Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котла №1 СП "Завод "Енергія" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Очікувана вартість
53 263 248,00 UAH
UA-2019-02-12-000889-a 5eef212f09724d798f9d07013e682626
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:55
Очікувана вартість: 53 263 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 532 632,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 266316.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт котла №1 СП "Завод "Енергія" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 10:27
Перелік змін до ТД_27.02.19.docx
28 лютого 2019 10:27
ТД _Капітальний ремонт котла1 кор_27.02.19.doc
25 лютого 2019 13:13
Перелік змін до ТД_22.02.19.docx
12 лютого 2019 12:42
Додаток 2 до ТВ.rtf
12 лютого 2019 12:42
Додаток 4 до ТВ.rtf
12 лютого 2019 12:42
оголошення 45317_53.doc
12 лютого 2019 12:42
Додаток 1 до ТВ Обсяги робіт з кап.рем. К.№1.xls
12 лютого 2019 12:42
Додаток 3 до ТВ.rtf
28 лютого 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 10:27
Перелік змін до ТД_27.02.19.docx
28 лютого 2019 10:27
ТД _Капітальний ремонт котла1 кор_27.02.19.doc
25 лютого 2019 13:13
ТД _Капітальний ремонт котла1 кор_22.02.19.doc
12 лютого 2019 12:42
ТД _Капітальний ремонт котла1 кор.doc
25 лютого 2019 13:13
Перелік змін до ТД_22.02.19.docx
12 лютого 2019 12:42
Додаток 2 до ТВ.rtf
12 лютого 2019 12:42
Додаток 4 до ТВ.rtf
12 лютого 2019 12:42
оголошення 45317_53.doc
12 лютого 2019 12:42
Додаток 1 до ТВ Обсяги робіт з кап.рем. К.№1.xls
12 лютого 2019 12:42
Додаток 3 до ТВ.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядника
Дата подання: 15 лютого 2019 16:18
Дата відповіді: 19 лютого 2019 14:31
Згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.4 «Інформація про субпідрядника» зазначене наступне: -Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Питання: яку документацію від субпідрядника необхідно надати у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає копії всіх документів субпідрядника згідно переліку документів які вимагаються від Учасника, тобто, ті самі документи, які надає сам Учасник.
Стосовно надання кошторисів
Дата подання: 15 лютого 2019 16:20
Дата відповіді: 19 лютого 2019 14:32
Згідно додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимого» п.8 «Вимоги до кошторисної документації тендерної пропозиції» зазначене наступне: -В складі ціни пропозиції для підтвердження вартості робіт Учасник надає розрахунки договірних цін, локальні кошторисні розрахунки, відомості ресурсів до них, розрахунки загальновиробничих витрат і т. ін. в паперовому вигляді, що розроблені в програмному комплексі. А також Учасник зобов’язаний надати інформаційну модель договірної ціни на електронному носії, створену в програмному комплексі АВК-5 – з розширенням - *imd або в іншому програмному комплексі формат якого підтримує АВК-5 з додержанням вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Питання: на якому етапі відкритих торгів необхідно надати всі розрахунки до цінової пропозиції (в т. ч. в паперовому вигляді та на електронному носії).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі кваліфікації Учасників, для можливості перевірки включення всіх обсягів робіт передбачених Технічним завданням до комерційної пропозиції, необхідно надати кошторисну документацію в електронному вигляді з розширенням - *imd. В паперовому вигляді надає Учасник, пропозицію якого буде акцептовано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000006 ● df4ba2a9e0f2415ab2b06cb7087b45ce
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-02-12-000889-a 12.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вживаються заходи по усуненню порушень в частині укладеного договору шляхом його розірвання.

2019-05-24 15:16:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

порушення в моніторингу не усунуто

2019-07-01 10:17:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ" 52 920 000,00
UAH з ПДВ
52 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА" 53 262 123,24
UAH з ПДВ
53 262 123,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 14:13
Ліцензії та дозволи.pdf
21 березня 2019 15:23
Документи переможця.pdf
07 березня 2019 13:57
Дозвільна документація.pdf
07 березня 2019 13:57
+Статут КТП.pdf
07 березня 2019 13:57
Банківська ліцензія.pdf
07 березня 2019 13:57
Банківська ліцензія1.pdf
07 березня 2019 13:57
+МТБ.pdf
07 березня 2019 13:57
Тендерна гарантія.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 11:09
Кошториси ПДФ.rar
06 березня 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 10:59
Статут.PDF
06 березня 2019 10:59
Сертифікат ISO 9001.pdf
06 березня 2019 10:59
Св-во ПДВ.pdf
06 березня 2019 10:59
підтверджувальні листи.pdf
06 березня 2019 10:59
Підписаний_LICENSE.pdf
06 березня 2019 10:59
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
06 березня 2019 10:59
Лицензія 17 р. завірена.pdf
06 березня 2019 10:59
Лист згода виробника.pdf
06 березня 2019 10:59
Лист захист довкілля.pdf
06 березня 2019 10:59
Дозвіл 17-22 завірений.PDF
06 березня 2019 10:59
Дозвіл 13-23 завірений.PDF
06 березня 2019 10:59
Договірна ціна.PDF
06 березня 2019 10:59
Відгук Сумська ТЕЦ.pdf
06 березня 2019 10:59
Витяг ЄДР 04.03.2019.PDF
06 березня 2019 10:59
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"
#25464226
Переможець 52 920 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"
#25464226
52 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 13:31
Угода про припинення Договору.pdf укладений
10 липня 2019 13:31
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 16:56
Договір КОТЛОТУРБОПРОМ 1064_ЗЕ-19 від 09.04.2019.pdf укладений
10 квітня 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури відкритих торгів від 17.05.2019 року