Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street |
Контактна особа: |
Бичкова Тетяна Олександрівна +380504657672 tbychkova@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 3 993 599,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 967,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 119807.98 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 11:20 |
ТД Паливо 120219.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч. 6 розділу 3 тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №4., (серед яких паспорти якості, сертифікати відповідності українських систем сертифікації на запропонований товар, тощо).
Умови технічного завдання передбачають наступні види предмету закупівлі: Бензин А-92 (талони або скретч-картки), Бензин А-95 (талони або скретч-картки), Дизельне паливо літнє (талони або скретч-картки), Дизельне паливо зимове (не менше -30°C, талони або скретч-картки). Відповідно, Учасник повинен підтвердити відповідність технічним вимогам шляхом надання сертифікатів відповідності, паспортів якості на запропонований товар. Учасник надав лише сертифікат відповідності та паспорт якості на бензин А-92, А-95. Ч. 1 Додатку№4 містить застереження: «З метою уникнення поставки товару неналежної якості учасники, які не є виробниками товару, у складі тендерної пропозиції надають інформацію про походження товару, виробника товару». Вищезазначена інформація, є безумовним фактом, який підтверджує невідповідність Учасника вимогам документації технічного характеру в повному обсязі, та повинні бути враховані замовником при прийнятті рішення.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.2.3 Додатку №4 до тендерної документації передбачає вимогу щодо документального підтвердження наявності відносин з власником майна, яке перебуває в оренді/користуванні, а саме: «У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції договори оренди АЗС без зазначення інформації щодо строку дії договору, орендної плати.
Керуючись ст. 284 ЦКУ. Істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (складі вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; від-новлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Згідно з частиною 2 статті 180 ГК істотними умовами будь-якого господарського договору є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Надаючи важливого значення змісту договору оренди майна, законодавець спеціально визначив істотні умови договору, тобто ті, що мають юридичне значення, впливають на формування і суть правовідносин, які виникають з цього договору. Значення визначення істотних умов полягає в тому, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку і формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов (ч. 2 ст. 180ГК).
У загальному значенні істотними умовами договору є умови, без визначення яких виконання по ньому стає неможливим, а договір по суті втрачає сенс і правовий зміст.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-06-000002 ● 46e4f240cd7e4cfc99ad5cb64c1bac65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2019 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.08.2019 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.08.2019 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-12-000288-с 12.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-07 09:00:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 02.05.2019 № 1, від 10.05.2019 № 2 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару?
До пояснень надати документальне підтвердження збільшення вартості пального з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 14:56:03
Про надання інформації
Про надання інформації
Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради розглянуло запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, у межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c) та повідомляє наступне:
Додаткові угоди № 1 від 02.05.2019 та № 2 від 10.05.2019 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару, були укладені з підстав, визначених п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В підтвердження законності дій КП «Чернігіводоканал», надаємо копії наступних документів:
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 23/04/19 від 23.04.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-310 від 22.04.2019 – 1арк.
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 08/05/19 від 08.05.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-337 від 02.05.2019 – 1арк.
Додатки на 4аркушах знаходяться у вищезазначених вкладеннях разом із Листом - поясненням.
вик. Бичква Т.О. 0504657672
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.8 статті 7/1 ЗУ Про публічні закупівлі" надаємо свої заперечення до висновку.про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-12-000288-c (у вкладенні)
2019-08-30 15:54:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ТТ-Нафта #37021932 |
Рішення скасоване |
3 242 319,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 09:11
|
ПП ТТ-Нафта #37021932 |
Відхилено |
3 242 319,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 09:20
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
3 524 415,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 15:18
|
повідомлення.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 14:42
|
ДУ 4.pdf | укладений |
02 жовтня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:58
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2019 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 13:40
|
ДУ 2 ОККО.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 16:56
|
ДУ зміни.pdf | зміни до договору |
02 травня 2019 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 13:23
|
Контракт ОККО.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 020419/ТЗ-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 020419/ТЗ-ДП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 2 ч.4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 020419/ТЗ-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 020419/ТЗ-ДП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 020419/ТЗ-ДП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 квітня 2019 — 31 березня 2020 |
Сума оплати за договором: |
3 355 745,50
UAH (в тому числі ПДВ 559 290,92 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За угодою сторін (ДУ № 4 від 02.10.2019) |