Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ №3
Очікувана вартість
883 350,00 UAH
UA-2019-02-12-001531-a a540fdce61b74992b7278e84df755dad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молодико Володимир Ростиславович

kmpnd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР №3
Код ЄДРПОУ: 05496845
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, вул. Кирилівська, будинок 51
Контактна особа: Молодико Володимир Ростиславович
kmpnd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:35
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:35
Очікувана вартість: 883 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2019 14:23
Дата відповіді: 15 лютого 2019 13:10
Проектна документація по закупівлі розроблена у 2017 році. Від часу її розроблення по теперішній час, враховуючи виявлені пошкодження, відбулися зміни в технічному стані будівлі, що потребує додаткового обстеження та внесення змін у проектну документацію. Крім того, за вказаний вище період, відбулися значні підвищення цін. Сума закупівлі не покриває обсяг робіт, визначений дифектним актом. За період з 2017 року по 2019 рік прийнято нові нормативно правові документи, що впливають на ціну робіт, а саме: 1. Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованого в Мін"юсті 16.08.2018 р. за № 931/32383 "Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об"єктів" (набрав чинність з 4 вересня 2018 року), яким скасовано норму щодо визначення Мінрегіоном орієнтовного розміру кошторисної заробітної плати. Розмір кошторисної заробітної плати на стадії розроблення проектної документації визначається замовником (інвестором) самостійно та має бути не нижчим за середньомісячну плату за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшену на прогнозований індекс споживчих цін на поточний рік. При розрахунку кошторисної вартості будівництва за рахунок бюджетних коштів діє постанова Київміськради, якою встановлено заробітну плату в розмірі 11000 грн. для розряду 3,8. (додаю). 2. Зміна № 2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Проект, остаточна редакція) Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва, відповідно до якої змінено показник прибутку (з 2,71 на 6,8 грн/люд-год при капремонті). 3. Зміна № 3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (Проект, друга редакція) Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, згідно з якою змінено вартість експертизи. 4. Постанова КМУ від 25 квітня 2018 року № 327 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України" (вступила в дію 28.04.2018 р.) (стосується технагляду та класу наслідків). Враховуючи вищенаведене, виконання робіт за наявним проектом та за заявленою вартістю робіт є неможливим. Слід заначити, що тендерною документацією визначено, «Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням: Програмного комплексу АВК-5 (версія 3.2.0.)…». Наразі діє версія АВК-5 3.3.3.1. Відповідно, змінено ціни на матеріали, машини та механізми, заробітна плата, спосіб визначення класу наслідків, прибутку, адміністративних витрат.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники, голова тендерного комітету просить звернутися офіційно до установи, з конкретними зауваженнями.електронна адреса :kmpnd3@ukr.net

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-001531-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Авдієнко Олександр Тимофійович, Код ЄДРПОУ:2895109319
Дата подання: 06 березня 2019 10:53
Оскарження
Визначення ПП «Будремкомплект» переможцем закупівлі ставить під сумнів якість робіт, що планує виконати учасник.
Кошторисна документація ПП «Будремкомплект» не відповідає нормам та цінам 2019 року, а саме:
1. Нормами тривалості робочого часу на 2019 рік передбачено 166,08 люд-годин/місяць, тоді як кошторисом ПП «Будремкомплект» передбачено 165,5.
2. Відповідно до Наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованого в Мін"юсті 16.08.2018 р. за № 931/32383 "Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об"єктів" розмір кошторисної заробітної плати на стадії розроблення проектної документації визначається замовником (інвестором) самостійно та має бути не нижчим за середньомісячну плату за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшену на прогнозований індекс споживчих цін на поточний рік, що наразі становить 9034,69 грн. У ПП «Будремкомплект» 8527,52.
3. Листом Мінрегіону від 11.07.2016 р. № 7/15-8471 питання збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в розрізі регіонів України, та доведення такої інформації до учасників будівництва покладено на ТОВ «НВФ «Інпроект». Зазначена інформація щоквартально наводиться в Збірнику «Ціноутворення у будівництві» та згідно з Протоколом № 3 засідання секції «Організація, ціноутворення та економіка будівництва» Мінрегіону від 19 вересня 2016 року на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект».
Ціни, які використовує ПП «Будремкомплект» у розрахунку вартості капітального ремонту покрівлі діяли у 2017 році (згідно Збірнику «Ціноутворення у будівництві»). Наприклад, відповідно до інформації, викладеної на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» станом на 01.12.2018 року середня ціна на Бруски обрізні з хвойних порід ІІсорт довж. 4-6,5 м, шир. 75-150 мм, товщ. 40-75 мм у м. Києві становила 4500,00 грн/м3, тоді як у кошторисі ПП «Будремкомплект» закладено 3258,78грн/м3; Цегла керамiчна одинарна повнотiла, розмiри 250х120х65 мм, марка М100 середньоринкова ціна у м. Києві сягає 3900,00 грн/1000шт, проте у кошторисі ПП «Будремкомплект» закладено 3699,10 грн/1000шт. і т.д.
Таким чином, зробити в повному обсязі якісний та відповідно до норм проектної документації капітальний ремонт покрівлі за вказаним кошторисом і за зазначену суму неможливо.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення ПП «Будремкомплект» переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 12:37
Кошторисна документація з капітального ремонту буде перевірена експертною організацією,
яка надасть свій висновок, після чого будуть розпочаті роботи.. Якість робіт буде потійно контролюватися ліцензованою організацією з технічного нагляду, і тільки після якісного виконання робіт акти віиконаних робіт будуть підписані технічним наглядом та замовником.
Розгорнути Згорнути
Кошторисна документація з капітального ремонту буде перевірена експертною організацією,
яка надасть свій висновок, після чого будуть розпочаті роботи.. Якість робіт буде потійно контролюватися ліцензованою організацією з технічного нагляду, і тільки після якісного виконання робіт акти віиконаних робіт будуть підписані технічним наглядом та замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Будремкомплект 813 818,27
UAH з ПДВ
813 818,27
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Авдієнко Олександр Тимофійович 883 350,00
UAH з ПДВ
883 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 14:49
Кошторис.rar
01 березня 2019 14:49
Пропозиція.pdf
22 лютого 2019 18:28
Охорона праці 5.pdf
22 лютого 2019 18:28
Охорона праці 4.pdf
22 лютого 2019 18:27
Охорона праці 3.pdf
22 лютого 2019 18:27
Охорона праці 2.pdf
22 лютого 2019 18:27
Охорона праці 1.pdf
22 лютого 2019 16:34
Пропозиція.pdf
22 лютого 2019 16:34
Кошторис.rar
22 лютого 2019 16:34
ПРОТОКОЛ ДИРЕКТОР.jpg
22 лютого 2019 16:34
ПРИКАЗ ДИРЕКТОР.jpg
22 лютого 2019 16:34
Субпідрядник 2.rar
22 лютого 2019 16:34
субпідрядник 1.rar
22 лютого 2019 16:34
ЛІЦЕНЗІЯ2.pdf
22 лютого 2019 16:34
ЛІЦЕНЗІЯ1.pdf
22 лютого 2019 16:34
Календарний графік.pdf
22 лютого 2019 16:34
Довідки, листи.rar
22 лютого 2019 16:34
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.rar
22 лютого 2019 16:34
ОРЕНДА ТЕХНІКИ.rar
22 лютого 2019 16:34
ОРЕНДА БАЗИ.rar
22 лютого 2019 16:34
Статут.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 14:30
Документи.pdf
21 лютого 2019 14:30
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Будремкомплект

ФОП Авдієнко Олександр Тимофійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Будремкомплект
#34427153
Переможець 813 818,27
UAH з ПДВ
04 березня 2019 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будремкомплект
#34427153
813 818,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 12:56
Додаткова угода зменшення.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 11:57
Додаткова угода 1 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
18 липня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 13:30
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 березня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 13:37
Договір Будремкомплект.pdf укладений
12 березня 2019 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити розділ «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» пунктом 4.8 Замовник відшкодовує Підряднику вартість експертизи кошторисної документації договору.
Номер договору про закупівлю: 12/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;Керуючись ст. 651,652 Цивільного кодексу України, ст..188 Господарського кодексу України ., пп. 14.2; 14.3 даного Договору Сторони погодились внести зміни до Договору №12/03 від 12 березня 2019 Р- Зміни та доповнення: 1. Пункт 1. Розділу 3 Договору «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» доповнити: Договірна ціна визначається відповідно до державних будівельних норм та нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. У зв'язку зі збільшенням вартості та якості матеріалів без зменшення обсягу робіт збільшити суму договору на 71 804,95 грн.,(сімдесят одна тисяча вісімсот чотири гривні, 94 копійки) в тому числі ПДВ Загальна сума Договору становить 885 623,22 грн., (вісімсот вісімдесят п'ять тисяч шістсот двадцять три гривні, 22 копійки), в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 12/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Пункт 1. Розділу 3 Договору «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» доповнити: «Договірна ціна визначається відповідно до державних будівельних норм та нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві». Зменшити суму Договору без зменшення обсягу робіт на 71 804,95 грн. (сімдесят одна тисяча вісімсот чотири грн. 94 коп.). Загальна сума Договору становить 813 818,27 грн. (вісімсот тринадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 27 коп.), в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 12/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML