Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Портативні комп’ютери (30213100-6) (ноутбуки))
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-02-12-001185-b 1f0e25e9b55a4c49a4272ab38ac7ee6c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сов'як

+380660889254 chortkiv_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Чортківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38427288
Місцезнаходження: 48514, Україна , Тернопільська обл., Чортківський р-н, с. Біла, вул. Штокалівка, буд. 159
Контактна особа: Тетяна Сов'як
+380660889254
chortkiv_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 14:09
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Портативні комп’ютери (30213100-6) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, вул. Д. Пігути, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 13:03
протокол зміни.pdf
14 лютого 2019 13:00
Оголошення.docx
12 лютого 2019 12:31
Додаток 1 цінова проп..docx
12 лютого 2019 12:31
Додаток 2 договір.docx
14 лютого 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 13:03
протокол зміни.pdf
14 лютого 2019 13:00
Протокол про зміни в тендерну документацію Комп.pdf
14 лютого 2019 13:00
Оголошення.docx
12 лютого 2019 12:31
Оголошення.docx
12 лютого 2019 12:31
Додаток 1 цінова проп..docx
12 лютого 2019 12:31
Додаток 2 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 13 лютого 2019 10:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так. Допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, якщо цей товар відповідає зазначеним у документації технічним характеристикам. 2) Так. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозицію ФО-П неплатника ПДВ (його ціну) розглядатимемо як остаточну.
Технічне завдання.
Дата подання: 13 лютого 2019 12:03
Дата відповіді: 13 лютого 2019 13:32
Ув. заказчик, проясните пожалуйста, операционная система к ноутбукам должна входить в стоимость ноутбука, или же возможно приобретение програмного обеспечения по отдельному договору с победителем закупки?
Відповідь: Операційна система Windows 10 (ліцензійна), Microsoft office Word, Excel та встановлення зазначених програм, включатися в ціну ноутбука.
Документація
Дата подання: 13 лютого 2019 13:27
Дата відповіді: 14 лютого 2019 11:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, тендерний комітет прийняв рішення щодо доповнення тендерної документації. До кінця дня відповідні зміни будуть додані до закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-001185-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:2913105590
Дата подання: 26 лютого 2019 21:33
Грубе порушення умов закупівлі при визначенні переможця
Шановний Замовник, тендерна пропозиція учасника ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Вимогами тендерної документації Замовника чітко встановлено наступне

"Установка програмного забезпечення (операційна система Windows 10 Pro Укр. (ліцензійна), Microsoft office Word, Excel)".

Крім того Замовник чітко відповідає на те саме питання, що опубліковане під час періоду уточнень даної закупівлі іншими потенційними учасниками:

"Питання учасників:
Ув. заказчик, проясните пожалуйста, операционная система к ноутбукам должна входить в стоимость ноутбука, или же возможно приобретение програмного обеспечения по отдельному договору с победителем закупки?

Відповідь замовника:
Операційна система Windows 10 (ліцензійна), Microsoft office Word, Excel та встановлення зазначених програм, включатися в ціну ноутбука.".

Проаналізувавши цінову пропозицію та технічний опис товару учасника ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" відсутнє будь-яке згадування у тексті або у детальному технічному описі запропонованих ноутбуків про ліцензійну операційну систему Windows 10. Взагалі нічого про цю вимогу!!!

Крім того даний учасник пропонує ноутбуки Dell Inspiron 3573 (I35P41DIL-70), тобто чітко вказав модель Inspiron 3573 та партійний номер I35P41DIL-70 у своїй пропозиції. Так відповідно до інформації офіційного представника компанії Dell в Україні про даний ноутбук за інтернет посиланням: https://erc.ua/ware/297509-dell-inspiron-3573-i35p41dil-70
на даному ноутбуку виробником Dell встановлена безкоштовна операційна система Linuх, яка ніяким чином не є ліцензійна і абсолютно не відповідає вимогам Замовника щодо обов'язкової наявності Windows 10.
Учасник просто проігнорував дану вимогу запропонувавши ноутбуки без ліцензійної операційної системи Windows 10, як того вимагала тендерна документація Замовника.

2) Учасник ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" завантажив документ із назвою "Експертний висновок MS_office_2016". Даний документ є експертним висновком про систему захисту MS Office 2016 версії "Стандарт", яка ніяким чином не даним учасником не замовником не вимагалась у тендерній документації, не має відношення до операційної системи Windows 10 і відноситься до ліцензування OLP для військових частин та навчальних закладів освіти. Документ швидше для відволікання уваги.

Враховуючи, що порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом №35 ДП "Зовнішторгвидав України", чітко порушені наступні пункти наказу, а саме:
"п.6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі."
Пропозиція ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не відповідає вимогам. Обгрунтування вище.

"п.6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі."
"п.10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником."
Термін подання пропозицій учасниками встановлено системою до 21.02.2019 12:00. Тобто будь-які зміни та учтонення після цього терміну закінчено. Замовник аналізує та робить висновки на підставі завантаженої у систему учасником документації. І виключно по цій документації.

"п.9.2. Виключними підставами дискваліфікації є:

пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;"

Пропозиція учасника Має бути відхилена відповідно до п.9.2, як така що не відповідає умовам закупівлі,а саме відсутня ліцензійна операційна система Windows, яка не одноразово наголошується Замовником як обов'язкова під час проведення закупівлі.
Не надавши у складі ноутбуків ліцензійне програмне забезпечення учасник отримав цінову перевагу та в той же час не виконав вимоги, чим спотворив результати торгів не доукомплектувавши товар важливим коштовним параметром необхідним для роботи медичних програм.

Додамо, що відповідно до самого принципу здійснення закупівель Prozorro будь яке листування, домовленості або обмін документацією поза системою Prozorro порушує ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" про відкритість, прозорість, недискримінацію та рівні умови для всіх учасників. Замовник кваліфікує учасника виключно відповідно до завантажених у тендерній пропозиції документів на майданчику Прозоро. Якщо учасник не зазначає інформації про ліцензійні програми у своїх документах, то є підозра на контрафактне програмне забезпечення що розповсюджується нелегально, що вмотивовано не зазначається в тендерних документах учасником.
У випадку ігнорування даної вимоги, або типу листів від ТОВ "Майвер консалт" надісланих поза системою Прозоро що типу "все буде добре" з обіцянками що "мали на увазі встановлено ос" і т.п. вимушені будемо звернутись до відповідних органів та громадських профільних організацій для оцінки грубих порушень допущених у даній закупівлі. Особливо враховуючи той факт, що є учасник який намагався виконати умови закупівлі в повному обсязі.

З надією на розуміння,
ФОП Рудяк В.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 11:40
На Вашу вимогу від 26.02.2019 р. повідомляємо наступне: замовником прийнято рішення щодо визначення переможцем допорогової процедури закупівлі за предметом «30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Портативні комп’ютери (30213100-6) (ноутбуки))» ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ», оскільки даним учасником, за результатом аукціону було запропоновано нижчу ціну, підписано та оприлюднено в системі договір в п. 5.3. якого чітко зазначено «Установка програмного забезпечення (операційна система Windows 10 (ліцензійна), Microsoft office Word, Excel), копіювання та адаптація діючого програмного забезпечення на придбану техніку здійснюється за рахунок Продавця.», з чого замовник дійшов висновку, що цінова пропозиція даного учасника включає ліцензійну операційну систему Windows 10.
Окрім того, згідно п.9.2. ч.9 Наказу № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» замовник має можливість приймати постачальника виходячи з кращої цінової пропозиції та на власний розсуд. В тендерній документації допорогових торгів допускається незначні недоліки в технічному описі.
У вимогах до товару зазначалось наявність Windows 10 та MS Office 2016, підтвердженням є наявність відповідного сертифікату від виробника.
Крім того, при поставці замовник має право відмовитись від прийняття товару, що не відповідає умовам закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 145 200,00
UAH з ПДВ
145 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 149 490,00
UAH з ПДВ
149 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 11:09
Авторизація_партнерство
19 лютого 2019 15:53
ноут_dell_insp
19 лютого 2019 15:53
Лист-повідомлення
19 лютого 2019 15:53
Довідки
19 лютого 2019 15:53
Аналогічні_дог
19 лютого 2019 15:53
Установчі
19 лютого 2019 15:53
Гарантійниий_лист
19 лютого 2019 15:53
Проект_договору
19 лютого 2019 15:53
Технічні_вимоги
19 лютого 2019 15:53
Цінова_пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 145 200,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 10:54

Документи

25 лютого 2019 10:54
Електронний підпис
25 лютого 2019 10:51
прот.№25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
145 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 10:54
Електронний підпис
25 лютого 2019 10:51
прот.№25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 11:51
Договір ноутбуки 07.03.2019.pdf укладений
07 березня 2019 11:49
Договір 04.03-32.pdf укладений
04 березня 2019 11:58