Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий та сир кисломолочний (Сирні продукти)
Очікувана вартість
524 000,00 UAH
UA-2019-02-12-003276-b 8d1a4d63b6994ea491048562cafd7fec
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Шкленська

+380673099661 vozakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Людмила Шкленська
+380673099661
vozakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 22:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 15:28
Очікувана вартість: 524 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Товар ( Сир кисломолочний(творог) 5%-9%жирн., сир твердий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4900 кілограм
Сир твердий та сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 19:15
Додатки до ТД сир.doc
22 лютого 2019 19:15
Договір (проект).doc
22 лютого 2019 19:15
Тендер Сир.doc
12 лютого 2019 22:06
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx
22 лютого 2019 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 19:15
Додатки до ТД сир.doc
21 лютого 2019 15:42
Додатки до ТД сир.doc
12 лютого 2019 22:06
Додатки до ТД сир.doc
22 лютого 2019 19:15
Договір (проект).doc
21 лютого 2019 15:42
Договір (проект).doc
12 лютого 2019 22:06
Договір (проект).doc
22 лютого 2019 19:15
Тендер Сир.doc
21 лютого 2019 15:42
Тендер Сир.doc
12 лютого 2019 22:06
Тендер Сир.doc
12 лютого 2019 22:06
Додаток 5 - Дислокація закладів освіти.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-01-000621 ● d74447cbede8428083e4806d4e518320
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 березня 2019 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.03.2019 № 50

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019
Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019
Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019
Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-01 15:52:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
В порушення вимог пункту 15 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначений пункт у тендерній документації не передбачено.
Чому у тендерній документації інформація щодо розміру, виду, строку та умов надання, умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) не міститься?
2. Відповідно до пункту другого Додатку 1 форма «тендерна пропозиція» до тендерної документації учасник повинен надати згоду дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90-та календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.
Проте, згідно з частиною четвертою «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому перелічені вище вимоги суперечать між собою?
3. Відповідно до частини першої розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються наступні документи, зокрема, інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (ДОДАТОК № 3).
Так, інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надається учасниками відповідно до наведеного у тендерній документації Додатку 3 (відповідно до прикладу за довільною формою).
Всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є імперативною, тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 10:30:12

Відповідь надано

відповідь надано

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-06 12:48:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна».
1.1. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Так, відповідно до частини сьомої розділу І тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції викладаються українською мовою. У разі подання учасником документів викладених іншою мовою, документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проте, до договору оренди нежитлового приміщення від 10.07.2013 №3, який міститься у складі тендерної пропозиції учасника та викладений російською мовою (файл «Копія договору оренди складського приміщення +Акт прийому-передачі +ДУ») не надано автентичного перекладу на українську мову.
1.2. Відповідно до частини третьої «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося надати копію аналогічного договору стосовно постачання продуктів харчування, у відповідності до предмету закупівлі.
На виконання зазначеної вище вимоги, у складі тендерної пропозиції наданий, зокрема, договір про закупівлю товарів від 25.04.2018 №164. Відповідно до розділу ХІІ «Додатки до договору» зазначеного вище договору, додатками до цього договору є, зокрема, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника.
Варто зазначити, що частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Проте, видаткова накладна, завірені копії сертифікатів якості, ветеринарних свідоцтв, декларацій виробника, у складі пропозиції учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не міститься.
З огляду на вищевикладене, учасником ФОП «Копчай Ольга Борисівна» надано у складі тендерної пропозиції копію лише частини аналогічного договору про закупівлю від 25.04.2018 №164, а не копію такого договору в повному обсязі, включно з його невід’ємними частинами.
Слід зауважити, що згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «Копчай Ольга Борисівна» не відповідає умовам тендерної документації замовника та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» мала бути відхилена.
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Копчай Ольга Борисівна», яка не відповідає умовам тендерної документації замовника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-06 19:17:53

Відповідь Відділа освіти Дніпровського району, Дніпропетровської області на запитання від аудиторської служби по закупівлі: UA-2019-02-12-003276-b.

Надаємо відповідь на виявленні, органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-13 09:18:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-12-003276-b, яка не передбачена річним планом закупівель.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-12-003276-b оголошена без наявності її у річному плані?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-14 10:35:59

Надання пояснень по закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b

Добрий день!


По закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b

В річний план сумма внесенна без порушень. Надаємо індетифікатор плану закупівель : https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011101-b.

Дякуємо за запитання.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-14 15:04:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сир твердий та сир кисломолочний» код за ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-003276-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до наданих пояснень в електронній системі закупівель ProZorro від 14.03.2019 річний план закупівель на 2019 рік передбачає проведення процедури закупівлі «Сир кисломолочний. Сир твердий» очікуваною вартістю 424 000,00 грн (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-02-12-011101-b).
Проте, замовником оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2019-02-12-003276-b, очікуваною вартістю 524 000,00 грн, яка не передбачена річним планом закупівель на 2019 рік.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі UA-2019-02-12-003276-b оголошена без наявності її у річному плані?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-15 10:26:58

Відповідь надано

Відповідь надано


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в порушення частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" провів процедуру закупівлі без внесення її до річного плану.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" 523 524,00
UAH з ПДВ
523 524,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ 523 762,00
UAH з ПДВ
523 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 16:34
Електронний підпис
07 березня 2019 16:33
ДОВІДКА - ст. 17.pdf
07 березня 2019 16:33
ДОВІДКА - ГУ ДФС.pdf
07 березня 2019 16:33
ДОВІДКА - Висоцька Н.П..pdf
07 березня 2019 16:33
ДОВІДКА - Копчай О.Б..pdf
01 березня 2019 13:10
Електронний підпис
01 березня 2019 13:04
Довідка - ст. 17.PDF
01 березня 2019 13:04
Договір - проект (5).pdf
01 березня 2019 13:04
Договір - проект (4).pdf
01 березня 2019 13:04
Договір - проект (3).pdf
01 березня 2019 13:04
Договір - проект (2).pdf
01 березня 2019 13:04
Договір - проект (1).pdf
01 березня 2019 13:03
Документи якості.PDF
01 березня 2019 13:03
Експлуатаційний дозвіл.PDF
01 березня 2019 13:03
Технічне завдання.PDF
28 лютого 2019 20:58
Паспорт - Висоцька Н.П..PDF
28 лютого 2019 20:58
Паспорт - Копчай О.Б..PDF
28 лютого 2019 20:58
Інформація - ст.17.PDF
28 лютого 2019 20:46
Оригінали відгуків.PDF
28 лютого 2019 20:46
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2019 20:46
Копії трудових книжок.PDF
28 лютого 2019 20:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 16:22
Копія паспорт + ІПН.PDF
01 березня 2019 16:22
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.PDF
01 березня 2019 16:22
КОПІЯ ВИПИСКИ ЄДР.PDF
01 березня 2019 16:22
ІНФОРМАЦІЯ - СТ.17.PDF
01 березня 2019 16:22
ВІДГУК.PDF
01 березня 2019 16:22
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.PDF
01 березня 2019 16:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Копчай Ольга Борисівна"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗКРОВНИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Копчай Ольга Борисівна"
#3003709607
Переможець 523 524,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 18:02

Документи

05 березня 2019 18:02
Електронний підпис
05 березня 2019 18:01
Протокол Сир.pdf
04 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Копчай Ольга Борисівна"
#3003709607
523 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 18:02
Електронний підпис
05 березня 2019 18:01
Протокол Сир.pdf
04 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 березня 2019 15:53
Коментар щодо відміни: Відсутність повної суми коштів для завершення процедури закупівлі
Документи:
15 березня 2019 15:53
Електронний підпис