Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбуки
Очікувана вартість
798 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002959-b ● 3a4281efe8c34ae4aee57b207070c3bf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурафська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04325495 |
Місцезнаходження: | 23530, Україна , Вінницька обл., село Мурафа, Вінницька обл.Шаргородський р-н, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 32 |
Контактна особа: |
Банасько Анатолій Васильович +380434429275 murafa2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 798 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 комплекти
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 16:27 |
зміни ТД.docx | |
15 лютого 2019 16:27 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
15 лютого 2019 16:27 |
ЗТД ноутбуки.doc |
15 лютого 2019 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2019 16:27 |
зміни ТД.docx
|
|||
15 лютого 2019 16:27 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
15 лютого 2019 16:27 |
ЗТД ноутбуки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТТХ Ноутбуків
Дата подання: 12 лютого 2019 11:41
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:27
Доброго дня
Для вас не критично якщо обидві позиції ноутбуків будут однаковими ,але з підвищеною ТТХ
наприклад : Процесор Двоядерний Intel Core i3-7020U (2.3 ГГц) Діагональ екрана 15.6" (1920x1080) Full HD Обсяг оперативної пам'яті не менше 4 ГБ Операційна система Linux
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 1 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Таким чином Учасники мають можливість запропонувати відповідне обладнання, яке відповідає функціональним вимогам зазначеними Замовником.
Уточнення
Дата подання: 13 лютого 2019 11:29
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:31
Шановний Замовник!
В тендерній документації вказано:
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
6.3. Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами щодо виконання гарантійного обслуговування із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону сервісного центру. Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист.
Скажіть будь-ласка,що ви маете на увазі під "Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку" - це час реагування на гарантійний випадок чи час ремонту товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет надає відповідь, щодо Вашого запитання. ?Надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку - це час реагування на гарантійний випадок.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002959-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЕКО-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41269256
Дата подання: 14 лютого 2019 12:51
Проект договору
Доброго дня! Відповідно до пункту договору 2.6 Постачальник гарантує якість Товару, що постачається Замовнику за цим Договором. Термін гарантії на ноутбуки - 12 років. Але жоден постачальник не дає гарантії на 12 років. Стандартна гарантія на ноутбуки надається 12 місяців. Прохання виправити помилку в проепкті договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 16:35
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу, тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації у зв'язку з технічною помилкою. Зміни до тендерної документації оприлюднено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002959-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 15 березня 2019 14:15
Вимога
Шановні Замовники, ми, товариство з обмеженою відповідальністю “Лідер Че”, вимагаємо відмінити ваше рішення стосовно нашої дискваліфікації. Повний текст вимоги з обгрунтуванням в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 14:06
1) Щодо копій сторінок паспорту повідомляємо, що згідно законодавства, якщо мова не йде у вимозі про конкретні сторінки документу, то це значить, що вимагається копія документу в цілому.
2) Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - це документ який видає Управління статистики. Надані вами документи, які ви зазначаєте у вимозі видаються Міністерством юстиції.
3) Щодо відгуків повідомляємо, що вимогою тендерної документації було: «Копія(ї) аналогічного(них) договору(ів) зазначеного(них) в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), а також позитивний(ні) відгук(и) щодо договору(ів), інформація про які надана у довідці. Дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю». Тобто до усіх договорів, які подані були у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
4) Щодо твердження, що відсутність підпису в довідці є формальною помилкою, повідомляємо, що це не може бути віднесено до формальної помилки, оскільки це не дотримання форми документу, який вимагався у тендерній документації.
2) Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - це документ який видає Управління статистики. Надані вами документи, які ви зазначаєте у вимозі видаються Міністерством юстиції.
3) Щодо відгуків повідомляємо, що вимогою тендерної документації було: «Копія(ї) аналогічного(них) договору(ів) зазначеного(них) в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), а також позитивний(ні) відгук(и) щодо договору(ів), інформація про які надана у довідці. Дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю». Тобто до усіх договорів, які подані були у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
4) Щодо твердження, що відсутність підпису в довідці є формальною помилкою, повідомляємо, що це не може бути віднесено до формальної помилки, оскільки це не дотримання форми документу, який вимагався у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА |
684 340,00
UAH з ПДВ
|
668 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕКО-УКРАЇНА" |
686 774,00
UAH з ПДВ
|
669 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
775 002,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" |
780 042,60
UAH з ПДВ
|
750 000,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" |
794 700,00
UAH з ПДВ
|
794 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА #3084514328 |
Відхилено |
668 380,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 16:31
|
ТОВ "АЛЕКО-УКРАЇНА" #41269256 |
Відхилено |
669 600,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 13:13
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
750 000,24
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 10:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" #36150592 |
Відхилено |
794 700,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 18:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 березня 2019 18:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі