Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області
Current minor repairs and maintenance of local roads of general use in Dnipropetrovsk region
Current minor repairs and maintenance of local roads of general use in Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
110 000 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002849-b ● 2c925fa7af924f0ab9c6b989e89d9c15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Vladislav Gryva +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 110 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1100000 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2019 17:55 |
Enquiries until: | 19 березня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 110 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 550 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місцевого значення, дороги загального користування,
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Current minor repairs and maintenance of local roads of general use in Dnipropetrovsk region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 16:24 |
Перелік змін 22.03.docx | |
22 березня 2019 16:24 |
ЗТД Утримання доріг(22.03).docx |
22 березня 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 березня 2019 16:24 |
Перелік змін 22.03.docx
|
|||||||||
22 березня 2019 16:24 |
ЗТД Утримання доріг(22.03).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002849-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 19 лютого 2019 11:56
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-11-002849-b, предмет закупівлі СОУ 42.1-37641918-097:2017. СОУ 42.1-37641918-105:2013. ПОТОЧНИЙ ДРІБНИЙ РЕМОНТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що учасник має надати вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерних пропозицій) вказано, що учасник має надати вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 16:20
Доброго дня! За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 статті 24 Закону України регламентовано, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
З урахуванням наведеного, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником у тендерній документації встановлено умову про надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції – у вигляді електронної банківської гарантії.
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 статті 24 Закону України регламентовано, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
З урахуванням наведеного, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником у тендерній документації встановлено умову про надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції – у вигляді електронної банківської гарантії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 квітня 2019
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
109 935 963,30
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 13:58
|
д.у.3.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:23
|
д.у.2 Експлуатация.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2019 12:22
|
д.у.1.PDF | зміни до договору |
25 квітня 2019 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 13:28
|
Додатки.PDF | укладений |
23 квітня 2019 13:27
|
Договор 16.PDF | укладений |
23 квітня 2019 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено умови п.4.1, 13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода № 1 до Договору №16 від 23.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.10.2 та Договору та ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20% вартості Договору, а саме до 31.03.2020 р. та до повного виконання забов'язань щодо оплати за надані послуги |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №2 до Договору № 16 від 23.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1 та п.13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 до договору № 16 від 23.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |