Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р.
Очікувана вартість
3 890 197,56 UAH
UA-2019-02-11-002941-b ee1b5b5ea7a340dd84d9ab54d62d02c7
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа замовника: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 18:30
Початок аукціону: 28 лютого 2019 14:31
Очікувана вартість: 3 890 197,56 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 450,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулично-дорожня мережа міста (вул. Вокзальної, вул. Глушенкова, вул. Залізняка, вул. Зарічанської, вул. Західно-Окружної, вул. Кам’янецької)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 лютого 2019 09:02
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 19:41
додаток 2 тз.pdf
11 лютого 2019 19:21
ТД Поточний ремонт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000044 ● 5355312936014c5db3cadb9880b7a617
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 17:22:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


12.02.2019 № 8

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби

А. МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.02.2019 № 8
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-11-002941-b
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11,02.2019
Унікальний номер
UA-2019-02-11-002941-b ● ee1b5b5ea7a340dd84d9ab54d62d02c7
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, 03356163, Україна, місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р., 3890197.56UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: ee1b5b5ea7a340dd84d9ab54d62d02c7, 2019-02-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради (далі – Замовник) від 10.02.2019 б/н. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення за номером ID UA-2019-02-11-002941-b про закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 3 890 197,56 грн. Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону № 922-VIII. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості, предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, Замовник може вносити зміни до річного плану закупівель виключно до початку відповідної процедури закупівлі. Згідно з оприлюдненим річним планом закупівлі за номером ID: UA-P-2019-02-11-011244-b Замовником 12.02.2019 внесено зміни у зазначений річний план, а саме: «Опубліковано: 11 лютого 2019 19:15 Змінено: 12 лютого 2019 08:58», тобто після оприлюднення оголошення про закупівлю, що є порушенням частини першої статті 4 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 3 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Крім того, в пункті 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: відповідно до оголошення». При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того, пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон №1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною 3 статті 5 Закону №1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина 2 статті 6 Закону №1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону №1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, які уведені в дію указами Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – Рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатку 1 до рішення РНБО та додатку 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Враховуючи викладене, в ході проведення моніторингу встановлено, що в тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО., 15 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини першої статті 4, вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 3 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В тендерній документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста у 2019 р. Замовником не враховано вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та пункту 2 рішення РНБО.)

Електронний цифровий підпис

Актуальні тендери

До пошуку