Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний для друку
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001303-b ● e4ce5d90597e46ebaa30fe009d3243bc
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРАМАТОРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ № 10 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25704831 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Вул. Василя Стуса, 15 |
Контактна особа: |
Тетяна Коробка +380626430241 kram10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Папір офісний білий А4 (пачка 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір офісний насичених кольорів синій А4 (пачка 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір офісний насичених кольорів жовто-гарячий А4 (пачка 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір офісний насичених кольорів червоний А4 (пачка 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір офісний насичених кольорів зелений А4 (пачка 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір офісний білий А3 (пачка 500 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 блок
папір для фліпчартів (блок 20 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 пачка
Ватман білий А4 (пачка 250 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Ватман білий А3 (пачка 125 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Ватман білий А1 (пачка 125 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Василя Стуса,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 12:56 |
30190000-7 Папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-12-001303-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Заргана Вадим Анатоліович, Код ЄДРПОУ:2776806517
Дата подання: 27 лютого 2019 12:46
отказ в тендере
Добрый день,сертификаты качества на бумагу и исправления в счет фактуре мы можем вам предоставить,у нас товар соответствует качеству и вашим требованиям, можем привести документы лично или сбросить на электронную почту
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 14:44
Добрий день, Вадим Анатолійович.
На Вашу вимогу стосовно закупівлі: Папір офісний (код за ДК 015:2010 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) повідомляємо, що нам потрібен:
1. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір синій, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
2. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір жовто-гарячий, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
3. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір червоний, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
4. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір зелений, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
5. папір офісний для друку багатофункціональний білий формату А3 (297 х 420 мм), щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів.
Ваша пропозиція містить папір офісний формату А4 мікс кольорів і папір офсетний формату А3.
Крім того, п.3 Додатку 3 до оголошення містить вимогу що до надання копії сертифікату якості виробника, реєстраційного посвідчення, висновку санітарно-гігієнічної експертизи або іншого подібного документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. На момент початку Аукціону Вами жодного з цих документів не було подано.
Згідно п.6.10 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (далі наказ) Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Будь-які зміни тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, тому будь-які виправлення і доповнення після проведення аукціону тендерним комітетом не розглядаються.
На Вашу вимогу стосовно закупівлі: Папір офісний (код за ДК 015:2010 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) повідомляємо, що нам потрібен:
1. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір синій, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
2. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір жовто-гарячий, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
3. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір червоний, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
4. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір зелений, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
5. папір офісний для друку багатофункціональний білий формату А3 (297 х 420 мм), щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів.
Ваша пропозиція містить папір офісний формату А4 мікс кольорів і папір офсетний формату А3.
Крім того, п.3 Додатку 3 до оголошення містить вимогу що до надання копії сертифікату якості виробника, реєстраційного посвідчення, висновку санітарно-гігієнічної експертизи або іншого подібного документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. На момент початку Аукціону Вами жодного з цих документів не було подано.
Згідно п.6.10 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (далі наказ) Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Будь-які зміни тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, тому будь-які виправлення і доповнення після проведення аукціону тендерним комітетом не розглядаються.
Номер вимоги: UA-2019-02-12-001303-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович, Код ЄДРПОУ:1922012558
Дата подання: 04 березня 2019 09:25
технічна помилка
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, що у формі тендерної пропозиції ФОП Новак О.Б. було припущено технічну помилку, а саме: позиції 6 та 7 мають однакову назву (т.т. були про- дубльовані), але мають різну кількість та ціну. У позиції 6 повинно було зазначити ПАПІР ОФІСНИЙ DOLPHIN EVERYDAY A 3 80 г/м2, про що свідчить згода надана з технічними характеристиками та сертифікат якості на цей папір, що були подані у складі тендерної пропозиції Учасника. Згідно статті 22 п.3 закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право не відхиляти пропозицію Учасника, у якій припущено технічні (не суттєві) помилки, що не впливають на ціну пропозиції за результатами аукціону.
Виходячи з вищенаведеного просимо відмінити рішення тендерного комітету, щодо цінової пропозиції ФОП Новак та визнати його Переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищенаведеного просимо відмінити рішення тендерного комітету, щодо цінової пропозиції ФОП Новак та визнати його Переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Заргана Вадим Анатоліович |
21 757,23
UAH з ПДВ
|
21 382,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович |
23 559,08
UAH з ПДВ
|
23 559,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій