Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання (послуги з щоденного прибирання приміщень)
Очікувана вартість
787 500,00 UAH
UA-2019-02-12-000753-b 471db1ba4b78444b9ecdc3b7f45c4f93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вікторівна Філатова

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Вікторівна Філатова
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 11:03
Очікувана вартість: 787 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з щоденного прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 11:15
Додатки 1-4.doc
12 лютого 2019 11:15
ТД послуги прибирання.doc
12 лютого 2019 11:15
Додатки 5-9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-000753-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 13 березня 2019 09:41
Неправомірне визначення переможця
Замовником було визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС", що є порушенням, так як пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. В тендерній документації п.2 розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції, зазначена ОБОВ'ЯЗКОВА вимога :
"Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDFз одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису.
За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС",надає страхову гарантію у якій ВІДСУТНЄ підтвердження у вигляді КЕП печатки фінансової установи, що в свою чергу є порушенням вимог тендерної документації. ВИМАГАЄМО Замовника відмінити своє рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС". В інакшому випадку гарантуємо звернення, у вигляді подання скарги до органу оскарження - Антимонопольного комітету України (АМКУ)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 07:22
На ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч.2 розділу 3 тендерної документації Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" міститься файл під назвою "28 Гарантія_169.rar". Цей файл, в свою чергу, містить файл під назвою "19_169_GarantKAG_UA-2019-02-12-000753-b.pdf.p7s.p7s". При перевірці цього файлу, на офіційному сайті Державного підприємства "Національні інформаційні системи" Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України було встановлено, що страхова гарантія, надана учасником, підписана кваліфікованим електронним підписом генерального директора Гринько К.В. та печаткою ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС". На підставі вищезазначеного, рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" є законним, замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000753-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42369568
Дата подання: 18 березня 2019 14:38
Уточнення відповіді на вимогу
Шановний замовник! При наданні відповіді на запит ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" вами було зазначено, що страхова гарантія, надана учасником ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС", підписана кваліфікованим електронним підписом генерального директора Гринько К.В. та печаткою ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС". Проте, у вкладеному файлі зазначено, що страхова гарантія підписана печаткою ПАТ "СК "КИЙ АВІА ГАРАНТ". З метою об'єктивного розгляду тендерних пропозицій, просимо надати роз'яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 14:51
На ваш запит повідомляємо наступне. При оприлюднені відповіді на запит ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", під час копіювання тексту, відбулася технічна помилка. У реченні "При перевірці цього файлу, на офіційному сайті Державного підприємства "Національні інформаційні системи" Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України було встановлено, що страхова гарантія, надана учасником, підписана кваліфікованим електронним підписом генерального директора Гринько К.В. та печаткою ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" фраза ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" є зайвою. На підставі вищезазначеного, відповідь на запит ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" слід читати в наступній редакції:
"На ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч.2 розділу 3 тендерної документації Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" міститься файл під назвою "28 Гарантія_169.rar". Цей файл, в свою чергу, містить файл під назвою "19_169_GarantKAG_UA-2019-02-12-000753-b.pdf.p7s.p7s". При перевірці цього файлу, на офіційному сайті Державного підприємства "Національні інформаційні системи" Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України було встановлено, що страхова гарантія, надана учасником, підписана кваліфікованим електронним підписом генерального директора Гринько К.В. та печаткою ПАТ "СК "КИЙ АВІА ГАРАНТ". На підставі вищезазначеного, рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС" є законним, замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції учасника".

Документи

18 березня 2019 07:22
Перевірка підпису.pdf

Документи

18 березня 2019 14:51
Перевірка підпису.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС" 787 500,00
UAH з ПДВ
738 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 758 352,00
UAH з ПДВ
742 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 15:52
Довідка_МВС.pdf
13 березня 2019 15:52
Довідка стаття №17.pdf
13 березня 2019 15:52
Довідка ДФС.pdf
01 березня 2019 21:06
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2019 12:27
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:14
31 Свідоцтво.rar
28 лютого 2019 12:14
30 Правила.rar
28 лютого 2019 12:14
29 Ліцензія.rar
28 лютого 2019 12:14
28 Гарантія_169.rar
28 лютого 2019 12:14
27 Статут_ТРИДАР ПЛЮС.pdf
28 лютого 2019 12:14
26 Рішення, Наказ.pdf
28 лютого 2019 12:14
24 Паспорт директора.pdf
28 лютого 2019 12:05
23 Виписка .pdf
28 лютого 2019 12:05
21 Лист відгук.pdf
28 лютого 2019 12:05
19 Аналогічний договір.pdf
28 лютого 2019 12:05
17 Довідка мат.тех.бази.pdf
28 лютого 2019 12:05
14_Лист Згода .pdf
28 лютого 2019 12:04
12 Лист про санкціі.pdf
28 лютого 2019 12:04
8 Проект договору.pdf
28 лютого 2019 12:04
6 Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2019 13:50
Електронний підпис
28 лютого 2019 13:34
Платіжне доручення.pdf
28 лютого 2019 13:25
Тендерна пропопозиція.pdf
28 лютого 2019 13:25
Лист розяснення.pdf
28 лютого 2019 13:25
6.1.1 Лист пояснення.pdf
28 лютого 2019 13:25
6.1 лист згода.pdf
28 лютого 2019 13:25
6 МВС.pdf
28 лютого 2019 13:25
6 Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2019 13:25
5.5 Проект договору.pdf
28 лютого 2019 13:25
5.4._Копія паспорта.pdf
28 лютого 2019 13:25
5.2 Про санкції.pdf
28 лютого 2019 13:25
4.6 Рішення власника.pdf
28 лютого 2019 13:25
4.5 Контракт.PDF
28 лютого 2019 13:25
4.3 НАКАЗ.PDF
28 лютого 2019 13:25
3.3 Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2019 13:25
2.1 відповідність ст17.pdf
28 лютого 2019 13:25
1.8 Лист відгук.pdf
28 лютого 2019 13:25
1.7 Аналогічний договір.pdf
28 лютого 2019 13:25
1.2_Коп_я Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРИДАР ПЛЮС"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС"
#42369568
Переможець 738 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 11:35

Документи

11 березня 2019 11:35
Електронний підпис
11 березня 2019 11:31
ПР.pdf
01 березня 2019 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДАР ПЛЮС"
#42369568
738 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 11:35
Електронний підпис
11 березня 2019 11:31
ПР.pdf
01 березня 2019 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 11:11
ДУ8 ПРИБИРАННЯ.PDF зміни до договору
21 січня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 11:31
ДУ_№7_УБОРКА.PDF зміни до договору
13 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:03
ДУ6_ПРИБИРАННЯ_20_.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 19:03
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 16:38
додаткова угода 5 29.07.pdf зміни до договору
29 липня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 17:56
Додаткова угода від 07.06.2019.pdf зміни до договору
07 червня 2019 17:55
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 16:35
Додаткова угода від 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 16:12
Додаткова угода від 03.06.2019.pdf зміни до договору
03 червня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 13:14
Додаткова угода від 04.04.2019 стор 1.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 16:15
Додаткова угода від 03.04.2019 стор 1.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:14
Додаткова угода від 03.04.2019 стор 2.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:36
Договор уборка.pdf укладений
28 березня 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 90910000-9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 90910000-9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди: 3. 14. Сума договору після внесення змін: 787 500,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 90910000-9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди: 3. 14. Сума договору після внесення змін: 738 900,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 90910000-9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди: 4. 14. Сума договору після внесення змін: 738 900,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 90910000-9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: 738 900,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 90910000-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 886 680,00
UAH з ПДВ