Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності, 14 (вул. Калініна) в м. Білгород – Дністровському Одеської області»
Очікувана вартість
14 505 352,00 UAH
UA-2019-02-12-002697-b 414af2bf31084f15bd762edb116cdb19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шопський Павло Борисович

+380484933850 kpbdyks@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 34712336
Місцезнаходження: 67701, Україна , Одеська обл., місто Білгород - Дністровський, вулиця Незалежності, 10, офіс № 3
Контактна особа: Шопський Павло Борисович
+380484933850
kpbdyks@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 14 505 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 526,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності, 14 (вул. Калініна) в м. Білгород – Дністровському Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород - Дністровський, вул. Незалежность, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 08:55
зміни до ТД.jpg
12 лютого 2019 16:32
Тендерная документация.doc
12 лютого 2019 16:32
Проект договору.doc
25 лютого 2019 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 08:55
зміни до ТД.jpg
22 лютого 2019 15:34
Зміни до ТД.jpg
22 лютого 2019 15:16
Зміни до тендерної документації.jpg
12 лютого 2019 16:32
Тендерная документация.doc
12 лютого 2019 16:32
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-002697-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АТЛАНТ-3000", Код ЄДРПОУ:38164539
Дата подання: 15 березня 2019 15:54
Вимога
Шановний змовнику!
Просимо Вас надати роз’яснення вибіркового підходу до визначення переможця на закупівлю «Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності,14 (вул. Калініна) у м. Білгород-Дністровському, Одеської області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
Тендерну пропозицію ПП «АТЛАНТ-3000» відхилено з надуманих підстав, а тендерну пропозицію ТОВ CК Тамерлан, яка не містить документів визнано переможцем.
Невідповідність тендерної документації ТОВ CК Тамерлан полягає в наступному:
1. Відповідно до пункту 2 розділу Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття.
В складі пропозиції ТОВ CК Тамерлан надано банківську гарантію № G0219/8862 від 22 лютого 2019 року видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК “ПРИВАТБАНК”. Умовами банківської гарантії передбачено, що вона дійсна до 31.05.2019 року включно.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Вами в тендерній документації вказано, що перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу «Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:27 години». Таким чином, строк для гарантії має відраховувати з 06 березня 2019 року і термін дії повинен бути не менше 90 календарних днів, тобто банківська гарантія повинна бути дійсна не менше ніж до 03 червня 2019 року.
Тендерним комітетом знову проігноровано свою ж вимогу встановлену в тендерній документації та визнано тендерну пропозицію ТОВ CК Тамерлан переможцем торгів, хоча дана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таке грубе порушення законодавства може свідчити лише про змову учасник та замовника та про любіювання інтересів даного учасника при проведення процедури на закупівлю «Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності,14 (вул. Калініна) у м. Білгород-Дністровському, Одеської області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
2. Відповідно до пункту 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: копію Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту) (зі змінами, у разі наявності) (для юридичних осіб). В складі пропозиції ТОВ CК Тамерлан не надано копії статуту, як того вимагає тендерна документація, однак Вами проігноровано свою ж вимогу та визнано тендерну пропозицію ТОВ CК Тамерлан переможцем торгів, що може свідчити про лобіювання інтересів даного учасника та спільні інтереси учасника з Замовником.

Відхилення ж тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ-3000» є надуманим, оскільки:
1. В складі пропозиції надано банківську гарантію, як забезпечення тендерної пропозиції із терміном дії відповідно до вимог законодавства та тендерної документації. Таким чином підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ-3000» відсутні.
2. В жодному із пунктів технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) не вказано клас наслідків СС3. Таким чином підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ-3000» відсутні.
3. В жодному із пунктів тендерної документації не вказано, що договірна ціна є твердою. Тому відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ-3000» на цій підставі не є правомірним.

На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів на закупівлю «Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності,14 (вул. Калініна) у м. Білгород-Дністровському, Одеської області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)» тендерну пропозицію ТОВ CК Тамерлан, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ-3000» на закупівлю «Капітальний ремонт оглядових трибун та підтрибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності,14 (вул. Калініна) у м. Білгород-Дністровському, Одеської області (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)» та визнати переможцем торгів.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також, задля попередження розтрачання бюджетних коштів, у зв’язку з неправомірним обранням переможця ми вимушені будемо звернутися до Прокуратури Одеської області, Південного офісу Держаудитслужби та інших органів відповідно до їх компетенції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 15:50
Відповідь на вимогу ПП "АТЛАНТ - 3000"

Документи

20 березня 2019 15:50
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АТЛАНТ-3000" 13 012 224,19
UAH з ПДВ
12 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ CК Тамерлан 14 456 014,40
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Прометей-Парт" 14 494 120,63
UAH з ПДВ
14 494 120,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 15:49
Електронний підпис
01 березня 2019 16:36
Електронний підпис
01 березня 2019 15:45
G5352.19.pdf.2.p7s
01 березня 2019 15:45
G5352.19.pdf.1.p7s
01 березня 2019 15:45
26 проект договору.pdf
01 березня 2019 15:45
8 Копія статуту.pdf
01 березня 2019 15:45
7 Копія витягу ПДВ.pdf
01 березня 2019 15:45
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 16:49
Електронний підпис
19 березня 2019 16:46
Календарний графік
19 березня 2019 16:46
Лист гарантийного терміну
19 березня 2019 16:46
Ліцензія з додатком
19 березня 2019 16:46
Договір підряду
19 березня 2019 16:46
Пропозиція
15 березня 2019 15:26
Електронний підпис
15 березня 2019 15:21
Довідка з МВС України
14 березня 2019 17:17
Електронний підпис
14 березня 2019 17:04
тендерна пропозіція
02 березня 2019 13:32
Електронний підпис
02 березня 2019 12:49
Календарний графік.pdf
01 березня 2019 18:45
18.Тендерна пропозіція.pdf
01 березня 2019 18:45
15.Довіреність банку.pdf
01 березня 2019 18:45
14.Ліцензія банку.pdf
01 березня 2019 18:45
12.Банківська гарантія.pdf
01 березня 2019 18:44
5.Ліцензія з додатком.pdf
01 березня 2019 18:44
Реєстр.pdf

Публічні документи

02 березня 2019 16:47
Електронний підпис
02 березня 2019 16:22
Довідка повноважень.pdf
02 березня 2019 16:22
Довідка права підпису.pdf
02 березня 2019 16:22
Лист-згода на обробку ПД.pdf
02 березня 2019 16:22
Договір підряду.pdf
02 березня 2019 16:22
Лицензии П-П.pdf
02 березня 2019 16:22
Локальні кошториси.pdf
02 березня 2019 16:22
Реэстр до додатку4 .pdf
02 березня 2019 16:22
Статут П-П .pdf
02 березня 2019 16:22
Установчі документи. П-П.pdf
02 березня 2019 16:22
Інформація до додатку_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АТЛАНТ-3000"

ТОВ CК Тамерлан

ТОВ "Прометей-Парт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АТЛАНТ-3000"
#38164539
Відхилено 12 499 999,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 16:24
ТОВ CК Тамерлан
#38786443
Переможець 12 500 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 11:46

Документи

13 березня 2019 16:02
Електронний підпис
13 березня 2019 15:33
Протокол
05 березня 2019 12:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 11:46
Електронний підпис
15 березня 2019 11:43
Протокол.pdf
13 березня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ CК Тамерлан
#38786443
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 11:46
Електронний підпис
15 березня 2019 11:43
Протокол.pdf
13 березня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:03
дод угода 5 трибуни Тамерлан.pdf зміни до договору
05 липня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:31
Додаткова угода Тамерлан.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:58
Додаткова угода ДЮСШ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:48
Додаткова угода СК ТАМЕРЛАН.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:39
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 10:17
Додаткова угода СК ТАМЕРЛАН.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:46
Договір укладений
03 квітня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в істотні умови договору про закупівлю, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (частина 4 статті 36), та Договором підряду №2 від 03.04 2019 року по об’єкту: «Капітальний ремонт оглядових трибун та під трибунних приміщень стадіону ДЮСШ по вул. Незалежності, 14 (вул. Калініна) в. м. Білгород-Дністровському Одеської області» на підставі розділу 11 пункту 11.8., п. 6 - зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зміни згідно із законодавством ставок податків і зборів, які мають бути включені до ціни договору, ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок. Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів може відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, сума договору може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Продовження строку дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 773 845,95
UAH