Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники світлодіодні 40Вт типу «Isla» (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 110 600,00 UAH
UA-2019-02-11-002542-b ● d3bf4c3a930b4ac0bf98ccb833641517
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бистрика Жанна Валеріївна (048)727-27-61 ntvm5@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 1 110 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 553,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Світильники світлодіодні 40Вт типу «Isla» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 15:41 |
8.1 Проект договору.doc | |
27 лютого 2019 15:41 |
8.3 Протокол щодо внесення змін 1.doc | |
27 лютого 2019 15:41 |
8.2 ТД зміни №1.doc |
27 лютого 2019 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 15:41 |
8.1 Проект договору.doc
|
|||
27 лютого 2019 15:41 |
8.3 Протокол щодо внесення змін 1.doc
|
|||
27 лютого 2019 15:41 |
8.2 ТД зміни №1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін
Дата подання: 17 лютого 2019 15:03
Дата відповіді: 20 лютого 2019 13:26
Доброго дня, шановний Замовнику. Будь-ласка, розгляньте 2 питання що до можливості коригування деяких вимог у ТЗ:
1) На нашу думку, якщо провести незначне зменшення розміру корпусу - можна досягти поліпшення поширення світла, без втрати технічних характеристик і без погіршення естетичного вигляду. Чи можна запропонувати світильники з розміром меншим (460*550мм), ніж зазначено в кресленнях?
2) В ТЗ зазначена температура кольору 4000К. Згідно ПКМУ № 992 від 15.10.2012 р, це діапазон від 3750К до 4250К. Чи можна запропонувати світильник з більш високою температурою кольору, не більше ніж на 20%, таким чином щоб вона становила 5000К? Ця температура є аналогічною лампам ДРЛ, заміна яких і проводиться.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня Шановний учасник.
1) Зауваження щодо корегування розмірів приймаються, та до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
2) Розглянувши Ваше друге питання, відповідаємо наступне: згідно ПКМУ №992 від 15.10.2012 року значене корельовано колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп 4000 К – допустимі значення від 3750 до 4250 К, тобто температура кольору 5000 К не є еквівалентною.
Також відповідно до вимог Порядку вибору світлодіодного обладнання для територій, об’єктів та приміщень залізничного призначення приймається температура на рівні 4000 К, особливо для територій з наявними туманними зонами та надмірними опадами.
Дякуємо за звернення».
1) Зауваження щодо корегування розмірів приймаються, та до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
2) Розглянувши Ваше друге питання, відповідаємо наступне: згідно ПКМУ №992 від 15.10.2012 року значене корельовано колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп 4000 К – допустимі значення від 3750 до 4250 К, тобто температура кольору 5000 К не є еквівалентною.
Також відповідно до вимог Порядку вибору світлодіодного обладнання для територій, об’єктів та приміщень залізничного призначення приймається температура на рівні 4000 К, особливо для територій з наявними туманними зонами та надмірними опадами.
Дякуємо за звернення».
тендерная документация
Дата подання: 27 лютого 2019 15:57
Дата відповіді: 28 лютого 2019 10:38
Просим перезагрузить файлы обновленной тендерной документации, так как те что в наличии не читаются
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Ми, яка замовники торгів, не в змозі Вам допомогти. Звертайтесь по даному випадку на майданчик "Prozzoro" за телефонами, вказаними на тому ж майданчику.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 15 лютого 2019 17:52
Вимога №1
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників.
В технічних вимогах тендерної документації пункт 6.3 Замовник вимагає «Надати копію протоколу випробування з акредитованої лабораторії на запропонований товар.» При отриманні сертифікату відповідності продукція проходить всі належні випробування згідно нормативних документів. На підтвердження технічних характеристик виробник надає паспорт якості, де зазначені всі характеристики предмету закупівлі. До того ж, вимога надати копію протоколу випробування обмежує права дистрибьюторів в участі у даній закупівлі, адже одержувачем протоколу виступає виробник, або один з його уповноважених представників на території України. Тому встановлена вами вимога є дискримінаційною. Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
В технічних вимогах тендерної документації пункт 6.3 Замовник вимагає «Надати копію протоколу випробування з акредитованої лабораторії на запропонований товар.» При отриманні сертифікату відповідності продукція проходить всі належні випробування згідно нормативних документів. На підтвердження технічних характеристик виробник надає паспорт якості, де зазначені всі характеристики предмету закупівлі. До того ж, вимога надати копію протоколу випробування обмежує права дистрибьюторів в участі у даній закупівлі, адже одержувачем протоколу виступає виробник, або один з його уповноважених представників на території України. Тому встановлена вами вимога є дискримінаційною. Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 15:01
«Доброго дня Шановний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
Надання протоколу випробувань, зазначеного в сертифікаті якості не є дискримінаційною умовою, оскільки даний протокол підтверджує проходження типових випробувань світильників в акредитованому центрі та гарантує достовірність якісних показників. Додатково Ви маєте можливість звернутися до будь-якої акредитованої лабораторії. Провести випробування наданих зразків світильників та отримати протокол випробувань, який вимагається умовами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що заводи-виробники надають дилерам повноваження та усі технічні документи на представлену продукцію в тендерних закупівлях, тому вимога щодо надання протоколу випробувань від офіційного дилера заводу-виробника не є дискримінаційною. У свою чергу умовами тендерної документації відповідний документ на взаємовідносини дилера та заводу-виробника передбачено.
Дякуємо за звернення».
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
Надання протоколу випробувань, зазначеного в сертифікаті якості не є дискримінаційною умовою, оскільки даний протокол підтверджує проходження типових випробувань світильників в акредитованому центрі та гарантує достовірність якісних показників. Додатково Ви маєте можливість звернутися до будь-якої акредитованої лабораторії. Провести випробування наданих зразків світильників та отримати протокол випробувань, який вимагається умовами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що заводи-виробники надають дилерам повноваження та усі технічні документи на представлену продукцію в тендерних закупівлях, тому вимога щодо надання протоколу випробувань від офіційного дилера заводу-виробника не є дискримінаційною. У свою чергу умовами тендерної документації відповідний документ на взаємовідносини дилера та заводу-виробника передбачено.
Дякуємо за звернення».
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 15 лютого 2019 17:52
Вимога №2
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників.
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції» . Пункт 2. Матеріал корпуса-радіатора – алюмінієвий сплав тАДЗ1 високої теплопровідності ГОСТ 4784-97 або еквівалент.
В цьому пункті міститься посилання на конкретну конструкцію.
Вивчивши документацію вважаємо цей пункт дискримінаційний, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції» . Пункт 2. Матеріал корпуса-радіатора – алюмінієвий сплав тАДЗ1 високої теплопровідності ГОСТ 4784-97 або еквівалент.
В цьому пункті міститься посилання на конкретну конструкцію.
Вивчивши документацію вважаємо цей пункт дискримінаційний, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 15:05
«Доброго дня Шановний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне: використання сплаву типу тАДЗ1 у корпусі світильників не є дискримінаційною умовою, оскільки даний сплав є загально вживаним, також документацію передбачено його еквівалент.
Дякуємо за звернення».
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне: використання сплаву типу тАДЗ1 у корпусі світильників не є дискримінаційною умовою, оскільки даний сплав є загально вживаним, також документацію передбачено його еквівалент.
Дякуємо за звернення».
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 15 лютого 2019 17:53
Вимога №3
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників.
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції». Пункт 3. Вимоги до теплообміну – корпус-радіатор не може бути розташований у додатковому корпусі.
В цьому пункті міститься посилання на конкретну конструкцію.
Вивчивши документацію вважаємо цей пункт дискримінаційний, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції». Пункт 3. Вимоги до теплообміну – корпус-радіатор не може бути розташований у додатковому корпусі.
В цьому пункті міститься посилання на конкретну конструкцію.
Вивчивши документацію вважаємо цей пункт дискримінаційний, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 15:08
«Доброго дня Шановний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне: використання світильників із корпус-радіатором в додатковому корпусі не можливе відповідно до вимог Порядку вибору світлодіодного обладнання для територій, об’єктів та приміщень залізничного призначення. Дана вимога не є дискримінаційною, так як відсутні посилання на конкретну марку, модель або інше. Також звертаємо Вашу увагу, що додатковий корпус погіршує вимоги до теплообміну світильника, що у свою чергу призводить до зменшення ресурсу роботи світлодіодів.
Дякуємо за звернення».
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне: використання світильників із корпус-радіатором в додатковому корпусі не можливе відповідно до вимог Порядку вибору світлодіодного обладнання для територій, об’єктів та приміщень залізничного призначення. Дана вимога не є дискримінаційною, так як відсутні посилання на конкретну марку, модель або інше. Також звертаємо Вашу увагу, що додатковий корпус погіршує вимоги до теплообміну світильника, що у свою чергу призводить до зменшення ресурсу роботи світлодіодів.
Дякуємо за звернення».
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 15 лютого 2019 17:53
Вимога №4
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників.
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції» . Пункт 4. Вимоги до захисту від ушкоджень світло генеруючих елементів – світло генеруючі елементи повинні бути захищені гартованим склом ІК-08. Дана вимога носить дискримінаційних характер так як вказано конкретні конструкційні особливості, які використовує тільки один виробник, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ 00231024.
Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції» . Пункт 4. Вимоги до захисту від ушкоджень світло генеруючих елементів – світло генеруючі елементи повинні бути захищені гартованим склом ІК-08. Дана вимога носить дискримінаційних характер так як вказано конкретні конструкційні особливості, які використовує тільки один виробник, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ 00231024.
Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 п.3: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.»
Вимагаємо усунути допущене під час складання тендерної документації порушення, та видалити з тендерної документації цей пункт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 15:11
«Доброго дня Шановний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
ІК-08 це міжнародна числова класифікація ступенів захисту, що забезпечує корпусами електроустаткування від зовнішніх механічних впливів. Будь який виробник може використовувати для захисту світлогенеруючих елементів гартоване скло із ступенем захисту не нижче ІК-08 відповідно до Рекомендацій з вибору світлодіодних освітлювальних пристроїв для освітлення зовнішніх територій та об’єктів залізничного транспорту.
Дякуємо за звернення».
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
ІК-08 це міжнародна числова класифікація ступенів захисту, що забезпечує корпусами електроустаткування від зовнішніх механічних впливів. Будь який виробник може використовувати для захисту світлогенеруючих елементів гартоване скло із ступенем захисту не нижче ІК-08 відповідно до Рекомендацій з вибору світлодіодних освітлювальних пристроїв для освітлення зовнішніх територій та об’єктів залізничного транспорту.
Дякуємо за звернення».
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС-ІННОВАЦІЙ», Код ЄДРПОУ:40186237
Дата подання: 15 лютого 2019 17:53
Вимога №5
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників.
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції». Пункт 7. Світильники повинні відповідати Мал. 1.
Дослідивши ринок згідно цієї вимоги ми прийшли до висновку що за таким параметром підходить тільки 1 позиція конкретного виробника а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ (00231024)
• Посилання https://www.schreder.com/uk-ua/products/isla/
Малюнок та розміри які наведено в документації розміщено на офіційному сайті виробника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ (00231024).
Вважаємо цей параметр дискримінаційним .
Вимагаємо розширити діапазон розмірів до (Висота 290мм - 646мм; Діаметр (380мм- 647мм), так як зазначення чітко вказаних розмірів є дискримінаційним для інших учасників ринку.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації зазначено: Додаток №2 розділ «Вимоги до конструкції». Пункт 7. Світильники повинні відповідати Мал. 1.
Дослідивши ринок згідно цієї вимоги ми прийшли до висновку що за таким параметром підходить тільки 1 позиція конкретного виробника а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ (00231024)
• Посилання https://www.schreder.com/uk-ua/products/isla/
Малюнок та розміри які наведено в документації розміщено на офіційному сайті виробника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРЕДЕР" ЄДРПОУ (00231024).
Вважаємо цей параметр дискримінаційним .
Вимагаємо розширити діапазон розмірів до (Висота 290мм - 646мм; Діаметр (380мм- 647мм), так як зазначення чітко вказаних розмірів є дискримінаційним для інших учасників ринку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 15:13
«Доброго дня Шановний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
Зауваження щодо корегування розмірів приймаються, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення».
Розглянувши Вашу вимогу, відповідаємо наступне:
Зауваження щодо корегування розмірів приймаються, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за звернення».
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002542-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД, Код ЄДРПОУ:39940314
Дата подання: 25 квітня 2019 12:54
Про неправомірність рішення Замовника щодо визнання Переможцем ТОВ "ЮГСВЕТ" (ЄДРПОУ: 39115503).
Про неправомірність рішення Замовника щодо визнання Переможцем ТОВ "ЮГСВЕТ" (ЄДРПОУ: 39115503).
Розглянувши пропозицію ТОВ "ЮГСВЕТ", було виявлено порушення та невідповідність документів Учасника Тендерній Документації Замовника.
Просимо тендерний комітет Замовника звернути свою увагу на наступні порушення, своє рішення ті відхилити пропозицію ТОВ "ЮГСВЕТ", як таку, що не відповідає вимогам Технічної Документації.
В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, підпункт 1 Замовником вимагається:
Робоча напруга - 110-300 В
В Додатку 2, пункт 4 наявна вимога:
Товар повинен відповідати нормативно-технічній документації згідно якого виготовляється
Підпунктом 2 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається:
Якщо товар виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі - ТЗ) необхідно надати копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, гарантії).
Підпунктом 4 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається:
На кожне найменування товару (від кожного виробника), запропонованої до постачання, надати зразки(ок) документів виробника, що підтверджують якість та походження партії або одиниці товару та будуть надаватися при поставці (паспорт та/або сертифікат якості або подібне). Показники зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі зазначеним у Додатку № 2.
Учасником ТОВ Югсвет у свої пропозиції надано документи "ТУ У 27.4-33680115-051:2013 Світильники паркові типу ДТУ 20У Технічні умови" та "Паспорт на світильники типу ДТУ 20У".
У вказаних документах не міститься інформації щодо діапазону робочої напруги світильника, що пропонується ТОВ "Югсвет" у закупівлі.
2. ТОВ "Югсвет" надано у складі своєї пропозиції документ "Дані про товар", у якому зазначено діапазон робочої напруги 110-300В.
При цьому у "Паспорті на світильники типу ДТУ 20У" вказано, що даний світильник обладнано драйвером FDL-65-1550 виробником якого є фірма "Mean Well", Тайвань .
Згідно інформації, наведеної "Mean Well" у специфікації на даний драйвер (Data Sheet) (додається), діапазон робочої напруги складає 180-295 VAC, що не відповідає вимогам Замовника.
3. В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, підпункт 15 Замовником вимагається
Гарантійний строк служби, не менш - 5 років
Згідно інформації, наведеної "Mean Well" у специфікації на даний драйвер (Data Sheet), гарантія виробника драйвера складає 3 роки.
4. В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, "Вимоги до конструкції" Замовником вимагається:
Вимоги щодо безпечності конструкції - світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 60598-1:2014 та ДСТУ EN60598-2-3:2014
Вимоги щодо електромагнітної сумісності - світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 55015:2017 та ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61547:2016.
ТОВ "ЮГСВЕТ" у складі своєї пропозиції надано:
Сертифікат відповідності за № UA36.TR0020-2018, в якому зазначено, що Світильники зовнішнього освітлення (22 вик. Згідно додатку, в тому числі ДТУ 20У-Z-XXX У1) відповідають вимогам таких стандартів: ДСТУ EN 60598-1:2015, ДСТУ EN 60598-2-3:2014, ДСТУ EN 55015:2014 ДСТУ П-IEC/PAS62722-2-1:2014, ДСТУ EN 61000-3-2:2016;
Декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності, Технічному регламенту енергетичного маркування електричних ламп та світильників, де зазначено, що Світильники зовнішнього освітлення ДТУ 20У-40-002 відповідають вимогам вказаних технічних регламентів згідно з ДСТУ EN 60598-1:2017, ДСТУ EN 60598-2-3:2014, ДСТУ EN 55015:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61547-2016;
"ТУ У 27.4-33680115-051:2013 Світильники паркові типу ДТУ 20У Технічні умови", де вказано що світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ IEC 60598-1, ДСТУ EN 60598-2-3.
Стандарт ДСТУ IEC 60598-1 на даний момент не діє на території України, так само як і наведені в цих технічних умовах документи, а саме: ГОСТ 15150, ГОСТ 30631, ГОСТ 17557, ГОСТ 9.301, ГОСТ 9.303, ГОСТ 9.032, ГОСТ 13109, ДСТУ CISPR 15, ДСТУ IEC 61000-3-2, ДСТУ IEC 61547.
Тобто учасником ТОВ "ЮГСВЕТ" надано три різні документи, в яких зазначено різні стандарти, що суперечить вимогам Замовника в частині:
В Додатку 2, пункт 4 - Товар повинен відповідати нормативно-технічній документації згідно якого виготовляється,
Та
Підпункту 4 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - Показники зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі зазначеним у Додатку № 2.
Учасником ТОВ "ЮГСВЕТ" не було надано жодних роз'яснень щодо невідповідності зазначених у вказаних документах стандартів вимогам Замовника.
До того ж, зазначеною вище Декларацією не підтверджено відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності, оскільки Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 20.11.2018 № 1705 встановлено ПЕРЕЛІК національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077.
Для освітлювального обладнання відповідність Технічному регламенту ЕМС повинна ураховувати відповідність таким стандартам: ДСТУ EN 55015:2014, ДСТУ EN 61547:2016, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2014.
Декларацією, наданою у складі пропозиції ТОВ "ЮГСВЕТ", не підтверджено відповідність стандарту ДСТУ EN 61000-3-3:2014, а отже не виконано вимогу Замовника, наведену в абз. 4 підпункту 1 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме:
"Документ про відповідність, складеного відповідно до вимог технічних регламентів (Для товару, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів)".
5. Банківська гарантія містить умову припинення її дії у випадку, не передбаченому тендерною документацією, а саме
- повідомлення Бенефіціара про неприйняття тендерної пропозиції Принципала
Дана вимоги суперечить тендерній документації, оскільки передбачає, що у випадку відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮГСВЕТ" та розміщення відповідного повідомлення у системі Прозоро, гарантія перестає бути чинною. При цьому можлива ситуація, що таке рішення буде оскаржене і скарга буде задоволена. При цьому банківська гарантія не діє, а отже з'являється підстава для повторного відхилення пропозиції.
У випадку відсутності реакції Замовника на вищенаведені факти порушень Тендерної Документації Замовника, будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх прав та принципів конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши пропозицію ТОВ "ЮГСВЕТ", було виявлено порушення та невідповідність документів Учасника Тендерній Документації Замовника.
Просимо тендерний комітет Замовника звернути свою увагу на наступні порушення, своє рішення ті відхилити пропозицію ТОВ "ЮГСВЕТ", як таку, що не відповідає вимогам Технічної Документації.
В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, підпункт 1 Замовником вимагається:
Робоча напруга - 110-300 В
В Додатку 2, пункт 4 наявна вимога:
Товар повинен відповідати нормативно-технічній документації згідно якого виготовляється
Підпунктом 2 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається:
Якщо товар виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі - ТЗ) необхідно надати копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, гарантії).
Підпунктом 4 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається:
На кожне найменування товару (від кожного виробника), запропонованої до постачання, надати зразки(ок) документів виробника, що підтверджують якість та походження партії або одиниці товару та будуть надаватися при поставці (паспорт та/або сертифікат якості або подібне). Показники зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі зазначеним у Додатку № 2.
Учасником ТОВ Югсвет у свої пропозиції надано документи "ТУ У 27.4-33680115-051:2013 Світильники паркові типу ДТУ 20У Технічні умови" та "Паспорт на світильники типу ДТУ 20У".
У вказаних документах не міститься інформації щодо діапазону робочої напруги світильника, що пропонується ТОВ "Югсвет" у закупівлі.
2. ТОВ "Югсвет" надано у складі своєї пропозиції документ "Дані про товар", у якому зазначено діапазон робочої напруги 110-300В.
При цьому у "Паспорті на світильники типу ДТУ 20У" вказано, що даний світильник обладнано драйвером FDL-65-1550 виробником якого є фірма "Mean Well", Тайвань .
Згідно інформації, наведеної "Mean Well" у специфікації на даний драйвер (Data Sheet) (додається), діапазон робочої напруги складає 180-295 VAC, що не відповідає вимогам Замовника.
3. В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, підпункт 15 Замовником вимагається
Гарантійний строк служби, не менш - 5 років
Згідно інформації, наведеної "Mean Well" у специфікації на даний драйвер (Data Sheet), гарантія виробника драйвера складає 3 роки.
4. В Додатку 2, пункт 2 Технічні вимоги, "Вимоги до конструкції" Замовником вимагається:
Вимоги щодо безпечності конструкції - світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 60598-1:2014 та ДСТУ EN60598-2-3:2014
Вимоги щодо електромагнітної сумісності - світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ EN 55015:2017 та ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61547:2016.
ТОВ "ЮГСВЕТ" у складі своєї пропозиції надано:
Сертифікат відповідності за № UA36.TR0020-2018, в якому зазначено, що Світильники зовнішнього освітлення (22 вик. Згідно додатку, в тому числі ДТУ 20У-Z-XXX У1) відповідають вимогам таких стандартів: ДСТУ EN 60598-1:2015, ДСТУ EN 60598-2-3:2014, ДСТУ EN 55015:2014 ДСТУ П-IEC/PAS62722-2-1:2014, ДСТУ EN 61000-3-2:2016;
Декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічному регламенту з електромагнітної сумісності, Технічному регламенту енергетичного маркування електричних ламп та світильників, де зазначено, що Світильники зовнішнього освітлення ДТУ 20У-40-002 відповідають вимогам вказаних технічних регламентів згідно з ДСТУ EN 60598-1:2017, ДСТУ EN 60598-2-3:2014, ДСТУ EN 55015:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61547-2016;
"ТУ У 27.4-33680115-051:2013 Світильники паркові типу ДТУ 20У Технічні умови", де вказано що світильники повинні відповідати вимогам ДСТУ IEC 60598-1, ДСТУ EN 60598-2-3.
Стандарт ДСТУ IEC 60598-1 на даний момент не діє на території України, так само як і наведені в цих технічних умовах документи, а саме: ГОСТ 15150, ГОСТ 30631, ГОСТ 17557, ГОСТ 9.301, ГОСТ 9.303, ГОСТ 9.032, ГОСТ 13109, ДСТУ CISPR 15, ДСТУ IEC 61000-3-2, ДСТУ IEC 61547.
Тобто учасником ТОВ "ЮГСВЕТ" надано три різні документи, в яких зазначено різні стандарти, що суперечить вимогам Замовника в частині:
В Додатку 2, пункт 4 - Товар повинен відповідати нормативно-технічній документації згідно якого виготовляється,
Та
Підпункту 4 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - Показники зазначених в таких документах технічних характеристик повинні відповідати вимогам до предмета закупівлі зазначеним у Додатку № 2.
Учасником ТОВ "ЮГСВЕТ" не було надано жодних роз'яснень щодо невідповідності зазначених у вказаних документах стандартів вимогам Замовника.
До того ж, зазначеною вище Декларацією не підтверджено відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності, оскільки Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 20.11.2018 № 1705 встановлено ПЕРЕЛІК національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077.
Для освітлювального обладнання відповідність Технічному регламенту ЕМС повинна ураховувати відповідність таким стандартам: ДСТУ EN 55015:2014, ДСТУ EN 61547:2016, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2014.
Декларацією, наданою у складі пропозиції ТОВ "ЮГСВЕТ", не підтверджено відповідність стандарту ДСТУ EN 61000-3-3:2014, а отже не виконано вимогу Замовника, наведену в абз. 4 підпункту 1 пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме:
"Документ про відповідність, складеного відповідно до вимог технічних регламентів (Для товару, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів)".
5. Банківська гарантія містить умову припинення її дії у випадку, не передбаченому тендерною документацією, а саме
- повідомлення Бенефіціара про неприйняття тендерної пропозиції Принципала
Дана вимоги суперечить тендерній документації, оскільки передбачає, що у випадку відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮГСВЕТ" та розміщення відповідного повідомлення у системі Прозоро, гарантія перестає бути чинною. При цьому можлива ситуація, що таке рішення буде оскаржене і скарга буде задоволена. При цьому банківська гарантія не діє, а отже з'являється підстава для повторного відхилення пропозиції.
У випадку відсутності реакції Замовника на вищенаведені факти порушень Тендерної Документації Замовника, будемо змушені звернутися до АМКУ з метою захисту своїх прав та принципів конкуренції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 13:15
«Доброго дня, Шановний учасник.
Ваші зауваження розглянуті та прийняти до уваги. Дякуємо за звернення.
Дякуємо за звернення».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" |
880 000,20
UAH
|
370 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" |
538 357,50
UAH
|
526 990,00
UAH
|
Документи |
ФОП ОВЧАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕГОВИЧ |
990 000,00
UAH
|
879 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТК ЧЕРЕС" |
1 040 760,00
UAH
|
1 040 760,00
UAH
|
Документи |
ТОВ АНАЛІТ-ТЕХНОБУД |
1 076 400,00
UAH
|
1 076 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ЛК Енерголюкс |
1 107 000,00
UAH
|
1 107 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НОВІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2008" #35577474 |
Відхилено |
370 000,00
UAH
|
01 квітня 2019 16:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" #39115503 |
Переможець |
526 990,00
UAH
|
22 квітня 2019 16:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 10:44
|
Untitled.190.pdf | укладений |
11 травня 2019 10:43
|