувати!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 10:02
ТОВ «Білий Парус +» надав весь пакет документів, які вимагав Замовник на підтвердження кваліфікації Учасника, в тому числі лист (назва документу-технічні характеристики) з підтвердженням відповідності товару діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, технічним характеристикам та гарантійного терміну на товар 12 місяців, що і є підтвердженням гарантійного терміну експлуатації не менше12 місяців, який вимагався в тендерній документації Замовником.
Відтак, зважаючи на вищенаведені аргументи, зазначаємо, що жодним підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Білий парус +" немає.
Відтак, зважаючи на вищенаведені аргументи, зазначаємо, що жодним підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Білий парус +" немає.
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000412-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3121918647
Дата подання: 25 лютого 2019 10:22
Дискваліфікація Учасника
Добрий день! Дякую за Вашу відповідь. Від себе повідомляю, що у Ваших кваліфікаційних вимогах чітко прописано надання технічних характеристик і останній пункт Гарантійний лист про гарантійний термін експлуатації не менше12 місяців. Тому Вашу відповідь не вважаю обгрунтованою. Правила одні для всіх. Гарантійний лист і технічні характеристики - це різні речі. Дякую за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 14:01
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель де одним із принципів є максимальна економія та ефективность, що зобов’язує бюджетні установи заощаджувати кошти, ТОВ «Білий Парус +» надав найменшу ціну на товар, який повністю відповідає технічним характеристикам, які вимагає тендерна документація, в тому числі гарантійний термін на товар складає 12 місяців. Відсутність окремого листа , за умови , що зазначена інформація відображена в іншому документі , зокрема в технічних характеристиках Замовник розцінює як формальну помилку, яка не впливає на кінцевий зміст тендерної пропозиції. Враховуючи те, що основним критерієм при здійсненні закупівлі є ціна, Замовник прийняв рішення про визнання ТОВ «Білий Парус +» переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" |
127 260,00
UAH з ПДВ
|
127 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
142 100,00
UAH з ПДВ
|
142 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
147 520,00
UAH з ПДВ
|
147 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" #41315108 |
Переможець |
127 260,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 94PDF.PDF | укладений |
01 березня 2019 09:36
|