Хлор в балонах та контейнерах
Очікувана вартість
4 056 000,00 UAH
UA-2019-02-12-000447-b dd9f184bdf004632bd4b5c82800ccee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Чернівціводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт замовника: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження замовника: 58023, Україна, Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа замовника: Роман Клевач
+380506484403
tender_1982@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 10:19
Початок аукціону: 01 березня 2019 13:11
Очікувана вартість: 4 056 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 тони
Хлор в балонах та контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Заставнівський район, село Вікно, 2-й підйом водогін Дністер - Чернівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24311000-7 — Хімічні елементи, неорганічні кислоти та сполуки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000008 ● 77f2c2f591a3492e8bb721babae618a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10 14:38:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2019 № 20
Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.04.2019 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-02-12-000447-b від 12.02.2019 - Інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з укладанням договору по даній закупівлі та відсутністю технічної можливості внесення змін на даному етапі, інформуємо, що тендерним комітетом КП "Чернівціводоканал" зауваження щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї будуть враховані в подальшому при здійсненні закупівель, та будуть усунені всі недоліки у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-04-17 11:23:38

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Чернівціводоканал", 03361780, Україна, м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Хлор в балонах та контейнерах, 4056000UAH, 24311000-7, ДК021, 78, тони
  3. Інформація про оприлюднення: dd9f184bdf004632bd4b5c82800ccee9, 2019-02-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12.04.2019 Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) від 12.02.2019 року №26; реєстри отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг», протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2019 року №33; повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2019 року, договір, укладений із ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» від 21.03.2019 №244/01. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5.1.4. розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що суперечить пункту 9 частини другої статті 22 Закону., 12 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

.

2019-04-18 13:54:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 4 056 000,00
UAH з ПДВ
4 035 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 4 056 000,00
UAH з ПДВ
4 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 17:30
Документи переможця
28 лютого 2019 09:41
sign.p7s
28 лютого 2019 09:39
ЭДРПОУ 22.02.19.pdf
28 лютого 2019 09:39
ТЕНДЕРНАЯ ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
28 лютого 2019 09:39
Iстотнi умови.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 18:22
sign.p7s
27 лютого 2019 18:21
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 4 035 720,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:21

Документи

07 березня 2019 12:21
sign.p7s
07 березня 2019 12:20
Протокол 33.PDF
01 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
4 035 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 12:21
sign.p7s
07 березня 2019 12:20
Протокол 33.PDF
01 березня 2019 13:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 березня 2019 09:46
244.01.PDF укладений
21 березня 2019 09:45

Актуальні тендери

До пошуку