Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа ячмінна , крупа пшенична, крупа перлова, крупа гречана, горох, пшоно, рис круглозернистий, крупа манна, крупа вівсяна)
Очікувана вартість
157 540,00 UAH
UA-2019-02-13-000336-c a4ab543b235847d0adaa66d917951c45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Задовська Олена Вячеславівна

+380432550787 vokgivv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Задовська Олена Вячеславівна
+380432550787
vokgivv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2019 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 12:29
Очікувана вартість: 157 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
600 кг
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1900 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1700 кг
Горох колотий шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
900 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1900 кг
Рис круглозернистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кг
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1100 кг
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 12:05
ІНФОРМАЦІЯ_ Крупи _.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-13-000336-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 27 лютого 2019 12:09
щодо виявлення не відповідності ТД в учасника ФОП Лавренюка В.П.
ФОП Облапенко В.І. просить звернути увагу Замовника - Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни щодо закупівлі Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа ячмінна , крупа пшенична, крупа перлова, крупа гречана, горох, пшоно, рис круглозернистий, крупа манна, крупа вівсяна) ДК 021:2015 – 15610000-7.
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-13-000336-c
ID a4ab543b235847d0adaa66d917951c45

щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Лавренюка Василя Петровича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник (Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни) у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Лавренюк В.П. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:

- контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).

ФОП Лавренюк В.П. не повністю виконав дану умову, не надавши у своїй довідці - коду ЄДРПОУ; поштової адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).

ФОП Лавренюк В.П. надав Довідку, в якій повідомляються складські приміщення, автомобіль для перевезення продуктів харчування, які відповідають вимогам санітарного законодавства.

Дана довідка не є обґрунтованою, оскільки не вказана точна адреса, де саме знаходяться складські приміщення, не зазначено чиєю власністю є автомобіль, яким планується перевезення продуктів, а також Учасник ФОП Лавренюк В.П. повідомляє про відповідність вимогам санітарного законодавства щодо складських приміщень та автотранспорту, але у підтвердження відповідності цьому не надано документів, які б це підтверджували.

Також у ТД Замовник у Додатку №1 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ) вказав певні умови щодо предмету закупівлі – повинна бути виготовлена згідно з вимогами ДСТУ (технічних умов) та вказав перелік певної продукції, що закуповується: Крупа ячмінна, Крупа пшенична, Крупа перлова, Крупа гречана, Горох колотий шліфований, Пшоно, Рис кругло зернистий, Купа манна, Крупа вівсяна.
А також Замовник вказав, що «До уваги учасників! У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати Учасника незалежно від запропонованої Учасником ціни.»

ФОП Лавренюк В.П. надав документи на продукцію:
- Посвідчення про якість борошна №47.
Замовник (Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни) не прописував у ТД «борошно», як предмет закупівлі, а прописував «Крупа ячмінна» та у ТД ФОП Лавренюка В.П. не було виявлено Посвідчення (Свідоцтва) про якість Крупи ячмінної, даний документ не був наданий до ТД;
- Свідоцтво про якість крупи №615 (Горохова);
- Свідоцтво про якість крупи №616 (Ячмінна перлова);
- Свідоцтво про якість крупи №617 (Пшенична манна);
- Свідоцтво про якість крупи №618 (Пшоно);
- Свідоцтво про якість крупи №619 (Вівсяні пластівці);
- Свідоцтво про якість крупи №620 (Рисова);
- Свідоцтво про якість крупи №621 (Гречана);
- Свідоцтво про якість крупи №622 (Пшенична).

В кожному із вище перерахованих документів не зазначено відповідності до ДСТУ чи ТУ,
що не відповідає вимогам тендерної документації, тому є підставою для відхилення даної пропозиції від ФОП Лавренюк В.П.

Виходячи із вищезазначеного, просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Лавренюк В.П. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 лютого 2019 10:49
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" 147 820,00
UAH з ПДВ
146 245,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович 151 130,00
UAH з ПДВ
147 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВДК ЛІДЕР 153 600,00
UAH з ПДВ
153 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 23:05
якісні.rar
21 лютого 2019 22:26
листи.pdf
21 лютого 2019 22:26
Довідка .pdf
21 лютого 2019 22:26
оновлена цінова.pdf
20 лютого 2019 10:09
якісні.rar
20 лютого 2019 10:09
Цінова пропозиція pdf.pdf
20 лютого 2019 10:09
фото.rar
20 лютого 2019 10:09
установчі.pdf
20 лютого 2019 10:09
ріщення ДР.pdf
20 лютого 2019 10:09
Медична книжка _2 pdf.pdf
20 лютого 2019 10:09
Медична книжка _1.pdf
20 лютого 2019 10:09
медична карта.pdf
20 лютого 2019 10:09
Медична карта Гагалюк.pdf
20 лютого 2019 10:09
Лист - згода.pdf
20 лютого 2019 10:09
Інформація учасника.pdf
20 лютого 2019 10:09
Захист довкілля.pdf
20 лютого 2019 10:09
Договір поставки .pdf
20 лютого 2019 10:09
витяг з реєстру ПД.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 15:18
Довідка щодо ПДВ.PDF
20 лютого 2019 15:18
по ст. 17 ЗУ.PDF
20 лютого 2019 15:18
Довідка рахунки.PDF
20 лютого 2019 15:18
Лист.PDF
20 лютого 2019 15:18
Документи уставні.pdf
20 лютого 2019 15:18
Витяг ЄДР.PDF
20 лютого 2019 15:18
Крупи.rar
20 лютого 2019 15:18
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

19 лютого 2019 09:59
ДОГОВІР.pdf
19 лютого 2019 09:59
сертифікати.pdf
19 лютого 2019 09:59
цінова пропоз153600.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"

Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович

ТОВ ВДК ЛІДЕР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"
#2163905278
Рішення скасоване 146 245,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 10:49
ФОП "ЛАВРЕНЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"
#2163905278
Відхилено 146 245,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 10:52
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
Переможець 147 800,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
147 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 3 до Договору 16_30.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:34
Додаткова угода _2 до Договору 16_30.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:32
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:20
Додаткова угода 1 до договору 16_30.pdf зміни до договору
07 травня 2019 12:18
Договір поставки укладений
07 березня 2019 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 16/30
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ринкової ціни за одиницю товару (згідно додаткової угоди №2)
Номер договору про закупівлю: 16/30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ринкової ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 16/30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML