Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби по догляду за малюками. (Підгузки)
Очікувана вартість
211 560,00 UAH
UA-2019-02-12-000221-c ● 26ca65863bc94136a91a997595e2995e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37861791 |
Місцезнаходження: | 50031, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б |
Контактна особа: |
Рудич Євгенія В'ячеславівна 0564948093 cpmsd3buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 211 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 057,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
медико-технічні вимоги згідно додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11783 шт.
Засоби по догляду за малюками. (Підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50031, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Женевська, буд. 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2019 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2019 10:51 |
Проект договору.docx | |
12 лютого 2019 10:51 |
ТД_підгузки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розміри
Дата подання: 14 лютого 2019 11:42
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:09
Доброго дня!
Чи можна запропонувати підгузки відповідного розміру M (80-125см), L (115-155см) та XL (120-170см)? Ці показники розміру відповідають міжнародним загальноприйнятим стандартам і придатні для використання людьми даної розмірної лінійки!
Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на ваше запитання, повідомляємо наступне.
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині технічних вимог до предмета закупівлі, ми орієнтувалися виключно на потреби та побажання осіб, які мають право на забезпечення засобами гігієни. Згідно пп. 3 п. 2 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У тендерній документації ми вказали технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вбачали необхідними для задоволення потреб кожної особи, яка має право бути забезпечена півдгузками.
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині технічних вимог до предмета закупівлі, ми орієнтувалися виключно на потреби та побажання осіб, які мають право на забезпечення засобами гігієни. Згідно пп. 3 п. 2 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У тендерній документації ми вказали технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які вбачали необхідними для задоволення потреб кожної особи, яка має право бути забезпечена півдгузками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-12-000221-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН", Код ЄДРПОУ:39120974
Дата подання: 14 березня 2019 01:50
СКАРГА
Доброго дня, шановний комітет!
Ми, як учасник даної закупівлі вважаємо, що Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також вбачаємо заінтересованість в учаснику торгів ФОП Панікаревич Н.В. та вимагаємо переглянути документи учасника, якого Ви визнали переможцем. У випадку не відхилення пропозиції обов’язково направимо скаргу до Антимонопольного комітету України, а до Аудиторської служби вимогу про перевірку Вашої установи.
Детально про недоліки:
В тендерній документації (далі ТД) вимагалось надання:
1. довідка у довільній формі про наявність виконаного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) із зазначенням його найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі). Дана вимога в повному обсязі не виконана (в довідці не зазначена адреса, телефони відсутні). У вас не виникає сумніви, які виникали по нашим документам, маєте заінтересованість до ФОП Панікаревич Н.В.?
2. Довідка у довільній формі про найменування виробників товару - взагалі відсутня.
3. В довідці на право укладення договору – зазначена посада Директор. Чи має право за законодавством України фізична особа підприємець зазначати себе як директор чи все таки вона залишається підприємцем, шановний тендерний комітет?
4. Додатком № 3 вимагалось надання Довідки в довільній формі про інформацію щодо гарантування якості, екологічної безпеки предмету закупівлі .- ВІДСУТНЯ.
5. Додатком № 3 вимагалось надання ІНСТРУКЦІЙ з використання. У виробника що виготовляє вироби під ТМ SENI дана інструкція мається, АЛЕ в учасника Панікаревич Н.В. – ВІДСУТНЯ.
6. Додатком № 3 вимагалось надання - Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у додатку 3 до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці) - А ДЕ ТАБЛИЦЯ, А ЇЇ НЕ МАЄ.
Стільки пунктів, а у тендерного комітету не виникає питань, і це прозорість та виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Даний випадок не залишимо без уваги уповноважених органів.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Панікаревич Н.В.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як учасник даної закупівлі вважаємо, що Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також вбачаємо заінтересованість в учаснику торгів ФОП Панікаревич Н.В. та вимагаємо переглянути документи учасника, якого Ви визнали переможцем. У випадку не відхилення пропозиції обов’язково направимо скаргу до Антимонопольного комітету України, а до Аудиторської служби вимогу про перевірку Вашої установи.
Детально про недоліки:
В тендерній документації (далі ТД) вимагалось надання:
1. довідка у довільній формі про наявність виконаного аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) із зазначенням його найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі). Дана вимога в повному обсязі не виконана (в довідці не зазначена адреса, телефони відсутні). У вас не виникає сумніви, які виникали по нашим документам, маєте заінтересованість до ФОП Панікаревич Н.В.?
2. Довідка у довільній формі про найменування виробників товару - взагалі відсутня.
3. В довідці на право укладення договору – зазначена посада Директор. Чи має право за законодавством України фізична особа підприємець зазначати себе як директор чи все таки вона залишається підприємцем, шановний тендерний комітет?
4. Додатком № 3 вимагалось надання Довідки в довільній формі про інформацію щодо гарантування якості, екологічної безпеки предмету закупівлі .- ВІДСУТНЯ.
5. Додатком № 3 вимагалось надання ІНСТРУКЦІЙ з використання. У виробника що виготовляє вироби під ТМ SENI дана інструкція мається, АЛЕ в учасника Панікаревич Н.В. – ВІДСУТНЯ.
6. Додатком № 3 вимагалось надання - Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у додатку 3 до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці) - А ДЕ ТАБЛИЦЯ, А ЇЇ НЕ МАЄ.
Стільки пунктів, а у тендерного комітету не виникає питань, і це прозорість та виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Даний випадок не залишимо без уваги уповноважених органів.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Панікаревич Н.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 15:07
Доброго дня! Узявши до уваги Вашу скаргу, тендерний комітет ще раз уважно переглянув документи, надані учасником ФОП Панікаревич Н.В., та повідомляє наступне:
По пункту першому скарги. В довідці дійсно не зазначені адреса та телефони покупця, але дана інформація міститься у Листі відгуку КУ «Будинок милосердя «Затишок» КМР, тому не є причиною для відхилення пропозиції.
По пункту другому скарги. Інформація про виробників товару міститься у Гарантійному листі «Про відповідність предмета закупівлі», після наданої таблиці, але окрема довідка про це відсутня, тому може бути причиною для відхилення.
По пункту третьому скарги. Посилаючись на Статтю 50 ЦКУ «Право фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності», вимоги щодо визначення терміну «Директор», при наявності повної реєстрації Фізичної особи – підприємця, не міститься, тому дане зауваження не є компетенцією Замовника, та не може бути причиною для відхилення.
По пункту четвертому скарги. Дана інформація міститься у Гарантійному листі «Про відповідність предмета закупівлі» - Учасник гарантує, товар запропонований його пропозицією відповідає вимогам Замовника згідно додатку 3 до тендерної документації, але окремої довідки, як вимагалося умовами тендерної документації – не надано.
По пункту п’ятому скарги. Тендерною документацією вимагалося надання інструкції з використання або паспорта. Учасником надано Карту технічних даних на кожне найменування предмета закупівлі.
По пункту шостому скарги. Дана таблиця, завірена підписом та печаткою Учасника, міститься в Гарантійному листі ФОП Панікаревич Н.В. «Про відповідність предмета закупівлі» та повністю відповідає додатку 3 тендерної документації.
Тендерний комітет нашого підприємства має заінтересованість в своєчасному забезпеченні підгузками інвалідів, згідно заданих тендерною документацією параметрів, а саме: розмір, форма, достатній ступінь поглинання, а відміна торгів призводе до затягування строків закупівлі, але враховуючи Ваші зауваження, тендерний комітет прийшов до висновку задовольнити Вашу скаргу, та відмінити дані торги, тому що всі три Учасника не відповідають пред’явленим вимогам.
По пункту першому скарги. В довідці дійсно не зазначені адреса та телефони покупця, але дана інформація міститься у Листі відгуку КУ «Будинок милосердя «Затишок» КМР, тому не є причиною для відхилення пропозиції.
По пункту другому скарги. Інформація про виробників товару міститься у Гарантійному листі «Про відповідність предмета закупівлі», після наданої таблиці, але окрема довідка про це відсутня, тому може бути причиною для відхилення.
По пункту третьому скарги. Посилаючись на Статтю 50 ЦКУ «Право фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності», вимоги щодо визначення терміну «Директор», при наявності повної реєстрації Фізичної особи – підприємця, не міститься, тому дане зауваження не є компетенцією Замовника, та не може бути причиною для відхилення.
По пункту четвертому скарги. Дана інформація міститься у Гарантійному листі «Про відповідність предмета закупівлі» - Учасник гарантує, товар запропонований його пропозицією відповідає вимогам Замовника згідно додатку 3 до тендерної документації, але окремої довідки, як вимагалося умовами тендерної документації – не надано.
По пункту п’ятому скарги. Тендерною документацією вимагалося надання інструкції з використання або паспорта. Учасником надано Карту технічних даних на кожне найменування предмета закупівлі.
По пункту шостому скарги. Дана таблиця, завірена підписом та печаткою Учасника, міститься в Гарантійному листі ФОП Панікаревич Н.В. «Про відповідність предмета закупівлі» та повністю відповідає додатку 3 тендерної документації.
Тендерний комітет нашого підприємства має заінтересованість в своєчасному забезпеченні підгузками інвалідів, згідно заданих тендерною документацією параметрів, а саме: розмір, форма, достатній ступінь поглинання, а відміна торгів призводе до затягування строків закупівлі, але враховуючи Ваші зауваження, тендерний комітет прийшов до висновку задовольнити Вашу скаргу, та відмінити дані торги, тому що всі три Учасника не відповідають пред’явленим вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" |
147 570,45
UAH з ПДВ
|
134 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ляка Наталія Автандилівна |
187 189,85
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Панікаревич Ніна Василівна |
180 015,96
UAH з ПДВ
|
170 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АЛВІН" #39120974 |
Відхилено |
134 999,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 11:15
|
ФОП Ляка Наталія Автандилівна #2705813985 |
Відхилено |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 11:28
|
ФОП Панікаревич Ніна Василівна #1871824801 |
Рішення скасоване |
170 500,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 15:10
|
ФОП Панікаревич Ніна Василівна #1871824801 |
Відхилено |
170 500,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 15:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2019 15:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі