Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів
Services are from an export (collection, transportation) and utilization of hard domestic wastes
Очікувана вартість
199 180 399,80 UAH
UA-2019-02-12-001720-b d2ea9cc0c394424bb710c3a263569da4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛСЕРВІС-2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32350310
Місцезнаходження замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд.68
Контактна особа замовника: Олександра Тітова
+380684633030,+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Додаткові контактні особи: Тітова Олександра
+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Official name: KOMUNALNE PIDPRYEMSTVO "ZHYLSERVIS-2" DNIPROVSKOY MISKOY RADY
National ID: 32350310
Contact point: Titova Oleksandra
+380684633030,+380635709554
dp121189tas@gmail.com
Additional contacts: Тітова Олександра
+380635709554
dp121189tas@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 21:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 199 180 399,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 991 804,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 12 лютого 2019 14:25
Enquiries until: 10 березня 2019 21:00
Complaints submission until: до 16 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 199 180 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 991 804 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Примітки знаходяться у завантаженій документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services are from an export (collection, transportation) and utilization of hard domestic wastes
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-001720-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "Дніпрокомунтранс", Код ЄДРПОУ:02128158
Дата подання: 26 березня 2019 14:41
Платіжне доручення №477
Відповідно Протоколу №18 від 25.03.2019 р. тендерного комітету Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-2» Дніпровської міської ради, пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю «Дніпрокомунтранс» було відхилено та недопущено до автоматичної оцінки тендерних пропозицій за відсутність платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Але, при завантаженні пропозиції нашою організацією додавався вищенаведений документ. При розкритті пропозиції – він відступній згідно технічної помилки.
Надаємо ще раз копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Просимо зауважити вищенаведене, та допустити ТДВ «Дніпрокомунтранс» до автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 14:31
Відповідь на вимогу знаходиться у завантаженому файлі
Номер вимоги: UA-2019-02-12-001720-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "Дніпрокомунтранс", Код ЄДРПОУ:02128158
Дата подання: 26 березня 2019 14:45
Платіжне доручення №477
Відповідно Протоколу №18 від 25.03.2019 р. тендерного комітету Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-2» Дніпровської міської ради, пропозицію Товариство з додатковою відповідальністю «Дніпрокомунтранс» було відхилено та недопущено до автоматичної оцінки тендерних пропозицій за відсутність платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Але, при завантаженні пропозиції нашою організацією додавався вищенаведений документ. При розкритті пропозиції – він відступній згідно технічної помилки.
Надаємо ще раз копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку.
Просимо зауважити вищенаведене, та допустити ТДВ «Дніпрокомунтранс» до автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 14:32
Відповідь на вимогу знаходиться у підкріпленому файлі

Документи подані скаржником

26 березня 2019 14:41
Вимога-пояснення
26 березня 2019 14:41
Платіжне доручення

Документи

29 березня 2019 14:31
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

26 березня 2019 14:44
Вимога-пояснення
26 березня 2019 14:44
Платіжне доручення №477

Документи

29 березня 2019 14:32
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-12-001720-b.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТДВ "Дніпрокомунтранс", Код ЄДРПОУ:02128158
Дата подання: 30 березня 2019 13:02
СКАРГА На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торгиз публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-001720-b. Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс" (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: - Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"; - Скаржник; - Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради"; - ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". Згідно з частиною 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18, допущено до аукціону було тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", також було прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій Скаржника та Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" В протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 Замовник зазначає, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації з наступної підстави: «всупереч вимогам п.2 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку». Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо зазначену в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 підставу для відхилення неправомірною, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У складі тендерної пропозиції надано: - банківська гарантія від 12.03.2019 року № G0319/9701; - копія документа про повноваження особи (довіреність та витяг з наказу); -копія ліцензії, виданої банку; - платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку (додається до скарги). Але, при завантаженні тендерної пропозиції відбувся технічний збій під час процесу синхронізації між серверами в ЦБД та електронним майданчиком, тому платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку не відобразилось на порталі prozorro.gov.ua. Враховуючи викладене, підстава відхилення Скаржника була неправомірною та прийнята з порушенням законодавства. 2) Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, яке викладено в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18 щодо допуску до аукціону тендерних пропозицій Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", оскільки, після детального аналізу документів, які були надані у складі їх тендерної пропозиції, виявлені невідповідності вимогам тендерної документації. Щодо неправомірно допуску до аукціону тендерної пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802". По-перше,згідно з пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає довідку, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/механізмів, транспортних засобів тощо, кількість, інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника, відомості про технічний стан (обов’язкова наявність у власності або користуванні учасника спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів, в кількості не менше 12-ти (дванадцяти) автомобілів. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2019 року № 231, яка містить стовпчик «Найменування», в якому зазначено лише інформацію про сміттєвози, тобто транспортні засоби. Всупереч вимозі не зазначено назву (найменування) та інформацію про обладнання/інструменти/ механізми, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, повідомляємо про наявність практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації: - рішення від04.07.2018№ 6575-р/пк-пз, встановлено наступне:«У складі тендерної пропозиції міститься довідка від 10.05.2018 № 221/18, відповідно до якої учасник має орендоване складське приміщення та орендований автотранспортний засіб. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яка містить, зокрема, інформацію про наявне обладнання, інструмент, що не відповідає умовам Документації в цій частині». По-друге, відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копію чинного договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів на території Дніпропетровської області - для підтвердження наявності в учасника можливості надання послуг з захоронення та утилізації відходів. У складі тендерної пропозиції учасника надано договір від 07.03.2018 року № 5 предметом якого є ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі знешкодження побутових відходів), однак зазначений договір не містить інформацію про приймання та захоронення відходів. Відповідно до технічного завдання, яке є додатком № 1 до даного договору, надавались лише послуги з знешкодження побутових відходів, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, Комунальним підприємством Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" було порушено вимоги тендерної документації та його тендерна пропозиція повинна бути відхиленою. По-третє, згідно з пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні Учасника (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) всього зазначеного у довідці спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів. Тендерна документація містила вичерпний перелік документів, яким підтверджується наявність у власності учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме учасник повинен надати копії договорів купівлі-продажу, технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів тощо. Враховуючи зазначене, дана вимога не встановлювала вибір документу для підтвердження учасником його відповідності кваліфікаційному критерію, а зобов’язувала надати кожен із перелічених документів на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.03.2019 року № 231, в якій наявна інформація про 19 одиниць власних транспортних засобів. На зазначені у довідці транспортні засоби надані лише свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії договорів купівлі-продажу та технічних паспортів, що не відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 розділу 5 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх неподання. Також у складі тендерної пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"відсутнє будь-яке письмове пояснення щодо ненадання зазначених документів у складі його тендерної пропозиції. Щодо неправомірно допуску до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". По-перше, відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні Учасника (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) всього зазначеного у довідці спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів. Слід зазначити, що тендерна документація Замовника містила вичерпний перелік документів, які надаються для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме якщо обладнання у користуванні Учасника надаються (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації (терміном дії до 31.12.2019 або більше) тощо та додатково надаються технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів). Тендерна документація не містила права вибору учасником документів, які він може надавати у складі тендерної документації, оскільки зазначені вимоги перелічені через кому. В такому випадку кожен зазначений документ (копія договору, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) надається на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2019 року № 20032019-13, в якій наявна інформація про 12 одиниць транспортних засобів (сміттєвозів), яке перебуває у користуванні. До довідки додано копію договору оренди від 01.01.2019 № 01-01-19 та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Однак, всупереч зазначеній вимозі у складі тендерної пропозиції не надано технічні паспорти на кожну зазначену у довідці одиницю спеціалізованого автотранспорту, що не відповідає умовам Тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до пункту 2 розділу 5 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх неподання. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"відсутнє будь-яке письмове пояснення щодо ненадання зазначеного документу у складі його тендерної пропозиції. По-друге, Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації учасник надає довідку, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/механізмів, транспортних засобів тощо, кількість, інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника, відомості про технічний стан (обов’язкова наявність у власності або користуванні учасника спеціалізованого автотранспорту, призначеного для збирання, тимчасового зберігання та транспортування твердих побутових відходів, в кількості не менше 12-ти (дванадцяти) автомобілів. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2019 року № 20032019-13, в якій наявна інформація про 12 одиниць транспортних засобів (сміттєвозів), однак надана довідка всупереч вимогам не містить назві та інформацію про обладнання /інструменти/ механізми, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, повідомляємо про наявність практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при вирішенні аналогічної ситуації: - рішення від04.07.2018 № 6575-р/пк-пз, встановлено наступне:«У складі тендерної пропозиції міститься довідка від 10.05.2018 № 221/18, відповідно до якої учасник має орендоване складське приміщення та орендований автотранспортний засіб. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яка містить, зокрема, інформацію про наявне обладнання, інструмент, що не відповідає умовам Документації в цій частині». Не відхиливши тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – відхиливши Скаржника, але не відхиливши тендерні пропозиції Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", які не відповідали умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, яке оприлюднено в протоколі тендерного комітету від 25 березня 2019 року № 18. А також, Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо допущення до аукціону Комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняті Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права товариства з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс", а тому завдає економічну шкоду нашому товариству. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень під час проведення Комунальним підприємство "ЖИЛСЕРВІС-2" Дніпровської міської ради процедури закупівлі «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів) (оголошення UA-2019-02-12-001720-b). 4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з додатковою відповідальністю "Дніпрокомунтранс". 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій комунального підприємства Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" та ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". 6. У разі неможливості усунути порушення зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів) (оголошення UA-2019-02-12-001720-b). Додатки: 1. Докази оплати платіжне доручення від 29.03.2019р. №1 на суму 5000,00 грн за подання скарги до органу оскарження з відміткою банку. 2. Платіжне доручення від 12.03.2019 року № 477, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку 3. Рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2018 № 6575-р/пк-пз,
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 23:55
Дата рішення: 23 квітня 2019 21:42
Рішення від 03.04.2019 № 3922 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:55
Рішення від 18.04.2019 № 4762.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 21:42

Документи подані скаржником

30 березня 2019 13:02
Скарга до АМКУ
30 березня 2019 13:02
Платіжне доручення №477

Документи подані замовником

11 квітня 2019 14:20
Пояснення АКМУ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2019-02-12-001720-bd2ea9cc0c394424bb710c3a263569da4
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛСЕРВІС-2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32350310
Місцезнаходження замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, буд.68
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ "Дніпрокомунтранс" Документи
Відхилено
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:37
Протокол №18.pdf
26 березня 2019 13:19
sign.p7s

Публічні документи

18 березня 2019 14:00
sign.p7s
18 березня 2019 13:53
статут копія.pdf
18 березня 2019 13:53
рішення зміна назви.pdf
18 березня 2019 13:53
проект договор.pdf
18 березня 2019 13:53
звітність.pdf
18 березня 2019 13:53
Довідки, листи-згоди.pdf
18 березня 2019 13:53
банківська гарантія.rar

Документи

20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (припинено)
20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:38
Протокол №18.pdf
26 березня 2019 13:18
sign.p7s

Публічні документи

20 березня 2019 10:54
sign.p7s
20 березня 2019 10:45
Устав Оригинал.pdf
20 березня 2019 10:45
Приказ Антикорупция.pdf
20 березня 2019 10:45
Підписаний_Mirgorodsky_837-K-O.pdf
20 березня 2019 10:45
Підписаний_GarLIST 9701.pdf
20 березня 2019 10:45
Вітяг ПДВ.pdf
20 березня 2019 10:45
Відомості 2019.pdf
20 березня 2019 10:45
Витяг Директор.pdf
20 березня 2019 10:45
License с ЭЦП.pdf
20 березня 2019 10:45
Майм-сервис 2019.pdf

Документи

20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (припинено)
20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:39
Протокол №18.pdf
26 березня 2019 13:18
sign.p7s

Публічні документи

20 березня 2019 15:56
sign.p7s
20 березня 2019 15:53
ДУ дог наміру.PDF
20 березня 2019 14:52
sign.p7s
20 березня 2019 14:51
Підписаний_JBKLJ3JO1WZJ2J.pdf
20 березня 2019 14:51
Д-5 Проект договору.rar
20 березня 2019 14:51
Антикор.rar
20 березня 2019 14:51
Статут 2018.PDF
20 березня 2019 14:51
Витяг ПДВ.PDF
20 березня 2019 14:51
ВИПИСКА.PDF
20 березня 2019 14:51
Довідки.PDF
20 березня 2019 14:51
Довідка ч.1 п.3.PDF
20 березня 2019 14:51
Договір ТПВ-11 19.rar
20 березня 2019 14:51
Тех.паспорта.PDF
20 березня 2019 14:51
ТЕХ.ПАСПОРТА 1.PDF
20 березня 2019 14:51
Договір про намір.PDF
20 березня 2019 14:51
Договір № 0106-01.PDF
20 березня 2019 14:51
Договір № 13 02 17.PDF
20 березня 2019 14:51
Дог.оренди №12 2017.PDF
20 березня 2019 14:51
Рішення ради.PDF
20 березня 2019 14:51
Накази про прийняття.PDF
20 березня 2019 14:51
наказ механік.PDF
20 березня 2019 14:51
Наказ майстер.PDF
20 березня 2019 14:51
Наказ гол.інженер.PDF
20 березня 2019 14:51
НАКАЗ №29-к.PDF
20 березня 2019 14:51
НАКАЗ 24-к.PDF
20 березня 2019 14:51
НАКАЗ 02-к.PDF
20 березня 2019 14:51
Контракт директор.PDF
20 березня 2019 14:51
Договір про намір.PDF
20 березня 2019 14:51
Довідка працівники.PDF
20 березня 2019 14:51
Витяг з рішення.PDF
20 березня 2019 14:51
Інформ. про тех.х-ки.PDF

Документи

20 березня 2019 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 13:39
Протокол №18.pdf
26 березня 2019 13:17
sign.p7s

Публічні документи

20 березня 2019 18:11
sign.p7s
20 березня 2019 18:09
7.Довідки ст. 17.pdf
20 березня 2019 18:09
6.Відповідність ТЗ.pdf
20 березня 2019 18:09
5.Інші довідки.pdf
20 березня 2019 18:09
3.договір МТБ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802" Документи

Публічні документи

20 березня 2019 18:11
sign.p7s
20 березня 2019 18:09
7.Довідки ст. 17.pdf
20 березня 2019 18:09
6.Відповідність ТЗ.pdf
20 березня 2019 18:09
5.Інші довідки.pdf
20 березня 2019 18:09
3.договір МТБ.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 14:00
sign.p7s
18 березня 2019 13:53
статут копія.pdf
18 березня 2019 13:53
рішення зміна назви.pdf
18 березня 2019 13:53
проект договор.pdf
18 березня 2019 13:53
звітність.pdf
18 березня 2019 13:53
Довідки, листи-згоди.pdf
18 березня 2019 13:53
банківська гарантія.rar

Інформація про відміну

Дата скасування
24 квітня 2019 14:35
Причина скасування
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4762-р/пк-пз від 18.04.2019 року, відмінити процедуру закупівлі - "ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб - порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-12-001720-b
Документи
24 квітня 2019 14:21 Протокол скасування.pdf
24 квітня 2019 14:35 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку