Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-02-12-000398-a cb9b9763750043979166cdd4c54e103d
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000000

000000000000 000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 000000000, 000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000000
000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 23:02
Початок аукціону: 21 лютого 2019 15:47

Інформація про предмет закупівлі

000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 10:37
000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000058 ● 4657ded55a1e467597246822629cff1e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2019 № 8

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2019-02-12-000398-a 12.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 11:04:48

Щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Військовою частиною А 3730 (далі – Замовник) оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів, очікуваною вартістю 150 000,00 грн, допорогова закупівля.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником також оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-12-000323-a щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів, супутнього обладнання за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 330 000,00 грн, за процедурою «відкриті торги».
Зазначені закупівлі відображені в річному плані закупівель на 2019 рік (номер плану ID: UA-P-2019-02-07-001480-c та ID: UA-P-2019-02-07-001476-c), та відносяться до одного предмета закупівлі за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником в порушення абзацу 2 частини першої та частини сьомої статті 2 Закону оголошено закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів без проведення відповідної процедури закупівлі, так як загальна запланована вартість предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання на 2019 рік перевищує 200 тисяч гривень, що також не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в частині першій статті 3 Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником оголошено закупівлю за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-18 12:24:24

Пояснення

Закупівля за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель здійснюється за ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (заміна колінвала двигуна В-46-2С1 на виробі СВУ 9А310М1) і ніякого відношення до закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (капітальний ремонт двигуна В-46-2С1 на виробі ПЗУ 9А39М1) немає. За показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 закупівлі співпадають, але зазначені конкретні назви товару чи послуги- ні, що надає можливість проведення закупівлі UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В річний план закупівель було внесено зміни згідно статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» за рішенням протоколу №4 засідання тендерного комітету від 25.02.2019. Закупівлю UA-2019-02-12-000398-a скасовано. Згідно змін до річного плану закупівель, закупівля даних послуг буде проводитись як " Відкриті торги" згідно плану на березень місяць.

2019-02-26 18:14:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019 №4)

2019-02-27 09:44:36

  • UA-M-2019-02-12-000059 ● 582a9379b70a4ff287b2dcdd33cdac66
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

12.02.2019 № 8

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2019-02-12-000323-a Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-18 12:42:54

Пояснення

Закупівля за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель здійснюється за ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (заміна колінвала двигуна В-46-2С1 на виробі СВУ 9А310М1) і ніякого відношення до закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (капітальний ремонт двигуна В-46-2С1 на виробі ПЗУ 9А39М1) немає. За показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 закупівлі співпадають, але зазначені конкретні назви товару чи послуги- ні, що надає можливість проведення закупівлі UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур.

Відповіді ще немає

Інформація про відміну