Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо
Очікувана вартість
3 993 599,50 UAH
UA-2019-02-12-000288-c 46f1514ed3174bd1bc11dc819ca15110
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичкова Тетяна Олександрівна

+380504657672 tbychkova@water.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Чернігівводоканал
Код ЄДРПОУ: 03358222
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street
Контактна особа: Бичкова Тетяна Олександрівна
+380504657672
tbychkova@water.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 01 березня 2019 12:34
Очікувана вартість: 3 993 599,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 967,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119807.98 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


талони або скретч-картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130050 л
Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Жабинського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 11:20
ТД Паливо 120219.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-000288-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 01 березня 2019 17:22
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ПП ТТ-Нафта, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч. 6 розділу 3 тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №4., (серед яких паспорти якості, сертифікати відповідності українських систем сертифікації на запропонований товар, тощо).
Умови технічного завдання передбачають наступні види предмету закупівлі: Бензин А-92 (талони або скретч-картки), Бензин А-95 (талони або скретч-картки), Дизельне паливо літнє (талони або скретч-картки), Дизельне паливо зимове (не менше -30°C, талони або скретч-картки). Відповідно, Учасник повинен підтвердити відповідність технічним вимогам шляхом надання сертифікатів відповідності, паспортів якості на запропонований товар. Учасник надав лише сертифікат відповідності та паспорт якості на бензин А-92, А-95. Ч. 1 Додатку№4 містить застереження: «З метою уникнення поставки товару неналежної якості учасники, які не є виробниками товару, у складі тендерної пропозиції надають інформацію про походження товару, виробника товару». Вищезазначена інформація, є безумовним фактом, який підтверджує невідповідність Учасника вимогам документації технічного характеру в повному обсязі, та повинні бути враховані замовником при прийнятті рішення.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 15:46
На даний час триває розгляд тендерних пропозицій Учасників на їх відповідність кавліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації. У строки, передбачені ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовником буде прийнято рішення (визнання переможцем або дискваліфіковано) стосовно Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000288-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 13 березня 2019 18:00
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ПП ТТ-Нафта, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.2.3 Додатку №4 до тендерної документації передбачає вимогу щодо документального підтвердження наявності відносин з власником майна, яке перебуває в оренді/користуванні, а саме: «У разі наявності партнерських АЗС, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції договори оренди АЗС без зазначення інформації щодо строку дії договору, орендної плати.
Керуючись ст. 284 ЦКУ. Істотними умовами договору оренди є: об'єкт оренди (складі вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; від-новлення орендованого майна та умови його повернення або викупу.
Згідно з частиною 2 статті 180 ГК істотними умовами будь-якого господарського дого­вору є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Надаючи важливого значення змісту договору оренди майна, законодавець спеціально визначив істотні умови договору, тобто ті, що мають юридичне значення, впливають на фор­мування і суть правовідносин, які виникають з цього договору. Значення визначення істотних умов полягає в тому, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку і формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов (ч. 2 ст. 180ГК).
У загальному значенні істотними умовами договору є умови, без визначення яких виконання по ньому стає неможливим, а договір по суті втрачає сенс і правовий зміст.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 08:35
Відповідно до статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", органом скарження є Антимонопольний комітет України. Керуючись статтями 2, 8,18 Закону, у Замовника відсутні правові підстави щодо розгляду скарг Учасників торгів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000002 ● 46e4f240cd7e4cfc99ad5cb64c1bac65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 № 49
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.08.2019 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-12-000288-с 12.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-07 09:00:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
З яких підстав укладено додаткові угоди від 02.05.2019 № 1, від 10.05.2019 № 2 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару?
До пояснень надати документальне підтвердження збільшення вартості пального з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 14:56:03

Про надання інформації

Про надання інформації
Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради розглянуло запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, у межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000288-c) та повідомляє наступне:
Додаткові угоди № 1 від 02.05.2019 та № 2 від 10.05.2019 до договору про закупівлю товару від 02.04.2019 № 020419/ТЗ-ДП, якими збільшено ціну за одиницю товару, були укладені з підстав, визначених п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В підтвердження законності дій КП «Чернігіводоканал», надаємо копії наступних документів:
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 23/04/19 від 23.04.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-310 від 22.04.2019 – 1арк.
- Лист Постачальника щодо збільшення вартості пального № 08/05/19 від 08.05.2019 – 1арк.
- Експертний висновок Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати В-337 від 02.05.2019 – 1арк.
Додатки на 4аркушах знаходяться у вищезазначених вкладеннях разом із Листом - поясненням.




вик. Бичква Т.О. 0504657672

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.8 статті 7/1 ЗУ Про публічні закупівлі" надаємо свої заперечення до висновку.про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-12-000288-c (у вкладенні)

2019-08-30 15:54:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТТ-Нафта 3 242 319,00
UAH з ПДВ
3 242 319,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 524 415,00
UAH з ПДВ
3 524 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 15:53
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:52
016-001-7386-2019.zip
27 лютого 2019 15:52
тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 15:52
проект договору.pdf
27 лютого 2019 15:52
технічні вимоги 2.pdf
27 лютого 2019 15:52
технічні вимоги 1.pdf
27 лютого 2019 15:52
технічні вимоги.pdf
27 лютого 2019 15:52
лист ТТ-Нафта.pdf
27 лютого 2019 15:52
реєстр.pdf
27 лютого 2019 15:52
лист згода.pdf
27 лютого 2019 15:52
копія Статуту.pdf
27 лютого 2019 15:52
довідки згідно ст17.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 18:50
Електронний підпис
18 березня 2019 18:49
тп після аукціону.pdf
18 березня 2019 18:49
Корупція_юрособа.7z
18 березня 2019 18:49
ДФС до 22 березня.pdf
18 березня 2019 18:49
довідка.pdf
18 березня 2019 18:49
довідка 2.pdf
18 березня 2019 18:49
Dovidka_19063414200520393156.pdf.p7s
18 березня 2019 18:49
Dovidka_19063414200520393156.pdf
18 березня 2019 18:49
Dovidka_19059364620320690112.pdf.p7s
18 березня 2019 18:49
Dovidka_19059364620320690112.pdf
27 лютого 2019 16:50
Електронний підпис
27 лютого 2019 16:50
установчі документи.7z
27 лютого 2019 16:50
тп.pdf
27 лютого 2019 16:50
Технічна частина.7z
27 лютого 2019 16:50
тендерна забезпечення.7z
27 лютого 2019 16:50
реєстр.pdf
27 лютого 2019 16:50
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТТ-Нафта

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТТ-Нафта
#37021932
Рішення скасоване 3 242 319,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 09:11
ПП ТТ-Нафта
#37021932
Відхилено 3 242 319,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 09:20
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 524 415,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 10:52

Документи

11 березня 2019 09:12
Електронний підпис
11 березня 2019 09:05
Рішення ТТ Нафта.pdf
01 березня 2019 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 09:20
Електронний підпис
18 березня 2019 09:14
Рішення відхилення.pdf
18 березня 2019 09:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 10:52
Електронний підпис
18 березня 2019 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 березня 2019 10:49
Рішення ОККО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 524 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 10:52
Електронний підпис
18 березня 2019 10:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 березня 2019 10:49
Рішення ОККО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 15:18
повідомлення.pdf укладений
02 жовтня 2019 14:42
ДУ 4.pdf укладений
02 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:58
ДУ 3.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 13:40
ДУ 2 ОККО.pdf зміни до договору
10 травня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:56
ДУ зміни.pdf зміни до договору
02 травня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 13:23
Контракт ОККО.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 020419/ТЗ-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 020419/ТЗ-ДП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 2 ч.4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 020419/ТЗ-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 020419/ТЗ-ДП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 020419/ТЗ-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 355 745,50
UAH (в тому числі ПДВ 559 290,92 UAH)
Причини розірвання договору: За угодою сторін (ДУ № 4 від 02.10.2019)