Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області
Current minor repairs and maintenance of local roads of general use in Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
110 000 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002849-b 2c925fa7af924f0ab9c6b989e89d9c15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 38598277
Contact point: Vladislav Gryva
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:14
Очікувана вартість: 110 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1100000 UAH
Publication date: 11 лютого 2019 17:55
Enquiries until: 19 березня 2019 18:00
Complaints submission until: до 25 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 110 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 550 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місцевого значення, дороги загального користування,
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Current minor repairs and maintenance of local roads of general use in Dnipropetrovsk region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:25
Електронний підпис
22 березня 2019 16:24
Перелік змін 22.03.docx
22 березня 2019 16:24
ЗТД Утримання доріг(22.03).docx
22 березня 2019 16:25
Електронний підпис
20 березня 2019 17:03
Електронний підпис
12 березня 2019 18:26
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:59
Електронний підпис
22 березня 2019 16:24
Перелік змін 22.03.docx
20 березня 2019 17:01
Перелік змін 20.03.docx
12 березня 2019 18:24
Перелік змін 12.03.docx
22 березня 2019 16:24
ЗТД Утримання доріг(22.03).docx
20 березня 2019 17:01
ЗТД Утримання доріг(20.03).docx
12 березня 2019 18:24
ЗТД Утримання доріг(12.03).docx
11 лютого 2019 17:55
ТД Утримання доріг.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-002849-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 19 лютого 2019 11:56
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-11-002849-b, предмет закупівлі СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. ПОТОЧНИЙ ДРІБНИЙ РЕМОНТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що учасник має надати вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 16:20
Доброго дня! За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 статті 24 Закону України регламентовано, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
З урахуванням наведеного, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником у тендерній документації встановлено умову про надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції – у вигляді електронної банківської гарантії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2019
UA-2019-02-11-002849-b2c925fa7af924f0ab9c6b989e89d9c15
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМ+ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

29 березня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:29
протокол.PDF
02 квітня 2019 17:30
Електронний підпис

Документи

29 березня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 17:30
протокол.PDF
02 квітня 2019 17:31
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2019 15:17
Електронний підпис
29 березня 2019 15:17
Електронний підпис
29 березня 2019 15:16
9. Кошторис.pdf
29 березня 2019 15:16
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 15:16
10. Гарантія.rar
29 березня 2019 15:16
8. Календарний графік.pdf
29 березня 2019 15:16
5. Копії документів МТБ.pdf
29 березня 2019 15:16
4. Копії листів-згод.pdf
29 березня 2019 15:16
3. Копії наказів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 109 935 963,30
UAH з ПДВ
109 935 963,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 109 999 826,16
UAH з ПДВ
109 999 826,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 15:17
Електронний підпис
29 березня 2019 15:17
Електронний підпис
29 березня 2019 15:16
9. Кошторис.pdf
29 березня 2019 15:16
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 15:16
10. Гарантія.rar
29 березня 2019 15:16
8. Календарний графік.pdf
29 березня 2019 15:16
5. Копії документів МТБ.pdf
29 березня 2019 15:16
4. Копії листів-згод.pdf
29 березня 2019 15:16
3. Копії наказів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
Переможець 109 935 963,30
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:59

Документи

12 квітня 2019 15:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:55
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
109 935 963,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:59
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:55
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 13:28
Додатки.PDF укладений
23 квітня 2019 13:27
Договор 16.PDF укладений
23 квітня 2019 13:27
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 13:58
д.у.3.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:23
д.у.2 Експлуатация.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 12:22
д.у.1.PDF зміни до договору
25 квітня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови п.4.1, 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода № 1 до Договору №16 від 23.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.10.2 та Договору та ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20% вартості Договору, а саме до 31.03.2020 р. та до повного виконання забов'язань щодо оплати за надані послуги
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 16 від 23.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1 та п.13 Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до договору № 16 від 23.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 109 935 963,30
UAH (в тому числі ПДВ 18 322 660,55 UAH)