Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ТЛУМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТЛУМАЦЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41284065 |
Місцезнаходження: | 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Макуха,2 |
Контактна особа: |
Хрін Галина Франківна 380664948643, osvita_totg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 745 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 14:07 |
ТД дрова 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000080 ● 6890898013814131bd162f6039aff233
- Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2019 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-12-001158-а 12.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
19 березня 2019 року тендерною комісією був укладений договір на придбання паливних дров твердої породи на суму 744003,00 грн з ТЗоВ «Захід Енерго Системс». За відсутності юридичної служби у відділі освіти, молодіжної політики та спорту Тлумацької ОТГ, тендер проводився без юридичного супроводу. Після виявлення нами порушення, за нашою ініціативою, сторони дійшли згоди розірвати договір. Договір було розірвано з ТЗоВ «Захід Енерго Системс» згідно додаткової угоди № 1 22 квітня 2019 року .
2019-04-26 10:48:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір розірвано.
2019-06-06 15:46:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС" |
744 003,00
UAH з ПДВ
|
744 003,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПС Компані |
745 000,00
UAH з ПДВ
|
745 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ЕНЕРГО СИСТЕМС" #42512080 |
Переможець |
744 003,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 15:08
|
договір.pdf | укладений |
25 березня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 10:19
|
специфікація до договору.pdf | укладений |
19 березня 2019 10:13
|
скан копія договору.pdf | укладений |
19 березня 2019 10:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до договору №9 від 19.03.2019 року п. 9.6 " Якщо інше прямо непередбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін яка оформлюється додатковою умовою до цього Договору" |