Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 000000000, 000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 23:02 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 15:47 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 10:37 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000058 ● 4657ded55a1e467597246822629cff1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2019 № 8
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2019-02-12-000398-a 12.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-13 11:04:48
Щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Військовою частиною А 3730 (далі – Замовник) оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів, очікуваною вартістю 150 000,00 грн, допорогова закупівля.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником також оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-12-000323-a щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів, супутнього обладнання за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 330 000,00 грн, за процедурою «відкриті торги».
Зазначені закупівлі відображені в річному плані закупівель на 2019 рік (номер плану ID: UA-P-2019-02-07-001480-c та ID: UA-P-2019-02-07-001476-c), та відносяться до одного предмета закупівлі за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником в порушення абзацу 2 частини першої та частини сьомої статті 2 Закону оголошено закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів без проведення відповідної процедури закупівлі, так як загальна запланована вартість предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання на 2019 рік перевищує 200 тисяч гривень, що також не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в частині першій статті 3 Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником оголошено закупівлю за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-18 12:24:24
Пояснення
Закупівля за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель здійснюється за ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (заміна колінвала двигуна В-46-2С1 на виробі СВУ 9А310М1) і ніякого відношення до закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (капітальний ремонт двигуна В-46-2С1 на виробі ПЗУ 9А39М1) немає. За показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 закупівлі співпадають, але зазначені конкретні назви товару чи послуги- ні, що надає можливість проведення закупівлі UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В річний план закупівель було внесено зміни згідно статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» за рішенням протоколу №4 засідання тендерного комітету від 25.02.2019. Закупівлю UA-2019-02-12-000398-a скасовано. Згідно змін до річного плану закупівель, закупівля даних послуг буде проводитись як " Відкриті торги" згідно плану на березень місяць.
2019-02-26 18:14:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019 №4)
2019-02-27 09:44:36
- UA-M-2019-02-12-000059 ● 582a9379b70a4ff287b2dcdd33cdac66
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:18 |
Н А К А З
12.02.2019 № 8
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2019-02-12-000323-a Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-18 12:42:54
Пояснення
Закупівля за номером ID: UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур закупівель здійснюється за ДК 021:2015: 50114000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (заміна колінвала двигуна В-46-2С1 на виробі СВУ 9А310М1) і ніякого відношення до закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (капітальний ремонт двигуна В-46-2С1 на виробі ПЗУ 9А39М1) немає. За показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 закупівлі співпадають, але зазначені конкретні назви товару чи послуги- ні, що надає можливість проведення закупівлі UA-2019-02-12-000398-a без застосування передбачених Законом процедур.
Відповіді ще немає