Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Лазерний багатофункціональний принтер для офісного друку (БПФ Hewlett-Packard LaserJet Pro M426dw)
Очікувана вартість
117 240,33 UAH
UA-2019-02-12-000892-b ● b3bf5a00bddb4a33bcca0680937fc733
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 11:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 11:42 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 117 240,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 173,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Лазерний багатофункціональний принтер для офісного друку (БПФ Hewlett-Packard LaserJet Pro M426dw)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, місто Київ, проспект Голосіївський, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 11:38 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ БФП HP 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2019 09:37
Дата відповіді: 13 лютого 2019 12:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Згідно тендерної документації «Товар повинен бути виключно визначеної фірми і моделі з вказаними вище технічними характеристиками (можливі аналоги – різновиди зазначеної моделі)» . Hewlett-Packard в рамках даної моделі (БПФ LaserJet Pro M426dw) випускає декілька їх модифікацій (різновидів). Нас як Замовника влаштовує будь-яка з них. Інші БПФ, крім Hewlett-Packard LaserJet Pro M426dw Замовником не розглядаються.
2) У відповідності до п.6.6 наказу № 35 ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Ціна закупівлі для Замовника визначається за результатами здійснення електронного редукціону і зміні не підлягає.
2) У відповідності до п.6.6 наказу № 35 ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Ціна закупівлі для Замовника визначається за результатами здійснення електронного редукціону і зміні не підлягає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000892-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 26 лютого 2019 12:58
Не правова оцінка
- Прошу надати пояснення, на якій підставі Замовник вибірково обирає переможцем учасників, адже ФОП Віничук Ю.В., також не надав договір відповідно до п. 6.1, документації для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель, а саме: копію договору оренди (інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про право власності) на офісне та складське приміщення в межах міста Києва. Разом з тим, учасник ФОП Волошинова О.О., надала довідку-пояснення, чому у складі пропозиції відсутній договір. Та як наслідок, дії Замовника є такими, що порушують основні принципи проведення закупівель, в яких Замовник застосовує дискримінаційні принципи при виборі переможця.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000892-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 28 лютого 2019 12:29
Пропозиція переможця ФОП ВИНИЧУК ЮВ не відповідає вимогам Замовника.
ТОВ ТКК ФРАЙ категорично не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ФОП ВИНИЧУК ЮВ, пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника і Замовник не мав права визнавати цього учасника переможцем. Виходячи з наступного: Замовник у переліку документації вимагав від учасників копію договору оренди (інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про право власності) на офісне та складське приміщення в межах міста Київа (п.6.1) Замовником чітко визначено що це договір оренди на офісне складське приміщення. У складі пропозиції ФОП ВИНИЧУК ЮВ подібних документів не надано. Таким чином, учасник ФОП ВИНИЧУК ЮВ не підтвердив наявність офісного складського приміщення що є суттєвим порушенням вимог до цієї закупівлі. Замовник порушив принцип об'єктивної оцінки пропозицій учасників, оскільки першого учасника Замовник відхилив за цієї підстави, а другого визнав переможцем не зважаючи на порушення.
Вимагаемо: Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здiйснення
допорогових закупiвель, затвердженим Наказом ДП "3овнiшторгвидав Укpaїни"
№ 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицiю ФОП ВИНИЧУК ЮВ та
дисквалiфiкувати, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до контролюючих органів з приводу порушень Замовником при оцінці пропозиції учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаемо: Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здiйснення
допорогових закупiвель, затвердженим Наказом ДП "3овнiшторгвидав Укpaїни"
№ 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицiю ФОП ВИНИЧУК ЮВ та
дисквалiфiкувати, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до контролюючих органів з приводу порушень Замовником при оцінці пропозиції учасників.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
104 990,00
UAH з ПДВ
|
101 471,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
105 450,00
UAH з ПДВ
|
101 931,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
112 260,00
UAH з ПДВ
|
108 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
113 640,00
UAH з ПДВ
|
109 548,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІКОММ" |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
109 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
113 278,20
UAH з ПДВ
|
110 931,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інтер Системс" |
115 500,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
116 760,00
UAH з ПДВ
|
112 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2981209581 |
Відхилено |
101 471,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 13:56
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Переможець |
101 931,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 12:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 лютого 2019 12:54 |
Коментар щодо відміни: | Невірно визначені кваліфікаційні критерії. |
Документи:
28 лютого 2019 12:54
|
Рішення 72.pdf |