Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мило господарське, пральний порошок
Очікувана вартість
196 485,00 UAH
UA-2019-02-12-000772-a ● e207b92e7cdd4c95b60b9b4307b6392a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Тудоран Олена Георгіївна +380971798960 sdpr-03@izmport.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 196 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 964,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис предмету закупівлі зазначено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 шт
Мило господарське тверде
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
6000 пач
Пральний порошок «Fresh»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 12:05 |
зразок 1.docx |
12 лютого 2019 12:05 |
Документація на закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 13 лютого 2019 08:45
Дата відповіді: 13 лютого 2019 13:04
Доброго дня. Чи будуть розглянуті запропоновані аналоги, на порошок Фреш?
Відповідь: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» розглянуло запитання учасника по допороговій закупівлі за кодом СРV за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (мило господарське, пральний порошок) та повідомляє наступне.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до Розділу 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Таблиця № 1 «Опис Товару» документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація) містить детальний опис предмету закупівлі. При цьому вимогами Документації не передбачено надання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до Розділу 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Таблиця № 1 «Опис Товару» документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація) містить детальний опис предмету закупівлі. При цьому вимогами Документації не передбачено надання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників.
Що до аналогів та кількості поставок
Дата подання: 13 лютого 2019 10:42
Дата відповіді: 14 лютого 2019 16:09
Добрий день.
1)Підскажіть будь-ласка чи будуть розглядатися аналоги?
2) Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» розглянуло запитання учасника по допороговій закупівлі за кодом СРV за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (мило господарське, пральний порошок) та повідомляє наступне.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до Розділу 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Щодо першого запитання.
Таблиця № 1 «Опис Товару» документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація) містить детальний опис предмету закупівлі. При цьому вимогами Документації не передбачено надання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників.
Щодо другого запитання.
Істотні умови договору, зокрема умови постачання товару та порядок надсилання заявки на поставку товару, зазначені в розділі 4 документації «Таблиця № 2 Істотні умови договору на закупівлю Товару». Кількість товару замовник визначив в Таблиці № 1 Опис Товару документації. При цьому кількість товару до закупівлі формується згідно потреб підрозділів ДП «ІЗМ МТП» протягом дії договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням електронної системи закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок).
Відповідно до Розділу 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
Щодо першого запитання.
Таблиця № 1 «Опис Товару» документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація) містить детальний опис предмету закупівлі. При цьому вимогами Документації не передбачено надання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників.
Щодо другого запитання.
Істотні умови договору, зокрема умови постачання товару та порядок надсилання заявки на поставку товару, зазначені в розділі 4 документації «Таблиця № 2 Істотні умови договору на закупівлю Товару». Кількість товару замовник визначив в Таблиці № 1 Опис Товару документації. При цьому кількість товару до закупівлі формується згідно потреб підрозділів ДП «ІЗМ МТП» протягом дії договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000772-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Форвард-СВ", Код ЄДРПОУ:35626950
Дата подання: 28 лютого 2019 16:02
Дискримінація учасників
Про невідповідність документації ФОП Бабій С.П.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 16:14
Відповідно до листа-відповіді на вимогу ТОВ "ФОРВАРД-СВ" від 04.03.2019
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Форвард-СВ" #35626950 |
Відхилено |
171 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 08:54
|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Очікує рішення |
193 320,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 15:42
|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Рішення скасоване |
193 320,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 15:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2019 11:28 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Рішення про скасування допорогової закупівлі від 05.03.2019 |
Документи:
05 березня 2019 11:28
|
Рішення про скасування допорогової закупівлі від 05.03.2019.pdf |