Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (багатофункціональні пристрої, принтери)
Очікувана вартість
183 800,00 UAH
UA-2019-02-11-002504-b ● 4b08ede0f97d45128ba7c34c43afcd8d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛЬНА ДИТЯЧА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. В.Й.БАШЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 01992082 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., М. ЖИТОМИР, ВУЛ. СВЯТОСЛАВА РІХТЕРА, буд. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380412220542 program.ztcdml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 183 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,72% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штука
багатофункціональні пристрої, принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 16:30 |
dogovir (принтери).docx | |
11 лютого 2019 16:30 |
Принтери заявка на прозоро..doc | |
11 лютого 2019 16:30 |
Форма пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2019 09:44
Дата відповіді: 12 лютого 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Модель і торгова марка не повинні відрізнятися від тендерної документації. Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі. В ціну пропозиції необхідно включити всі податки, які платить учасник. До розгляду приймається пропозиція учасника після проведення аукціону. Ніякі донарахування до ціни замовник не проводить. Але ціна пропозиції не повинна відрізнятися від ціни договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-002504-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 20 лютого 2019 14:30
1
Шановний Замовник, Хочемо звернути Вашу увагу на не правомірне рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Жадько Т.І., яке полягає в наступному:
Згідно інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен надати гарантійний лист з вказанням адреси сервісного центру, п. г, розділ 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Дані вимоги учасник ФОП Жадько Т.І., не виконала. Просимо надати пояснення, на якій підставі порушуються умови проведення закупівель, та як наслідок грубо порушені основні принципи проведення закупівель наведених в п.6.2 наказу № 38 ДП "Зовнішторгвидав України". Вимагаємо від Замовника додержуватися тих вимог, які були їм визначені до кожного учасника та відхилити пропозиції ФОП Жадько Т.І., відповідно до п.9.2 Наказу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен надати гарантійний лист з вказанням адреси сервісного центру, п. г, розділ 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Дані вимоги учасник ФОП Жадько Т.І., не виконала. Просимо надати пояснення, на якій підставі порушуються умови проведення закупівель, та як наслідок грубо порушені основні принципи проведення закупівель наведених в п.6.2 наказу № 38 ДП "Зовнішторгвидав України". Вимагаємо від Замовника додержуватися тих вимог, які були їм визначені до кожного учасника та відхилити пропозиції ФОП Жадько Т.І., відповідно до п.9.2 Наказу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 14:47
Шановний учасник. ФОП Жадько Т.І. надала всі необхідні документи, які вимагалися при проведенні закупівлі. Ті документи, про які ви повідомляєте, знаходяться в файлі "Пропозиція" відповідного учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЖАДЬКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА" |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
178 918,00
UAH з ПДВ
|
141 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
151 500,00
UAH з ПДВ
|
146 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
164 838,00
UAH з ПДВ
|
159 838,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
179 856,00
UAH з ПДВ
|
163 828,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
163 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
182 440,68
UAH з ПДВ
|
168 838,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕКО-УКРАЇНА" |
176 600,00
UAH з ПДВ
|
171 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖАДЬКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА" #2392112365 |
Рішення скасоване |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 09:07
|
ФОП "ЖАДЬКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА" #2392112365 |
Відхилено |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 09:09
|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Переможець |
141 500,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 12:52
|
договір Синюченко.pdf | укладений |
28 лютого 2019 12:52
|