Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор в балонах та контейнерах
Очікувана вартість
4 056 000,00 UAH
UA-2019-02-12-000447-b dd9f184bdf004632bd4b5c82800ccee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Клевач

+380506484403 tender_1982@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Чернівціводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Роман Клевач
+380506484403
tender_1982@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 10:19
Початок аукціону: 01 березня 2019 13:11
Очікувана вартість: 4 056 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 тони
Хлор в балонах та контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер - Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24311000-7 — Хімічні елементи, неорганічні кислоти та сполуки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000008 ● 77f2c2f591a3492e8bb721babae618a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2019 № 20
Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.04.2019 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-02-12-000447-b від 12.02.2019 - Інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з укладанням договору по даній закупівлі та відсутністю технічної можливості внесення змін на даному етапі, інформуємо, що тендерним комітетом КП "Чернівціводоканал" зауваження щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї будуть враховані в подальшому при здійсненні закупівель, та будуть усунені всі недоліки у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-04-17 11:23:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

.

2019-04-18 13:54:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 4 056 000,00
UAH з ПДВ
4 035 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 4 056 000,00
UAH з ПДВ
4 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 18:22
Електронний підпис
27 лютого 2019 18:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 4 035 720,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:21

Документи

07 березня 2019 12:21
Електронний підпис
07 березня 2019 12:20
Протокол 33.PDF
01 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
4 035 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 12:21
Електронний підпис
07 березня 2019 12:20
Протокол 33.PDF
01 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 09:46
244.01.PDF укладений
21 березня 2019 09:45