Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне харчування вихованців
Очікувана вартість
1 003 037,00 UAH
UA-2019-02-12-000105-c a5ae7b7e982e47318ab944e3d3221660
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоміна Тетяна Михайлівна

+380631855864 oblinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький навчально-виховний комплекс: спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад Вінницької обласної ради".
Код ЄДРПОУ: 24896969
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., Вінниця, проспект Юності 53а
Контактна особа: Фоміна Тетяна Михайлівна
+380631855864
oblinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 09:57
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 09:57
Початок аукціону: 01 березня 2019 15:40
Очікувана вартість: 1 003 037,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне харчування вихованців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспет Юності, 53 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:06
Документація харчування.doc
12 лютого 2019 09:53
ДОГОВІР.doc
14 лютого 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 12:06
Документація харчування.doc
12 лютого 2019 09:53
Документація харчування.doc
12 лютого 2019 09:53
ДОГОВІР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000061 ● b3b6c4fcfa0e42258f5d56e5e5821a09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

12.02.2019 №7
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.02.2019 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-02-12-000105-c 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 18:17:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з комплексного харчування вихованців за предметом ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-12-000105-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
З яких підстав комунальним закладом «Вінницький навчально-виховний комплекс: спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад Вінницької обласної ради» за наявності в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), розділу «Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі» коду 555200001 - Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування), обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:15800000-6 - «Продукти харчування різні» Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-14 13:11:58

Пояснення з власної ініціативи

Вінницьким НВК обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015:15800000-6 "Продукти харчування різні", в зв"язку з тим, що наша організація не користується послугою кейтеринга, так як їдальня знаходиться в нашому закладі, де і зберігаються продукти харчування які використовуються для приготування їжі вихованцям. На підставі того, що вихованці Вінницького НВК знаходяться в закладі цілодобово, 5-ть днів на тиждень, з 5-ти разовим харчуванням.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зауваження Держаудитслужби порушення були усунені.

2019-02-18 10:45:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів

2019-02-18 16:02:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 лютого 2019 10:31
Коментар щодо відміни: Невідповідний код класифікатора який передбачається до цієї послуги.
Документи:
18 лютого 2019 10:31
Протокол відміни