Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницький навчально-виховний комплекс: спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад Вінницької обласної ради". |
Код ЄДРПОУ: | 24896969 |
Місцезнаходження: | 21030, Україна , Вінницька обл., Вінниця, проспект Юності 53а |
Контактна особа: |
Фоміна Тетяна Михайлівна +380631855864 oblinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2019 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 09:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 09:57 |
Початок аукціону: | 01 березня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 1 003 037,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 12:06 |
Документація харчування.doc | |
12 лютого 2019 09:53 |
ДОГОВІР.doc |
14 лютого 2019 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2019 12:06 |
Документація харчування.doc
|
||||||
12 лютого 2019 09:53 |
ДОГОВІР.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000061 ● b3b6c4fcfa0e42258f5d56e5e5821a09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2019 №7
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.02.2019 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-02-12-000105-c 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-13 18:17:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з комплексного харчування вихованців за предметом ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000105-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
З яких підстав комунальним закладом «Вінницький навчально-виховний комплекс: спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад Вінницької обласної ради» за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), розділу «Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі» коду 555200001 - Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування), обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:15800000-6 - «Продукти харчування різні» Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-14 13:11:58
Пояснення з власної ініціативи
Вінницьким НВК обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:15800000-6 "Продукти харчування різні", в зв"язку з тим, що наша організація не користується послугою кейтеринга, так як їдальня знаходиться в нашому закладі, де і зберігаються продукти харчування які використовуються для приготування їжі вихованцям. На підставі того, що вихованці Вінницького НВК знаходяться в закладі цілодобово, 5-ть днів на тиждень, з 5-ти разовим харчуванням.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи зауваження Держаудитслужби порушення були усунені.
2019-02-18 10:45:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2019-02-18 16:02:04
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 лютого 2019 10:31 |
Коментар щодо відміни: | Невідповідний код класифікатора який передбачається до цієї послуги. |
18 лютого 2019 10:31
|
Протокол відміни |