Капітальний ремонт котла №1 СП "Завод "Енергія" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Очікувана вартість
53 263 248,00 UAH
UA-2019-02-12-000889-a 5eef212f09724d798f9d07013e682626
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа замовника: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:55
Очікувана вартість: 53 263 248,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 266 316,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 532 632,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт котла №1 СП "Завод "Енергія" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядника
Дата подання: 15 лютого 2019 16:18
Дата відповіді: 19 лютого 2019 14:31
Згідно розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.4 «Інформація про субпідрядника» зазначене наступне: -Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Питання: яку документацію від субпідрядника необхідно надати у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає копії всіх документів субпідрядника згідно переліку документів які вимагаються від Учасника, тобто, ті самі документи, які надає сам Учасник.
Стосовно надання кошторисів
Дата подання: 15 лютого 2019 16:20
Дата відповіді: 19 лютого 2019 14:32
Згідно додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимого» п.8 «Вимоги до кошторисної документації тендерної пропозиції» зазначене наступне: -В складі ціни пропозиції для підтвердження вартості робіт Учасник надає розрахунки договірних цін, локальні кошторисні розрахунки, відомості ресурсів до них, розрахунки загальновиробничих витрат і т. ін. в паперовому вигляді, що розроблені в програмному комплексі. А також Учасник зобов’язаний надати інформаційну модель договірної ціни на електронному носії, створену в програмному комплексі АВК-5 – з розширенням - *imd або в іншому програмному комплексі формат якого підтримує АВК-5 з додержанням вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Питання: на якому етапі відкритих торгів необхідно надати всі розрахунки до цінової пропозиції (в т. ч. в паперовому вигляді та на електронному носії).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі кваліфікації Учасників, для можливості перевірки включення всіх обсягів робіт передбачених Технічним завданням до комерційної пропозиції, необхідно надати кошторисну документацію в електронному вигляді з розширенням - *imd. В паперовому вигляді надає Учасник, пропозицію якого буде акцептовано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000006 ● df4ba2a9e0f2415ab2b06cb7087b45ce
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 липня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-14 14:10:33
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2019 № 98
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-02-12-000889-a 12.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вживаються заходи по усуненню порушень в частині укладеного договору шляхом його розірвання.

2019-05-24 15:16:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", 40538421, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт котла №1 СП "Завод "Енергія" КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", 53263248UAH, 45453000-7, ДК021, 1, лот
  3. Інформація про оприлюднення: 5eef212f09724d798f9d07013e682626, 2019-02-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17.05.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 194, зі змінами від 27.02.2018 № 305 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОТЛОТУРБОПРОМ» (далі – Переможець), інформація про визначення переможця б/н та б/д (оприлюднена 20.03.2019), повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Також, відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протокол розгляду тендерних пропозицій, та який відповідно до частини четвертої статті 11 Закону підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання. До того ж, за результатами моніторингу встановлено, що договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 укладено з порушенням частини четвертої статті 36 Закону, оскільки: - відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, а відповідно до умов укладеного договору - 60 календарних днів; - відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) у разі прострочення підрядником термінів (строків) заміни (у комплектації) поставленого неякісного (некомплектного) Товару він сплачує Замовнику і неустойку у розмірі 0,1 % від вартості Товару належної якості, однак відповідно до умов укладеного договору у розмірі 1,1 % від ціни Товару. Враховуючи зазначене, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 17 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 17, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону, частини четвертої статті 36 Закону, що призвело до нікчемності договору у відповідності до частини 1 статті 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

порушення в моніторингу не усунуто

2019-07-01 10:17:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ" 52 920 000,00
UAH з ПДВ
52 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА" 53 262 123,24
UAH з ПДВ
53 262 123,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 14:13
Ліцензії та дозволи.pdf
21 березня 2019 15:23
Документи переможця.pdf
07 березня 2019 13:57
Дозвільна документація.pdf
07 березня 2019 13:57
+Статут КТП.pdf
07 березня 2019 13:57
Банківська ліцензія.pdf
07 березня 2019 13:57
Банківська ліцензія1.pdf
07 березня 2019 13:57
+МТБ.pdf
07 березня 2019 13:57
Тендерна гарантія.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 11:09
Кошториси ПДФ.rar
06 березня 2019 10:59
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2019 10:59
Статут.PDF
06 березня 2019 10:59
Сертифікат ISO 9001.pdf
06 березня 2019 10:59
Св-во ПДВ.pdf
06 березня 2019 10:59
підтверджувальні листи.pdf
06 березня 2019 10:59
Підписаний_LICENSE.pdf
06 березня 2019 10:59
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
06 березня 2019 10:59
Лицензія 17 р. завірена.pdf
06 березня 2019 10:59
Лист згода виробника.pdf
06 березня 2019 10:59
Лист захист довкілля.pdf
06 березня 2019 10:59
Дозвіл 17-22 завірений.PDF
06 березня 2019 10:59
Дозвіл 13-23 завірений.PDF
06 березня 2019 10:59
Договірна ціна.PDF
06 березня 2019 10:59
Відгук Сумська ТЕЦ.pdf
06 березня 2019 10:59
Витяг ЄДР 04.03.2019.PDF
06 березня 2019 10:59
Банківська гарантія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"
#25464226
Переможець 52 920 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:03

Документи

20 березня 2019 15:02
sign.p7s
19 березня 2019 10:47
sign.p7s
11 березня 2019 14:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"
#25464226
52 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 15:02
sign.p7s
19 березня 2019 10:47
sign.p7s
11 березня 2019 14:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 квітня 2019 16:56
Договір КОТЛОТУРБОПРОМ 1064_ЗЕ-19 від 09.04.2019.pdf укладений
10 квітня 2019 16:55
sign.p7s зміни до договору
10 липня 2019 13:31
Угода про припинення Договору.pdf укладений
10 липня 2019 13:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок Державної аудиторської служби України щодо моніторингу процедури відкритих торгів від 17.05.2019 року

Актуальні тендери

До пошуку