Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та палітурний матеріал.
Очікувана вартість
365 952,00 UAH
UA-2019-02-12-001426-a a265eaaf044442d58617b96a99d9100b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Вероніка Сергіївна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Коломієць Вероніка Сергіївна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 13:16
Очікувана вартість: 365 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 829,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір та палітурний матеріал.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1204 пачок
Папір та палітурний матеріал.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 15:03
Тендерна документація 12.02.19.pdf
12 лютого 2019 14:59
Проект договору.docx
12 лютого 2019 14:58
Тендерна документація 12.02.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2019 09:28
Дата відповіді: 13 лютого 2019 15:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваші питання повідомляємо таке:
1) Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Під виразом «або еквівалент» слід розуміти технічні характеристики товару не гіршої якості ніж заявлено утендерній документації.
Отже,Ви можете пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, за умови, що технічні характеристики запропонованого товару будуть не гіршити, ніж заявлені в тендерній документації.
2) Учасники -ФОПи - неплатники ПДВ також можуть брати участь у закупівлі. Цінові пропозиції ФОПів-неплатників ПДВ розглядаються як остаточні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-001426-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 березня 2019 12:43
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2019-02-12-001426-a (Папір та палітурний матеріал.), який проходив 28.02.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Експрес Папір" встановлено, що надані учасником сертифікати якості ТМ «DNS» не відповідають технічним параметрам Замовника згідно Додатку №1 до Тендерної документації (порівняння параметрів наведено у документі).
Крім того учасник ТОВ "Експрес Папір" не надає повний перелік документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, які вимагались згідно п.6. Розділу ІІІ Тендерної документації. А саме відсутні сертифікати якості, що підтверджують якість паперу «DNS Color print» формат SRA3 щільності 200 г/м2 та щільності 250 г/м2.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Експрес Папір" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.6. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2019 15:58
Київський університет імені Бориса Грінченка(Замовник) розглянув вимогу ТОВ «Український папір» щодо відхилення пропозицій учасників ТОВ "Експрес Папір" , якого обрано переможцем аукціону на закупівлю UA-2019-02-12-001426-a (Папір та палітурний матеріал.) від 28.02.2019 р.
Повідомляємо, що Замовник є державною установою.
Єдиним критерієм оцінки ТП згідно з п.1. Розділу V Тендерної документації є «Ціна» (питома вага критерію – 100% (з ПДВ) .
На Вашу вимогу щодо відсутності сертифікатів якості, що підтверджують якість паперу «DNS Color print» формат SRA3 щільності 200 г/м2 та 250 г/м2 повідомляємо, що надані переможцем сертифікати якості паперу «DNS Color print» щільності 200 г/м2 та 250 г/м2 відповідають технічним вимогам Тендерної документації. Формат паперу не впливає на технічні параметри.
Оскільки відхилення показника вологості паперу не є суттєвим, винесено рішення прийняти пропозицію ТОВ "Експрес Папір».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" 358 975,92
UAH з ПДВ
338 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 362 012,04
UAH з ПДВ
338 223,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 15:47
Documenti_Express-papir_2.zip
27 лютого 2019 15:47
Documenti_Express-papir_1.zip

Публічні документи

26 лютого 2019 20:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
Переможець 338 220,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
338 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 13:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 14:08
Договір ТОВ Експрес папір_338220,00.pdf укладений
22 березня 2019 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в реквізитах Замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору від 22.03.2019 № 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 338 220,00
UAH з ПДВ