Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засоби для миття та чищення
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-02-12-000230-a a6907db4cb5841a4bd782aa4356df547
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Луценко Оксана Володимирівна

380473524215
380976962027
kors_inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591529
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, Благовісна,75
Контактна особа: Луценко Оксана Володимирівна
380473524215,380976962027
kors_inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 15:55
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

засоби для миття та чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2182 штуки
засоби для миття та чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-12-000230-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 лютого 2019 14:46
Невідповідність технічним вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні №UA-2019-02-12-000230-a (засоби для миття та чищення), який проходив 21.02.2019р. Провівши аналіз пропозицій ФОП Жмаєв Денис Вікторович та ТОВ «НК Сервис» було виявлено наступні порушення:
1) Згідно технічних вимог Замовника товари за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим нормативним актам чинного законодавства, ФОП Жмаєв Д.В. у складі своєї пропозиції надає товар, на який немає сертифікату якості, а саме на позицію Відбілювач «Бос».
2) Замовник вимагав Рідина для миття скла «Mr Muscle» (або аналог) з додаванням нашатирного спирту, у свою чергу, ТОВ «НК Сервис» запропонувало Рідина для миття скла «МАКС», у складі якої немає вмісту нашатирного спирту, що є порушенням технічних вимог замовника.
Просимо відхилити пропозиції учасників ФОП Жмаєв Денис Вікторович та ТОВ «НК Сервис» як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 08:48
Тендерний Комітет комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради" уважно розглянув вимогу ТОВ «Український папір» до всієї закупівлі, щодо «невідповідність технічним вимогам» та проханням відхилити пропозиції учасників ФОП Жмаєв Денис Вікторович та ТОВ «НК Сервис» повідомляємо наступне:
1. На підставі абзаців 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи абзац 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи), Замовником проведено аукціон із купівлі засобів для чищення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000230-a)
2. Відповідно до п. 9.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35: «Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі»
3. Замовником прийнято рішення про визначення переможцем Аукціону із закупівлі засобів для чищення на підставі найнижчої ціни.
4. Замовником розглянуто надані документи для кваліфікації учасниками ФОП Жмаєв Денис Вікторович, ТОВ «НК Сервіс», ТОВ «Український папір» та ТОВ "ВКФ "ВВ". Встановлено, що ФОП Жмаєв Д.В. завантажив окремим архівованим файлом (Сертифікати_чистка.rar) всі необхідні сертифікати, які потрібні для даної закупівлі. В той же час,на підставі архівованого файлу (загрузка.rar), що завантажений ТОВ «Український папір», в якому виявлено файл (Лист про несертифікацію.pdf), зокрема йдеться роз’яснення від ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» від 19.09.2018 року №867 «Про сертифікацію продукції», а саме, що товари згідно з додатком на 9 аркушах не підлягають обов’язковій сертифікації. Пункт 97 Додатку до згаданого вище Листа ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» зазначає відсутність обов’язковості сертифікації наступних товарів: «Пральні порошки, засоби для чищення та дезінфекції порошкоподібні та рідкі засоби для миття скла, посуду, санвузла та інших поверхонь, засоби для відбілювання, освіжувачі повітря тощо.
5. Головним критерієм проведення допорогової закупівлі є ціна. Так, Учасником, ФОП Жмаєв Д.В, надана найбільш економічно вигідна ціна закупівлі засобів для чищення, що призведе до значної економії бюджетних коштів Замовника.
6. Замовником визначений виключний перелік продукції, яку він має на меті закупити, відповідно, не потребує еквівалентів, маючи досвід використання зазначених у закупівлі товарів відповідних торгових марок та виробників.
7. Під час укладання договору про закупівлю із Учасником, що запропонував найменшу ціну, зобов’язано надати усі необхідні сертифікати на продукцію. У разі невідповідності договору (специфікації) товару що буде поставлений на склад Замовника, такий товар не буде прийнятий та повернений постачальнику.
На підставі вище викладеного, враховуючи п. 14.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35, Тендерний Комітет комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради" вимогу ТОВ «Український папір» - не задоволено.
Розгорнути Згорнути
Тендерний Комітет комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради" уважно розглянув вимогу ТОВ «Український папір» до всієї закупівлі, щодо «невідповідність технічним вимогам» та проханням відхилити пропозиції учасників ФОП Жмаєв Денис Вікторович та ТОВ «НК Сервис» повідомляємо наступне:
1. На підставі абзаців 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи абзац 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи), Замовником проведено аукціон із купівлі засобів для чищення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000230-a)
2. Відповідно до п. 9.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35: «Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі»
3. Замовником прийнято рішення про визначення переможцем Аукціону із закупівлі засобів для чищення на підставі найнижчої ціни.
4. Замовником розглянуто надані документи для кваліфікації учасниками ФОП Жмаєв Денис Вікторович, ТОВ «НК Сервіс», ТОВ «Український папір» та ТОВ "ВКФ "ВВ". Встановлено, що ФОП Жмаєв Д.В. завантажив окремим архівованим файлом (Сертифікати_чистка.rar) всі необхідні сертифікати, які потрібні для даної закупівлі. В той же час,на підставі архівованого файлу (загрузка.rar), що завантажений ТОВ «Український папір», в якому виявлено файл (Лист про несертифікацію.pdf), зокрема йдеться роз’яснення від ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» від 19.09.2018 року №867 «Про сертифікацію продукції», а саме, що товари згідно з додатком на 9 аркушах не підлягають обов’язковій сертифікації. Пункт 97 Додатку до згаданого вище Листа ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» зазначає відсутність обов’язковості сертифікації наступних товарів: «Пральні порошки, засоби для чищення та дезінфекції порошкоподібні та рідкі засоби для миття скла, посуду, санвузла та інших поверхонь, засоби для відбілювання, освіжувачі повітря тощо.
5. Головним критерієм проведення допорогової закупівлі є ціна. Так, Учасником, ФОП Жмаєв Д.В, надана найбільш економічно вигідна ціна закупівлі засобів для чищення, що призведе до значної економії бюджетних коштів Замовника.
6. Замовником визначений виключний перелік продукції, яку він має на меті закупити, відповідно, не потребує еквівалентів, маючи досвід використання зазначених у закупівлі товарів відповідних торгових марок та виробників.
7. Під час укладання договору про закупівлю із Учасником, що запропонував найменшу ціну, зобов’язано надати усі необхідні сертифікати на продукцію. У разі невідповідності договору (специфікації) товару що буде поставлений на склад Замовника, такий товар не буде прийнятий та повернений постачальнику.
На підставі вище викладеного, враховуючи п. 14.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35, Тендерний Комітет комунального закладу "Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Черкаської обласної ради" вимогу ТОВ «Український папір» - не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ" 48 106,80
UAH з ПДВ
48 106,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НК Сервис" 50 894,18
UAH з ПДВ
49 494,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 54 066,24
UAH з ПДВ
54 066,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 60 325,20
UAH з ПДВ
60 325,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 15:23
FOP_Zhmaiev_2019.rar
15 лютого 2019 15:23
Сертифікати_чистка.rar

Публічні документи

20 лютого 2019 09:36
загрузка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "НК Сервис"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
Переможець 48 106,80
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
48 106,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
15514464031706174647791936726348.jpg укладений
01 березня 2019 15:52
15514464258798226893564505665653.jpg укладений
01 березня 2019 15:52
15514464031706174647791936726348.jpg укладений
01 березня 2019 15:52
15514464258798226893564505665653.jpg укладений
01 березня 2019 15:51