Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району - будівництво
Очікувана вартість
7 070 542,60 UAH
UA-2019-02-12-002791-b 16e701183b754407bd9820fb45be9271
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 12:32
Очікувана вартість: 7 070 542,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Сума авансу обмежена п. 9 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.Керуючись ст. 23 «Бюджетні призначення та асигнування» Бюджетного Кодексу України від 08.07.2010 року (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінета Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 р. (зі змінами та доповненнями) ст.98 «Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання», а також постановою Кабінета Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року (зі змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пп.1 та пп.3 а саме: «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: «на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла». «Замовник», перераховує «Підряднику» аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68650, Україна, Одеська область, с. Кирнички Ізмаїльського району, вул. Шкільна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 16:45
тд амбулаторії Кирнички.doc
12 лютого 2019 16:45
Проект Договору.docx
12 лютого 2019 16:45
Кирнички IMS з нульвими цінами.ims

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення питань проектно-кошторисної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 11:56
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:31
Просимо уточнити ємність пожежного резервуара (у кошторисі вказана ємність до 600 м3)
Відповідь: Згідно експертного звіту та проектної документації на об’єкт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна, 16 в с. Кирнички Ізмаїльського району - будівництво» вказана ємність до 600 м3.
Аналогичные договора
Дата подання: 15 лютого 2019 12:17
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:41
Наша фирма выполняла работы по капитальному ремонту и реконструкции объектов, которые во время производства работ не выводились из эксплуатации. Например: "Капитальный ремонт кровли". А так же участвовали в строительстве объектов, которые еще требуют финансовых вложений до полного окончания строительства и ввода в эксплуатацию. Тендерной документацией требуется приложить к атам выполненных работ акт готовности объекта к эксплуатации. Имеем ли мы право приложить как аналогичные договора объекты капитального ремонта и реконструкции без акта готовности объекта к эксплуатации?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне. Відовідно до тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір з актом (актами) виконаних робіт, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва об’єкта (об’єктів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів за будь якими класами наслідків (відповідальності).
Справка предприятия о наличии работников
Дата подання: 15 лютого 2019 12:27
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:46
У тендерній документації потрібні копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником. Що саме в витягу з трудових книжок повинно бути вказано і чи потрібно надати копії трудових книжок?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до тендерної документації, необхідно надати копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником, а тому треба надати саме цю інформацію в відсканованому виді.
Договірна ціна
Дата подання: 15 лютого 2019 12:32
Дата відповіді: 19 лютого 2019 16:16
Чи потрібно в складі тендерної документації надавати учаснику договірну ціну з розрахунками в сканованому варіанті та ії інформаційну модель? Чи потрібно в складі тендерної документації надавати учаснику підписаний проект договору з додатками?
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до тендерної документації, ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Також, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист-згода с проектом договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-12-002791-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 15 березня 2019 21:14
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2019 21:11
Рішення від 20.03.2019 № 3186 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 21:11
Рішення від 03.04.2019 № 3959.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 18:50

Документи подані скаржником

15 березня 2019 21:13
Скарга в антимонопольний
15 березня 2019 21:13
Платіжне доручення
15 березня 2019 21:13
Додатки до скарги

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2019 18:50
Рішення від 03.04.2019 № 3959.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СГРАДАТА" 6 779 061,38
UAH з ПДВ
5 872 211,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРІНБУД" 6 694 241,27
UAH з ПДВ
6 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 6 522 363,00
UAH з ПДВ
6 452 363,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" 6 871 724,40
UAH з ПДВ
6 871 724,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пальмира Буд 7 055 725,11
UAH з ПДВ
6 985 725,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ТИТАН" 7 069 000,00
UAH з ПДВ
7 069 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 10:15
Електронний підпис
27 лютого 2019 10:12
Дог ціна,від рес.pdf
27 лютого 2019 10:12
Дов БАНК.pdf
27 лютого 2019 10:12
Ліцензія_витяги.pdf
27 лютого 2019 10:12
ТПК.pdf
27 лютого 2019 10:12
ВідомУчас.pdf
27 лютого 2019 10:12
Дог_згод.pdf
27 лютого 2019 10:12
Повноваження директор.pdf
27 лютого 2019 10:12
Статут.pdf
27 лютого 2019 10:12
ТЗ_як_м.pdf
27 лютого 2019 10:12
ТЗ.pdf
27 лютого 2019 10:12
Ст 17.pdf
27 лютого 2019 10:12
Аналог договір1.pdf
27 лютого 2019 10:12
Аналог договір.pdf
27 лютого 2019 10:12
Працівники1.pdf
27 лютого 2019 10:12
Працівники.pdf
27 лютого 2019 10:12
МТБ.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 17:55
erwe0006.jpg
27 лютого 2019 17:55
erwe0005.jpg
27 лютого 2019 17:55
erwe0004.jpg
27 лютого 2019 17:55
erwe0003.jpg
27 лютого 2019 17:55
erwe0002.jpg
27 лютого 2019 17:55
erwe0001.jpg
27 лютого 2019 17:55
ШТАТНИЙ.PDF
27 лютого 2019 17:51
Уставні.PDF
27 лютого 2019 17:51
ст.17.PDF
27 лютого 2019 17:51
повноваження.PDF
27 лютого 2019 17:51
22.imd
27 лютого 2019 17:51
техніка.PDF
27 лютого 2019 17:51
протокол.PDF
27 лютого 2019 17:51
працівники.PDF
27 лютого 2019 17:51
паспорт.PDF
27 лютого 2019 17:51
опис.PDF
27 лютого 2019 17:51
додаток 3.PDF
27 лютого 2019 17:51
довідка.PDF
27 лютого 2019 17:51
витяг ЄДРПОУ.PDF
27 лютого 2019 17:51
банковская гарантія.zip
27 лютого 2019 17:51
аналогічний договір.PDF
27 лютого 2019 17:51
акт КБ-3.pdf
27 лютого 2019 17:51
акт КБ - 3 2.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 12:45
Електронний підпис
27 лютого 2019 12:44
8.0 Кошторисна частина.rar
27 лютого 2019 12:44
2.0 Працівники.rar

Публічні документи

27 лютого 2019 15:43
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:30
Технічне завдання.pdf
27 лютого 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:30
Статут.pdf
27 лютого 2019 15:29
Паспорт та ИПН.pdf
27 лютого 2019 15:29
Лицензия.pdf
27 лютого 2019 15:29
Інформаційна модель.imd
27 лютого 2019 15:29
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2019 15:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 лютого 2019 15:29
Витяг ЄДРПОУ за 22022019.rtf
27 лютого 2019 15:29
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

12 березня 2019 14:45
Електронний підпис
12 березня 2019 14:43
справка по налогам
12 березня 2019 14:43
несудимость справка
12 березня 2019 14:43
ДЦ после тендера
27 лютого 2019 17:51
Електронний підпис
27 лютого 2019 17:50
ТП_Кирнички.pdf
27 лютого 2019 17:50
Техника.pdf
27 лютого 2019 17:50
Субподряд.pdf
27 лютого 2019 17:50
справка_кадры.pdf
27 лютого 2019 17:50
Справка_аналог работ.pdf
27 лютого 2019 17:50
справка банк.pdf
27 лютого 2019 17:50
сведения участник.pdf
27 лютого 2019 17:50
санкции.pdf
27 лютого 2019 17:49
ПДВ.pdf
27 лютого 2019 17:49
объемы_Кирнички.pdf
27 лютого 2019 17:49
налоги.rar
27 лютого 2019 17:49
Лицензия.pdf
27 лютого 2019 17:49
код_доступа_Устав.pdf
27 лютого 2019 17:49
Кирнички_ИВР.pdf
27 лютого 2019 17:49
качество материалов.pdf
27 лютого 2019 17:49
кадри.pdf
27 лютого 2019 17:49
додатки.pdf
27 лютого 2019 17:49
гарантия Кирнички.rar
27 лютого 2019 17:49
Витяг.pdf
27 лютого 2019 17:49
аналоги.docx
27 лютого 2019 17:49
аналог работ.rar
27 лютого 2019 17:49
190621_кирнички.imd

Публічні документи

27 лютого 2019 15:37
Scan0015.jpg
27 лютого 2019 15:37
Scan0006.jpg
27 лютого 2019 15:37
Scan0003.jpg
27 лютого 2019 15:37
Scan 006.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 005.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 004.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 003.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 002.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 001.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 003.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 002.pdf
27 лютого 2019 15:37
Scan 001.pdf
27 лютого 2019 15:36
Протокол№2 стр2.pdf
27 лютого 2019 15:36
Протокол№2 стр1.pdf
27 лютого 2019 15:36
Приказ №2.pdf
27 лютого 2019 15:36
Вытяг с ЕДР стр3.pdf
27 лютого 2019 15:36
Вытяг с ЕДР стр2.pdf
27 лютого 2019 15:36
Вытяг с ЕДР стр1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СГРАДАТА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРІНБУД"

ПП ЯЛИК

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"

ТОВ Пальмира Буд

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ТИТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СГРАДАТА"
#42124586
Відхилено 5 872 211,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:36
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРІНБУД"
#40092605
Відхилено 6 430 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:07
ПП ЯЛИК
#34019103
Відхилено 6 452 363,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:15
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС"
#20970338
Відхилено 6 871 724,40
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Пальмира Буд
#40277004
Переможець 6 985 725,11
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:30

Документи

05 березня 2019 16:36
Електронний підпис

Документи

07 березня 2019 16:15
Електронний підпис
07 березня 2019 16:14
Кирнички Ізм р-н ЯЛИК.pdf
07 березня 2019 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИНГС" #20970338

№ рішення у справі

65/33-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 березня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пальмира Буд
#40277004
6 985 725,11
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 березня 2019 14:38
Коментар щодо відміни: Було виявлено порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в частині складання тендерної документації, а саме щодо вимог до Учасників для проведення відповідних робіт та інші порушення.
Документи:
28 березня 2019 14:38
Електронний підпис
28 березня 2019 14:38
Протокол відміни процедури Кирнички.pdf