Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер у комплекті
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001460-a ● cf35a4326bf647c2a5ee447c7f7ee778
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" |
Код ЄДРПОУ: | 38969547 |
Місцезнаходження: | 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25 |
Контактна особа: |
Зубачова Олена Миколаївна +380612862804 pklinika@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 15:10 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональний комп'ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 15:05 |
ТЕНД ДОК.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 9.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 8.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 7.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 6.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 5.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 4.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 3.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 2.doc | |
12 лютого 2019 15:05 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2019 09:28
Дата відповіді: 13 лютого 2019 11:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Просимо звернути вашу увагу на додаток 2 тендерної документації в якому прописано «У разі, якщо у даних Специфікації йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що дані Специфікації містять вираз «або еквівалент». Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
2.Подати пропозицію може будь - який учасник зареєстрований у системі. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Згідно ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Умови закупівлі не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Ціна розглядається, як остаточна.
2.Подати пропозицію може будь - який учасник зареєстрований у системі. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Згідно ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Умови закупівлі не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Ціна розглядається, як остаточна.
Документація
Дата подання: 13 лютого 2019 14:04
Дата відповіді: 13 лютого 2019 15:17
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо звернути вашу увагу в додатку 2 тендерної документації ми вимагаємо від учасника довідку від авторизованного OEM-дистрибьютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional 64 bit. Також в вимогах до програмного забезпечення зазначено, що інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional. Враховуючи вищезазначене вносити зміни до тендерної документації не має необхідності.
партіі
Дата подання: 14 лютого 2019 09:07
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:33
Доброго дня!
Яку кількість партій Ви плануєте?
Відповідь: Доброго дня. Плануємо закупівлю однією партією, у повному обсязі.
Відгрузки
Дата подання: 14 лютого 2019 09:08
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:33
Доброго дня!
Скільки відгрузок Ви плануєте?
Це соже бути разова відгрузка?
Відповідь: Доброго дня. Плануємо закупівлю однією партією, у повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
363 900,00
UAH з ПДВ
|
363 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Лібра-Лайн" |
417 840,00
UAH з ПДВ
|
417 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ГЕРМЕС-КОМП" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
363 900,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:48
|
ПП "Лібра-Лайн" #30293779 |
Переможець |
417 840,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 13:10
|
Звіт | укладений |
22 березня 2019 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 11:43
|
договір | укладений |
18 березня 2019 11:36
|