Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія, пров. Дачний, 2 в с. Визирка Лиманського району - будівництво
Очікувана вартість
8 732 445,40 UAH
UA-2019-02-12-002449-b ● 52cc6c4bf07a4da2a0f8a8f8fba6fdae
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Юрій Чердаклієв +380684558147,+380487148515 tender85381@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 8 732 445,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Сума авансу обмежена п. 9 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу.Керуючись ст. 23 «Бюджетні призначення та асигнування» Бюджетного Кодексу України від 08.07.2010 року (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінета Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 р. (зі змінами та доповненнями) ст.98 «Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання», а також постановою Кабінета Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року (зі змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» пп.1 та пп.3 а саме: «Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: «на строк не більше трьох місяців: робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла». «Замовник», перераховує «Підряднику» аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія, пров. Дачний, 2 в с. Визирка Лиманського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67543, Україна, Одеська область, с. Визирка Лиманського району, пров. Дачний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 15:58 |
тд амбулаторії Візірка.doc | |
12 лютого 2019 15:58 |
Визірка IMS з нульвими цінами.ims | |
12 лютого 2019 15:58 |
Проект Договору.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-12-002449-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 14 березня 2019 14:46
Дата подання: 14 березня 2019 14:46
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 21:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 3001.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 21:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2019 № 3961.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 00:03
рішення від 03.04.2019 № 3961.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: 03.04.2019 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила Рішення № 3961-р/пк-пз, яким зобов’язала Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Ялик» та рішення про визнання Приватного підприємства «АСК» переможцем за процедурою закупівлі - «Амбулаторія, пров. Дачний, 2 в
с. Визирка» - ДК 021:2015:45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-12-002449-b (надалі - Рішення).
Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації з даним Рішенням не погоджується та вважає його необґрунтованим та таким, що містить неповне з’ясування обставин, які мають значення для об’єктивного вирішення справи.
Законом Українни «Про публічні закупівлі» передбачено можливість захистити свої права та законних інтереси шляхом оскарження рішення Антимонопольного комітету України у судовому порядку.
Враховуючи зазначене, Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації має намір звернутися у строк, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», до суду з метою оскарження Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3961-р/пк-пз від 03.04.2019 р.
Дата виконання рішення замовником: 18 квітня 2019 23:04
Номер скарги: UA-2019-02-12-002449-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 14 березня 2019 14:48
Дата подання: 14 березня 2019 14:48
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилкове подання.
Дата: 14 березня 2019 14:49
Рішення від 18.03.2019 № 2983.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 15:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ЯЛИК |
7 875 342,00
UAH з ПДВ
|
7 875 342,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ" |
8 348 964,51
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГАБУД-БК" |
8 200 500,00
UAH з ПДВ
|
8 120 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АСК |
8 602 073,99
UAH з ПДВ
|
8 602 073,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженною відповідальністью "ЛТД" Інтерстрой" |
8 731 752,56
UAH з ПДВ
|
8 731 752,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЯЛИК #34019103 |
Відхилено |
7 875 342,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 10:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ" #41670866 |
Відхилено |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 10:03
|
ТОВ "МЕГАБУД-БК" #41464974 |
Відхилено |
8 120 500,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 10:05
|
ПП АСК #24543159 |
Очікує рішення |
8 602 073,99
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 10:50
|
ПП АСК #24543159 |
Рішення скасоване |
8 602 073,99
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 10:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 жовтня 2019 10:15 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
23 жовтня 2019 10:15
|
Електронний підпис |
23 жовтня 2019 10:15
|
Протокол відміни процедури_Визирка (1).pdf |